eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja ściany wizyjnej - Młynarska 43/45

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-05

Ogłoszenie nr 510236643-N-2019 z dnia 05-11-2019 r.

Miasto Stołeczne Warszawa: Modernizacja ściany wizyjnej - Młynarska 43/45

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606424-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa, Krajowy numer identyfikacyjny 01525964000000, ul. Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 4431400, e-mail mkaras@um.warszawa.pl, faks +48 22 4431402.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja ściany wizyjnej - Młynarska 43/45

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/JS/271/II-175/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego Systemu Wizualizacji Wielkoformatowej (SWW), zainstalowanego w Warszawie przy ul. Młynarskiej 43/45. System Wizualizacji Wielkoformatowej zbudowany jest z modułów tylnej projekcji DLP w układzie 5x4 (5 modułów w poziomie i 4 w pionie) - razem 20 modułów, model VS-67PH70U (producent Mitsubishi Electric), tworzących ekran o wymiarach 6799,0 mm na 4080,2 mm (dł. x wys.). 1. Modernizacja obejmuje: 1.1. zmianę technologii wyświetlania każdego z modułów DLP z lampowego źródła światła na źródło światła LED, 1.2. wymianę istniejącego kontrolera na nowy o nowych parametrach i funkcjonalności opisanej w pkt 3 OPZ (załącznik nr 1 do wzoru umowy), 1.3. dostawę 2 szt. 24-kanałowych patch paneli wraz z okablowaniem strukturalnym i ich instalacja we wskazanych przez Zamawiającego szafach 42 U, znajdujących się w pomieszczeniu technicznym 01.37., 1.4. wykonanie przeglądu istniejących połączeń kablowych i optymalizacja ich rozmieszczenia, 1.5. dostawę 1 zapasowego źródła światła LED. 2. Nowe źródła światła LED należy dostarczyć, zainstalować, skonfigurować i uruchomić, bez zmiany obecnej konstrukcji zewnętrznej istniejących ekranów SWW. 3. Proces wymiany istniejących podzespołów związanych z lampowym źródłem światła na podzespoły ze źródłem światła LED oraz proces wymiany kontrolera SWW musi zostać skoordynowany z Zamawiającym w celu zapewnienia minimalnych przerw w pracy. Wymagane jest, aby wymiana podzespołów w kolejnych ekranach, nie powodowała przerw w ciągłości pracy całego SWW. 4. Dostarczone nowe podzespoły ze źródłem światła LED muszą być dostosowane do pracy ciągłej w trybie 7/24/365. 5. Sprzęt przeznaczony do instalacji w ramach dostawy musi być fabrycznie nowy - data produkcji nie wcześniej niż 2019 rok. 6. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego ujętymi w OPZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa wspólnotowego. 7. Wykonawca będzie odpowiadał za zarządzanie i koordynację realizowanych przez siebie zadań mających na celu przygotowanie produktów służących realizacji przedmiotu zamówienia, w celu osiągnięcia wymaganej przez Zamawiającego jakości i terminowej realizacji prac. 8. Oprogramowanie i urządzenia podczas realizacji zamówienia muszą być dostarczane bezpośrednio do miejsc instalacji wskazanych w OPZ przez Zamawiającego. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń do magazynowania elementów systemu przed ich instalacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał statusu autoryzowanego partnera Mitsubishi Electric w zakresie instalacji oraz serwisowania ścian i systemów wizyjnych Mitsubishi w technologii DLP oraz LED.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32.32.10.00 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 910000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: COMPUTEX TELECOMMUNICATION Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Trzcinowa 27
Kod pocztowy: 02-446
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1119300
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1119300
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1172131.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.