eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZakup wraz z dostawą i rozładunkiem papieru kserograficznego oraz papieru ciągłego (składanki komputerowej) dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-06

Ogłoszenie nr 510237728-N-2019 z dnia 06-11-2019 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem papieru kserograficznego oraz papieru ciągłego (składanki komputerowej) dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602615-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 12513262003460, ul. Św. Marcin 46/50, 60-972 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 530 920, e-mail poznan@krus.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem papieru kserograficznego oraz papieru ciągłego (składanki komputerowej) dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1200-OP.261.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem papieru kserograficznego, papieru ciągłego (składanki komputerowej) do siedzib Zamawiającego tj. do OR KRUS Poznań oraz Placówek Terenowych KRUS: Konin, Ostrów Wlkp., Piła oraz Rawicz. A.Papier kserograficzny - część 1 zamówienia 1)Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z jednorazową dostawą i rozładunkiem papieru kserograficznego formatu A4 i formatu A5, którego ilości zostały wyszczególnione w załączniku A (cenniku) do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2)Oferowany w ofercie papier kserograficzny musi spełniać parametry minimalne opisane przez Zamawiającego w załączniku wskazanym w pkt A.1) . 3)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć jednorazowo papier kserograficzny na koszt własny do wskazanych siedzib Zamawiającego (w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń w jednostkach terenowych Zamawiającego i dokonanie protokolarnego przekazania danej dostawy), w terminie do 15 dni roboczych od podpisania umowy (Uwaga - 15 dni roboczych to maksymalny okres realizacji lub krótszy w zależności od złożonej oferty przez Wykonawcę). Realizacja zamówienia obędzie się w dni robocze Zamawiającego w godz. od 8:00 do 14:00 . 4)Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy lub dłuższy w zależności od złożonej oferty. 5)Zamawiający wymaga, aby dostawa odbywała się na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6)Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ B.Papier ciągły (składanka komputerowa) - część 2 zamówienia 1)Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z jednorazową dostawą i rozładunkiem papieru ciągłego (składanki komputerowej), którego rodzaj i ilości zostały wyszczególnione załączniku B (cenniku) do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2)Oferowany w ofercie papier ciągły musi spełniać parametry minimalne opisane przez Zamawiającego w załączniku wskazanym w pkt B.1) 3)Składanka pakowana w sztywne opakowanie kartonowe, które zapobiega jej uszkodzeniu w czasie transportu. Na opakowaniu musi znajdować się logo producenta składanki. 4)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć jednorazowo papier ciągły (składankę komputerową) na koszt własny do wskazanych siedzib Zamawiającego (w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń w jednostkach terenowych Zamawiającego i dokonanie protokolarnego przekazania dostawy), w terminie do 15 dni roboczych od podpisania umowy (Uwaga - 15 dni roboczych to maksymalny okres realizacji lub krótszy w zależności od złożonej oferty przez Wykonawcę). Realizacja zamówienia obędzie się w dni robocze Zamawiającego w godz. od 8:00 do 14:00. 5)Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy lub dłuższy w zależności od złożonej oferty. 6)Zamawiający wymaga, aby dostawa odbywała się na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 7)Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ 2.Kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30197644-2, CPV 30199330-2 3.Zamawiający w załączniku nr 5 do SIWZ podaje informacje z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 4.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30197644-2


Dodatkowe kody CPV: 30199330-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem papieru kserograficznego dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71128.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Konsorcjum Biuro Klub Sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Księdza Hugona Kołłątaja 4
Kod pocztowy: 05-092
Miejscowość: Łomianki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86880.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86880.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 96850.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem papieru ciągłego (składanki komputerowej) dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7946.09
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Konsorcjum Biuro Klub Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Księdza Hugona Kołłątaja 4
Kod pocztowy: 05-092
Miejscowość: Łomianki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6065.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6065.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8388.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.