eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokRemont pomieszczeń w budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku przy ul. Legionowej 18

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-05

Ogłoszenie nr 510237376-N-2019 z dnia 05-11-2019 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku: Remont pomieszczeń w budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku przy ul. Legionowej 18

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606972-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 12513262004890, ul. ul. Legionowa 18, 15-099 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 497 300, e-mail bialystok@krus.gov.pl, faks 857 497 310.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń w budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku przy ul. Legionowej 18

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

0100-OP.261.3.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku przy ulicy Legionowej 18. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do umowy. 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane w godzinach pracy jednostki KRUS (w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w godzinach od 7:30 do 15:30) po uprzednim uzgodnieniu z wyznaczonym pracownikiem Wydziału Administracyjno- Gospodarczego frontu robót. Dopuszcza się możliwość realizacji umowy poza godzinami pracy po uprzednim uzyskaniu zgody Dyrektora OR KRUS w Białymstoku lub innej wyznaczonej osoby. 4. Prace objęte zamówieniem muszą być realizowane kompleksowo, w taki sposób, aby jak najmniej zakłócać bieżącą pracę pracowników siedziby Oddziału oraz obsługę interesantów, tj. malowanie i wymiana wykładzin podłogowych w poszczególnych pokojach biurowych musi następować bezpośrednio po sobie, aby czas wyłączenia pomieszczenia z użytkowania był jak najkrótszy. W szczególności nie mogą utrudniać dostępności do remontowanych placówek osobom niepełnosprawnym. 5. Podane w załączniku nr 1 do umowy ilości powierzchni i metry bieżące są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie wizji lokalnej jest główny specjalista Wydziału Administracyjno- Gospodarczego, tel. 857497349. 6. Wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty, liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego usuwania i naprawy stwierdzonych wad. 7. Wszelkie dobrane typy materiałów bądź znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło, szczególne procesy, normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 29 ust. 3 P.z.p. oraz art. 30 ust. 1-3 P.z.p. jakie przytoczono w SIWZ należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Można je zastąpić zamiennie innymi materiałami, co najmniej równoważnymi pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych i jakościowych odpowiadających opisowi zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, składając dokumenty uwiarygodniające te materiały i urządzenia. 8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną - w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na skutek niniejszego przetargu, musi dostarczyć powyższe dokumenty przy zgłoszeniu do odbioru zamówienia. 9. Z chwilą przejęcia terenu remontu Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 1403) oraz ustawą z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 452).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45442100-8


Dodatkowe kody CPV: 45430000-0, 45431000-7, 45432100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 128130.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: QUICKREM Ponciło Maciej
Email wykonawcy: QUICKREM@WP.PL
Adres pocztowy: ul. gen. Józefa Bema 89A, lok. 22
Kod pocztowy: 15-370
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 152003.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 206473.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.