eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupia Wielka › Wymiana dźwigu osobowego pięcio-przystankowego, w budynku nr 34 Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych w Słupi Wielkiej w formule "zaprojektuj i wybuduj''.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-24

Ogłoszenie nr 510235667-N-2020 z dnia 24-11-2020 r.

Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych: Wymiana dźwigu osobowego pięcio-przystankowego, w budynku nr 34 Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych w Słupi Wielkiej w formule "zaprojektuj i wybuduj''.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598692-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych, Krajowy numer identyfikacyjny 30163140800000, ul. - -, 63-022 Słupia Wielka, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 852 341, e-mail j.kaminski@coboru.pl, faks 612 853 558.
Adres strony internetowej (url): https://coboru.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: https://coboru.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Agencja wykonawcza

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana dźwigu osobowego pięcio-przystankowego, w budynku nr 34 Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych w Słupi Wielkiej w formule "zaprojektuj i wybuduj''.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/TCZ/13/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem postępowania jest wymiana dźwigu osobowego pięcio-przystankowego, w budynku nr 34 Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych w Słupi Wielkiej w formule "zaprojektuj i wybuduj". Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) część projektową: a) wykonanie projektu wymiany windy i projektu budowlanego (jeśli będzie wymagany) z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, b) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego wszelkich dokumentacji projektowych opracowanych przez Wykonawcę, o których mowa w PFU, c) uzyskanie przez Wykonawcę ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę albo skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, jeśli będzie to wymagane, d) dokumentację dźwigu towarowo-osobowego (dźwigu); 2) część realizacyjną: wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego, dla których Wykonawca uzyskał ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę albo skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych - jeśli będzie wymagana - na które składają się m.in.: a) wykonanie prac rozbiórkowych, b) wykonanie prac budowlano-montażowych i towarzyszących (m.in. przygotowanie maszynowni, obróbka drzwi przystankowych, wykończenia murarsko-tynkarskie oraz malowanie konieczne przy obróbce drzwi) wraz z pracami zabezpieczającymi i dokumentacją powykonawczą, c) inne prace, czynności i opłaty, wynikłe w toku realizacji i niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, których wartość musi zawierać cena ryczałtowa, d) przeprowadzenie rozruchu dźwigu, e) uzyskanie decyzji Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) o dopuszczeniu dźwigu do eksploatacji, f) uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu książki rewizyjnej dźwigu, g) przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigu, h) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu stanowiskowej instrukcji obsługi oraz instrukcji konserwacji i eksploatacji dźwigu; 3) dokonywanie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z wymaganiami producenta oraz usuwanie wad i naprawa dźwigu w okresie gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42416130-5


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 71220000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wymiana dźwigu osobowego pięcio-przystankowego, w budynku nr 34 Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych w Słupi Wielkiej w formule "zaprojektuj i wybuduj''.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 113000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WindSerVice Przemysław Jakubowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Radosna 9, Daszewice
Kod pocztowy: 61-160
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139482.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139482.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 139482.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.