To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-31
Ogłoszenie nr 510234032-N-2019 z dnia 31-10-2019 r.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Grabowiecka 7 w 2020 roku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612024-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ, Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000,
ul. GRABOWIECKA
7,
27-400
OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 262 00 23, e-mail
biuro.dps7@home.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.ostrowiec.naszdps.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Pomoc Społeczna DPS
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Grabowiecka 7 w 2020 roku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.17.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w ilościach i rodzajach określonych w Formularzach ofertowo - cenowych stanowiących Załączniki od Nr 6A do Nr 6H do SIWZ w następujących zadaniach: Zadanie 1: świeże warzywa i owoce Zadanie II: kiszonki Zadanie III: artykuły spożywcze Zadanie IV: artykuły mleczarskie Zadanie V: ryby Zadanie VI: mięso i wędliny Zadanie VII: jaja Zadanie VIII: pieczywo w okresie od dnia 01.01.2020 r., do dnia 31.12.2020 r., w przypadku zadania I (świeże warzywa i owoce) w okresie od dnia 01.01.2020 do dnia 30.06.2020. Zamawiający zastrzega, że ilość zamawianego towaru jest ilością szacunkową 1) ustalona ilość przedmiotu umowy jest szacunkowa i może ulec obniżeniu lub zwiększeniu stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy czym zmiany te nie spowodują przekroczenia łącznej wartości umowy. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80% łącznej wartości zamówienia. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale pod warunkiem, że produkowany przez niego produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu i grupy technologicznej z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie niższych, niż wskazane w formularzach ofertowych, stanowiących załączniki od nr 6A do nr 6H produkt równoważny pod względem jakości i właściwości organoleptycznych (kolor, konsystencja, zapach i smak). Wszystkie wymienione produkty muszą spełniać normy co do jakości jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych, w szczególności z przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r., o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2019 r., poz.1252 t.j. z dnia 5 lipca 2019). 2. Wskazane w formularzach ofertowo - cenowych ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie zużycia w ciągu ostatnich 12 miesięcy) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw. 3. Wymagania dodatkowe: a) dostarczany towar powinien cechować się wysokimi walorami smakowymi. Dostarczana żywność musi być świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodnym z obowiązującymi normami. Dostarczony towar niezgodny z zapotrzebowaniem, wadliwy lub przeterminowany będzie zwracany Dostawcy na jego koszt, b) dostawy realizowane będą transportem Dostawcy do siedziby Zamawiającego i zniesione do magazynu Zamawiającego, na koszt Dostawcy. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję, do wglądu Zamawiającego (kiedy będzie tego wymagał Zamawiający), c) Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub faksem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę, d) Dostawca będzie ponosi pełną odpowiedzialność za rzetelne i terminowe dostawy. W razie zwłoki z dostarczeniem przez Dostawcę partii towaru lub nie dokonanie wymiany towaru wadliwego na wolny od wad, Zamawiający może kupić towar u innego sprzedającego, na koszt Dostawcy po cenach rynkowych, e) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie (w wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji itp.), aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży. 4. Cena produktów spożywczych w okresie trwania Umowy nie może ulec zmianie w stosunku do cen wskazanych w formularzach ofertowych. 5. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty, 15331000-7 kiszonki, warzywa przetworzone, 15800000-6 różne produkty spożywcze, 15500000-3 produkty mleczarskie, 15200000-0, 15221000-3, 15234000-7 ryby przetworzone i konserwowane, ryby mrożone, ryby wędzone 1511000-9, 15131130-5 mięso i wędliny 03142500-3 jaja 15821000-9 pieczywo tostowe i wyroby piekarskie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15300000-1, 15331000-7, 15500000-3, 15200000-0, 15221000-3, 15234000-7, 15110000-9, 15131130-5, 03142500-3, 15821000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kiszonki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14050.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U FANTAZJA - Łukasz Garbat
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15174.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Artykuły spożywcze |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72613.15
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "POLARIS" - Małgorzata Gruszczyńska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
78488.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Artykuły mleczarskie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
103850.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
109007.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Ryby |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27349.20
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe - Ireneusz Welman
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28716.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Jaja kurze |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9570.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Pakowania Jaj Fermy Drobiu NIEWCZAS - Tomasz Niewczas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10048.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum" - trzecie postępowanie
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do realizacji zadań ochrony ludności w odniesieniu...
- zakup, dostawa i instalacja aparatury medycznej
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w pierwszym półroczu 2026 roku
- Zakup sprzętu komputerowego i sieciowego na potrzeby Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
- Zakup i dostawa 1 zestawu przyczep do transportu wody pitnej o łącznej pojemności 16 m3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, soków, napojów oraz produktów mrożonych dla KIR
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola w Smolnicy od stycznia do grudnia 2026 roku
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku - różne produkty spożywcze, w tym mrożonki
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 2 "Zamkowy Ogród" w Słupsku
- Dostawa artykułów piekarniczych i produktów cukierniczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II - Papieża Polaka w Starym Lubotyniu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





