To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-29
Ogłoszenie nr 510231129-N-2019 z dnia 29-10-2019 r.
Dom Pomocy Społecznej: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598521-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 29609300000000,
ul. ul. Szpitalna
2,
83-130
Pelplin, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 536 12 18, e-mail
mgrenc@dpspelplin.pl, faks
58 536 39 43.
Adres strony internetowej (url): bip.dpspelplin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DAO.271.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego raz w tygodniu do godz. 9.00 własnymi środkami transportu posiadającymi aktualne zaświadczenie z inspekcji sanitarnej o spełnianiu warunków koniecznych do przewozu żywności . Osoby przewożące winny posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie : sanitarno-epidemiologiczne , zezwalające na pracę w kontakcie z żywnością . Zamówienia będą składane telefonicznie, e-mailem lub faksem na numer bądź adres email wskazany przez Wykonawcę na jeden dzień przed dostawą. Wykonawca jest odpowiedzialny za terminowość i jakość realizowanych dostaw. Wszystkie oferowane produkty muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 O bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2006 Nr 171 poz. 1225 z późniejszymi zmianami. Zamawiający wymaga , aby dostarczone produkty pakowane były w oryginalnych opakowaniach, posiadały etykietę w języku polskim zawierającą co najmniej : - nazwę produktu , - wykaz składników - datę produkcji , - nazwę i adres producenta, - masę netto, - datę przydatności do spożycia , - datę minimalnej przydatności trwałości do spożycia , - zawartość netto wyrażonej w jednostkach miary , - oznaczenie partii produkcyjnej umożliwiającej identyfikacje artykułu. TOWAR NIE POSIADAJACY ETYKIETY BĘDZIE BEZWZGLEDNIE ZWRACANY DO DOSTAWCY!!! Nie dopuszcza się dostarczenia w opakowaniach zastępczych , uszkodzonych, czy zbiorczych. Towary powinny być pakowane w opakowaniach podanych w zestawieniu Nr 5. Wszelka zmiana wielkości opakowania produktu musi być uzgodniona z Zamawiającym. Pojemniki oraz opakowania muszą posiadać atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Powinny być gładkie, czyste, łatwe do mycia i dezynfekcji . Przedmiot zamówienia powinien być dobry jakościowo i posiadać co najmniej : 14 -dniowy termin do spożycia w przypadku mleka pasteryzowanego ,twarogów, 14 dniowy termin do spożycia w przypadku śmietany pasteryzowanej .jogurtów , 30-dniowy termin do spożycia w przypadku serów żółtych , topionych, mleka UHT , śmietany UHT , majonezów, musztardy, tłuszczów roślinnych i zwierzęcych ,) 60 - dniowy termin do spożycia w przypadku produktów sypkich Proces dostawy będącej przedmiotem zamówienia powinien być zgodny z obowiązującymi przez Wykonawcę systemem HACCP w przetwórstwie spożywczym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15320000-7, 15331400-1, 15332200-6, 15400000-2, 15600000-4, 15860000-4, 15871000-4, 15500000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
169518.84
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SAD Hurtownia Owocowo-Warzywna Barbara Kreft
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
182612.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PELPLIN
więcej: przetargi PELPLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych do Internatu ZSOiZ w Ciechanowcu w 2026 roku
- Sukcesywne dostawy pakietów artykułów spożywczych w ramach realizacji Projektu "BEZPIECZNA PRZYSTAŃ - wsparcie osób w kryzysie bezdomności przebywających w Poznaniu"
- Dostawa artykułów spożywczych - artykuły mleczarskie na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy-Zdroju
- Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na paczki świąteczne dla mieszkańców i klientów Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 246 im. Tadeusza Kościuszki ul. Białowieska 22, Warszawa.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego w Wolinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





