To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-05
Ogłoszenie nr 510236643-N-2019 z dnia 05-11-2019 r.
Miasto Stołeczne Warszawa: Modernizacja ściany wizyjnej - Młynarska 43/45
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606424-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa, Krajowy numer identyfikacyjny 01525964000000,
ul. Pl. Bankowy
3/5,
00-950
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 22 4431400, e-mail
mkaras@um.warszawa.pl, faks
+48 22 4431402.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ściany wizyjnej - Młynarska 43/45
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/JS/271/II-175/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego Systemu Wizualizacji Wielkoformatowej (SWW), zainstalowanego w Warszawie przy ul. Młynarskiej 43/45. System Wizualizacji Wielkoformatowej zbudowany jest z modułów tylnej projekcji DLP w układzie 5x4 (5 modułów w poziomie i 4 w pionie) - razem 20 modułów, model VS-67PH70U (producent Mitsubishi Electric), tworzących ekran o wymiarach 6799,0 mm na 4080,2 mm (dł. x wys.). 1. Modernizacja obejmuje: 1.1. zmianę technologii wyświetlania każdego z modułów DLP z lampowego źródła światła na źródło światła LED, 1.2. wymianę istniejącego kontrolera na nowy o nowych parametrach i funkcjonalności opisanej w pkt 3 OPZ (załącznik nr 1 do wzoru umowy), 1.3. dostawę 2 szt. 24-kanałowych patch paneli wraz z okablowaniem strukturalnym i ich instalacja we wskazanych przez Zamawiającego szafach 42 U, znajdujących się w pomieszczeniu technicznym 01.37., 1.4. wykonanie przeglądu istniejących połączeń kablowych i optymalizacja ich rozmieszczenia, 1.5. dostawę 1 zapasowego źródła światła LED. 2. Nowe źródła światła LED należy dostarczyć, zainstalować, skonfigurować i uruchomić, bez zmiany obecnej konstrukcji zewnętrznej istniejących ekranów SWW. 3. Proces wymiany istniejących podzespołów związanych z lampowym źródłem światła na podzespoły ze źródłem światła LED oraz proces wymiany kontrolera SWW musi zostać skoordynowany z Zamawiającym w celu zapewnienia minimalnych przerw w pracy. Wymagane jest, aby wymiana podzespołów w kolejnych ekranach, nie powodowała przerw w ciągłości pracy całego SWW. 4. Dostarczone nowe podzespoły ze źródłem światła LED muszą być dostosowane do pracy ciągłej w trybie 7/24/365. 5. Sprzęt przeznaczony do instalacji w ramach dostawy musi być fabrycznie nowy - data produkcji nie wcześniej niż 2019 rok. 6. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego ujętymi w OPZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa wspólnotowego. 7. Wykonawca będzie odpowiadał za zarządzanie i koordynację realizowanych przez siebie zadań mających na celu przygotowanie produktów służących realizacji przedmiotu zamówienia, w celu osiągnięcia wymaganej przez Zamawiającego jakości i terminowej realizacji prac. 8. Oprogramowanie i urządzenia podczas realizacji zamówienia muszą być dostarczane bezpośrednio do miejsc instalacji wskazanych w OPZ przez Zamawiającego. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń do magazynowania elementów systemu przed ich instalacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał statusu autoryzowanego partnera Mitsubishi Electric w zakresie instalacji oraz serwisowania ścian i systemów wizyjnych Mitsubishi w technologii DLP oraz LED.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 32.32.10.00 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
910000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COMPUTEX TELECOMMUNICATION Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1119300
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





