To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-30
Ogłoszenie nr 510233191-N-2019 z dnia 30-10-2019 r.
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza: Modernizacja budynku nr 18 (oddział XI a - XI b) polegająca na dostosowaniu obiektu do wymagań bezpieczeństwa pożarowego w WOJEWÓDZKIM SZPITALU DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH IM. DR JÓZEFA BEDNARZA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605557-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza, Krajowy numer identyfikacyjny 29152300000000,
ul. ul. Sądowa
18,
86-100
Świecie, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
052 33 08 305, e-mail
sekretariat@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl, faks
52 33 24 541.
Adres strony internetowej (url): http://bip.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku nr 18 (oddział XI a - XI b) polegająca na dostosowaniu obiektu do wymagań bezpieczeństwa pożarowego w WOJEWÓDZKIM SZPITALU DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH IM. DR JÓZEFA BEDNARZA
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):V.271.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z modernizacją budynku nr 18 (Oddział XI A - XI B) polegająca na dostosowaniu obiektu do wymagań bezpieczeństwa pożarowego w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza. Wykonanie oddymiania klatek schodowych w budynku nr 18 ma na celu dostosowanie ich do obowiązujących przepisów p.poż, w oparciu o decyzję nr PR.II.5580.20.5.2016 wydaną dnia 15.12.2016 przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu oraz ekspertyzę techniczną stanu ochrony przeciwpożarowej budynku nr 18 Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu, ul. Sądowa 18, wydaną w styczniu 2010r., sporządzoną przez Rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych inż. Adama Biernackiego, nr upr. 287/94 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie technicznym dokumentacji - załączniki 4-6 do SIWZ . Wykonanie całego zakresu robót związanych z realizacją zadania, odbędzie się w budynkach przeznaczonych na stały pobyt chorych, przy funkcjonujących oddziałach. Modernizowany budynek jest usytuowany w strefie konserwatorskiej "B" obejmującej zespół zabytkowej zabudowy miejskiej. Działka podlega ochronie konserwatorskiej. W celu zapewnienia rzetelności wykonywanych robót budowlanych, zamawiający wymaga stałej - codziennej obecności kierownika budowy na terenie budowy. Na etapie realizacji umowy należy umożliwić weryfikację wszystkich dostarczanych materiałów, poprzez pisemne uzgodnienie z zamawiającym kolorów i jakości dostarczanych materiałów. W przypadku stwierdzenia braku akceptacji ze strony zamawiającego dostarczanych lub zaproponowanych materiałów, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność wykonawcy. Użyte materiały budowlane, oraz elementy prefabrykowane winny posiadać atesty i odpowiadać wymaganym normom . Roboty budowlane wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami BHP i PPOŻ. Wykonawca obowiązany jest przedstawić zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy wersję szczegółową kosztorysu ofertowego, który służył wykonawcy do wyliczenia ceny oferty . Wykonawca obowiązany jest przedstawić zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy planowany harmonogram prac . Zamawiający nie przewiduje rozliczania robót dodatkowych. Zamawiający zleca dokonanie wizji lokalnej budynku przed złożeniem oferty oraz zapoznanie się z dokumentacją budowlaną, będącą załącznikiem do niniejszego postępowania. Zamawiający informuje, iż unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Zamawiający w takiej sytuacji nie zwróci kosztów przygotowania oferty wykonawcom, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta z wybranym wykonawcą na czas wykonania robót budowlanych wg harmonogramu ustalonego z zamawiającym, jednak nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Za zaoferowanie krótszego wykonania przedmiotu umowy zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty - zob. pkt 13. SIWZ . Na wykonany przedmiot umowy wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Za zaoferowanie dłuższego czasu gwarancji zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty - zob. pkt 13. SIWZ. Więcej informacji znajduje się z w załączniku nr 3 do SIWZ (wzór umowy) . Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi fakturami częściowymi za całkowicie zakończone etapy lub elementy robót, zgodnie z harmonogramem robót. Wystawienie faktur następuje na podstawie podpisanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego protokołu odbioru częściowego, a faktury końcowej na podstawie podpisanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Zapłata nastąpi w terminie 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT waz z protokołem odbioru końcowego za wykonane roboty. Jeżeli do wykonanych robót i zamontowanych urządzeń wymagane są instrukcje obsługi i eksploatacji, Wykonawca dostarczy je (w języku polskim) najpóźniej w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego. W razie nie dostarczenia ich w tym terminie Zamawiający ma prawo wstrzymać odbiór i płatność faktury końcowej .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
399640.04
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARKADA-KOD NADOLNI SPÓŁKA JAWNA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
491557.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.