To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-25
Ogłoszenie nr 510237295-N-2020 z dnia 25-11-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej: REMONT POKRYCIA DACHOWEGO I DOCIEPLENIE ELEWACJI BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PLESZEWIE ZNAJDUJĄCEGO SIĘ PRZY UL. MALIŃSKIEJ 9 ORAZ REMONT POKRYCIA DACHOWEGO SALI WIDOWISKOWEJ ZNJADUJĄCEJ SIĘ PRZY UL. PODGÓRNEJ 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605760-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 30687400000000,
ul. Plac Wolności im. Jana Pawła II
5,
63-300
Pleszew, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 421 103, e-mail
dpspleszeworg@wp.pl, faks
627 421 540.
Adres strony internetowej (url): bip.dpspleszew.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT POKRYCIA DACHOWEGO I DOCIEPLENIE ELEWACJI BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PLESZEWIE ZNAJDUJĄCEGO SIĘ PRZY UL. MALIŃSKIEJ 9 ORAZ REMONT POKRYCIA DACHOWEGO SALI WIDOWISKOWEJ ZNJADUJĄCEJ SIĘ PRZY UL. PODGÓRNEJ 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OG.172.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont części pomieszczeń budynku Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie znajdującego się przy ul. Malińskiej 9 oraz wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej z PCV przedmiotowego budynku. Remontem wnętrza objęte jest piętro I budynku - szczegółowe oznaczenie pomieszczeń objętych remontem znajduje się na rys. 01 stanowiącym załącznik nr 8a do SIWZ. Oznaczenie stolarki okiennej i drzwiowej z PCV przeznaczonej do wymiany znajduje się w załącznikach nr 8b-8d. Szczegółowy zakres zamówienia określają: wykaz robót budowlanych do przeprowadzenia, przedmiar robót, kosztorys zerowy, rysunki, wykaz stolarki okiennej i drzwiowej z PCV,wzór umowy, niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Budynek, w którym będą wykonywane prace, przeznaczony jest dla osób przewlekle psychicznie chorych. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Na parterze budynku w całym okresie wykonywania prac będą przebywali mieszkańcy i pracownicy Domu Pomocy Społecznej Pleszewie. W gestii wykonawcy pozostaje zabezpieczenie terenu prowadzonych robót budowlanych, dbanie o porządek i ład na przekazanym mu obiekcie, jak również po zakończeniu prac, przywrócenie do stanu pierwotnego obiektu i naprawa ewentualnych szkód powstałych w trakcie robót. Wymóg powyższy należy bezwzględnie respektować ze względu na to, że podczas prac remontowych obiekt Zamawiającego będzie cały czas funkcjonował. Należy bezwzględnie wyeliminować ryzyko przemieszczania się w miejsca prowadzonych robót mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. Wymagany zakres robót wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami. W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45420000-7, 45430000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
586060.68
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Marek Stankiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
467091.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Zakup, dostawa i montaż mebli na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz Oddziału Ginekologii.
- Zimowe utrzymanie dróg i innych terenów na obszarze Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2025/2026
- Dowóz uczniów z terenu Miasta i Gminy Pleszew do szkół specjalnych w roku 2026
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2026
- Dostawa materiałów szewnych dla szpitala w Pleszewie
- Dostawa śmieciarki jednokomorowej
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja, remont oraz doposażenie świetlic środowiskowych z terenu gminy Czarnków
- Częściowy remont nawierzchni chodników w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6
- Budowa chłodni o powierzchni 150-200 m2.
- Utwardzenie powierzchni gruntu na cele parkowania w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach
- "Remont budynku w ramach zadania pn. Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego" w ramach zadania "Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Łaskiego w zakresie zadań własnych"
- REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWO-SOCJALNYCH W BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W MYSZKOWIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





