eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Zakup sprzętu komputerowego w ramach wsparcia dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-18

Ogłoszenie nr 510230486-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: Zakup sprzętu komputerowego w ramach wsparcia dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
POWR.02.08.00-00-0107/20 "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19" realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 - Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588907-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540190548-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 92519472000000, ul. Ogrodowa 10, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 159 031, e-mail pcprmogilno.pow@onet.pl, faks 523 159 031.
Adres strony internetowej (url): https://pcpr-mogilno.bip.net.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup sprzętu komputerowego w ramach wsparcia dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PC.342.1.2020.MP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Zakup sprzętu komputerowego w ramach wsparcia dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19". 1 Zaoferowany sprzęt musi być: - jednego producenta, - fabrycznie nowy, nieuszkodzony i kompletny, - sprzęt musi posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, - korzyści i ciężary związane ze sprzętem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia sprzętu przechodzą na przedstawiciela Zamawiającego z chwilą wydania sprzętu. Za dzień wydania sprzętu uważa się dzień, w którym sprzęt został odebrany przez przedstawiciela Zamawiającego i został spisany stosowny protokół odbioru towaru; 2. Wykonawca zobowiązany jest do: - spisania numerów seryjnych Komputerów przenośnych i przekazania ich Zamawiającemu podczas dostarczenia zamówionego sprzętu. 3. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu. 4. Zamawiający wymaga aby system operacyjny był dostarczony wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami autentyczności, naklejkami GML lub COA lub inną formą uwiarygodnienia oryginalności. 5. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury sprawdzającej legalność zainstalowanego oprogramowania systemowego. Sprzedający w celu potwierdzenia legalności zainstalowanego oprogramowania poda Zamawiającemu legalny klucz produktu. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonego oprogramowania systemowego u jego Producenta, w przypadku wątpliwości co do jego legalności. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia: - Komputery przenośne - laptopy z myszką i oprogramowaniem systemowym - 67 szt. - Oprogramowanie dla dziecka z niepełnosprawnością - 1 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 30237410-6, 48000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego w ramach wsparcia dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 152194.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PWH WIP - Małgorzata Szczepanik - Grzywocz
Email wykonawcy: wip@wip.net.pl
Adres pocztowy: ul. Reymonta 23
Kod pocztowy: 44-200
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 190158.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 166510.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 248480.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.