eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £uków¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRALNICZYCH WRAZ Z NAJMEM BIELIZNY SZPITALNEJ NA POTRZEBY SPZOZ W £UKOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2019-10-28

Og³oszenie nr 510229971-N-2019 z dnia 28-10-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w £ukowie: ¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRALNICZYCH WRAZ Z NAJMEM BIELIZNY SZPITALNEJ NA POTRZEBY SPZOZ W £UKOWIE

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 607346-N-2019

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w £ukowie, Krajowy numer identyfikacyjny 30647200000000, ul. ul. Dr Andrzeja Rogaliñskiego 3, 21-400 £uków, woj. lubelskie, pañstwo Polska, tel. 257 989 074, e-mail zp@spzoz.lukow.pl, faks 257 989 074.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.lukow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w £ukowie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRALNICZYCH WRAZ Z NAJMEM BIELIZNY SZPITALNEJ NA POTRZEBY SPZOZ W £UKOWIE

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

25/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

a) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe i sukcesywne wykonanie us³ug pralniczych wraz z najmem bielizny szpitalnej na potrzeby SPZOZ w £ukowie. Przez kompleksowe us³ugi pralnicze nale¿y rozumieæ kompletny proces technologiczny zwi±zany z przygotowaniem, praniem w³a¶ciwym i obróbk± po praniu, zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi, w szczególno¶ci: a) bielizny po¶cielowej p³askiej - poszwy, poszewki, prze¶cierad³a, podk³ady, b) bielizny po¶cielowej lekarskiej - poszwy, poszewki, prze¶cierad³a, c) bielizny operacyjnej - bluzy, spodnie, sukienki, fura¿erki zielone i bia³e, serwety chirurgiczne, zapaski koloru zielonego i niebieskiego, fartuchy zielone, podk³ady, prze¶cierad³a, d) bielizny noworodkowej i niemowlêcej - pieluchy tetrowe, prze¶cierad³a flanelowe, pokrowce na materace, kocyki, kaftaniki, e) po¶ciel z poradni specjalistycznych - w sk³ad której wchodz± poszwy, poszewki, prze¶cierad³a, f) pi¿am, koszul, szlafroków, g) fartuchów lekarskich, bluz, spodni i spódnic lekarskich, h) kurtek, peleryn, i) kocy, materacy, poduszek, ko³der, ¶piworów, j) firan, zas³on, rêczników, ¶cierek, myjek, obrusów, k) pasów unieruchamiaj±cych (skórzanych), worków ubraniowych, parawanów, worków lnianych, wycieraczek, l) mopów, zwanej dalej "bielizn±" b±d¼ "asortymentem". 2. Us³uga bêdzie wykonywana w dwóch zakresach: a) wykonaniu kompleksowej us³ugi pralniczej bielizny szpitalnej bêd±cej w³asno¶ci± Zamawiaj±cego, b) wykonaniu kompleksowej us³ugi pralniczej bielizny szpitalnej ³±cznie z najmem - bêd±cej w³asno¶ci± Wykonawcy (zwana dalej równie¿ "wynajmowana bielizna szpitalna"), 3. Gwarantowana ilo¶æ kompleksowego wykonania us³ugi pralniczej w okresie trwania umowy wynosi: a) bielizna Zamawiaj±cego - 54000 kg, b) bielizna po¶cielowej p³askiej wraz z wynajmem w ilo¶ci: prze¶cierad³a - 90600 szt. poszwa- 82800 szt. poszewka - 71700 szt. podk³ad - 4800 szt. poszwa dzieciêca- 3000 szt. 4. Wykonawca zobowi±zany jest: a) zapewniæ w ramach us³ugi na swój koszt wszystkie rodzaje asortymentów bielizny wyszczególnionej w pkt 1 lit. a) i b) w ilo¶ciach niezbêdnych dla potrzeb Zamawiaj±cego - tj. 1700 kompletów bielizny po¶cielowej fabrycznie nowej lub u¿ywanej ale bêd±cej w bardzo dobrym stanie, nie nosz±cej widocznych ¶ladów zu¿ycia (nie mo¿e posiadaæ plam, przebarwieñ, nie mo¿e nosiæ ¶ladów cerowania, naszywania ³at, ani zszywania), z czego 1520 kompletów bielizny wyszczególnionej w pkt 1 lit. a) w kolorze ecru - 180 kompletów bielizny wyszczególnionej w pkt 1 lit. b) w kolorze bia³ym lub bia³ym z zielonym paskiem.W sk³ad wynajmowanej bielizny szpitalnej, której dostawy maj± zostaæ zapewnione przez Wykonawcê wchodz±: - bielizna szpitalna p³aska: - poszwy - 1632 sztuki, - poszewki - 1700 sztuk, - poszwy dzieciêce - 68 sztuk, - prze¶cierad³a - 2 200 sztuk, - podk³ady - 425 sztuk. a. Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia 1700 kompletów bielizny nowej lub u¿ywanej ale bêd±cej w bardzo dobrym stanie, nie nosz±cej widocznych ¶ladów zu¿ycia., o której mowa w pkt 4 a) powy¿ej, (zwanej równie¿ bielizn± docelow±) w terminie do 35 dni od zawarcia umowy, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 30 dni od dnia dostarczenia bielizny, o której mowa w pkt ii poni¿ej. b. Najpó¼niej w 4 dniu od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia bielizny jak najbardziej zbli¿onej do bielizny docelowej w ilo¶ci 1630 kompletów (zwanej równie¿ bielizn± zastêpcz±). W sk³ad kompletu, o którym mowa w zdaniu pierwszym wchodzi: poszwa na poduszkê - w ilo¶ci 1630 sztuk, poszwa na koc w ilo¶ci 1580 sztuk, poszwa dzieciêca na koc w ilo¶ci 50 sztuk, poszewka na poduszkê w ilo¶ci 1630 sztuk, oraz podk³ad w ilo¶ci 250 sztuk przy czym Zamawiaj±cy dopuszcza bieliznê u¿ywan±, nie nosz±c± ¶ladów zniszczenia. c. Z chwil± dostarczenia 1700 kompletów bielizny docelowej, Wykonawca zobowi±zuje siê do równoczesnego odbioru bielizny zastêpczej okre¶lonej powy¿ej. b) oznakowaæ asortyment wynajmowany przez Zamawiaj±cego nazw± szpitala: "SPZOZ w £ukowie" w technice trwa³ej haftem b±d¼ naszywk± c) zapewniæ w pe³ni sprawne i odpowiednie cztery wózki umo¿liwiaj±ce transport bielizny zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia w sprawie szczegó³owych wymagañ, jakim powinny odpowiadaæ pomieszczenia i urz±dzenia podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± z dnia 26 marca 2019 r. (Dz.U. z 2019 r., poz. 595). 5. Wykonawca bêdzie ponosi³ koszty zakupu ¶rodków czysto¶ciowych, pior±cych, preparatów dezynfekcyjnych oraz worków i pojemników do pakowania transportowanej bielizny zgodnie z zaleceniami nadzoru sanitarno - epidemiologicznego. 6. Kompleksowe Us³ugi pralnicze, ¶wiadczone na rzecz Zamawiaj±cego obejmuj±: i. przeprowadzanie dezynfekcji przekazanego do prania asortymentu zgodnie z zaleceniami nadzoru sanitarno - epidemiologicznego, ii. pranie w temperaturze odpowiedniej do gatunku materia³u, zgodnie z zaleceniem producenta, w tym pranie bielizny noworodkowej i niemowlêcej w ¶rodkach pior±cych bezfosforanowych, z tym zastrze¿eniem, ¿e ¶rodki stosowane do prania i dezynfekcji bielizny niemowlêcej dodatkowo powinny posiadaæ pozytywn± opiniê Instytutu Matki i Dziecka, iii. suszenie, iv. prasowanie lub maglowanie w zale¿no¶ci od asortymentu, v. wykonywanie drobnych napraw krawieckich, w tym w szczególno¶ci: zszywanie po szwach, przyszywanie guzików, wci±ganie gumek w spodnie, wszycie zamka, lamowanie kocy, wymiana tasiemek, naprawê lub wymianê zamków b³yskawicznych, zatrzasków, itp., przy czym dla unikniêcia wszelkich w±tpliwo¶ci dopuszcza siê maksymalnie dwie naprawy po¶cieli w jednej sztuce bielizny nie przekraczaj±ce ³±cznej powierzchni ( mierzonej jednostronnie) 0,3 %. vi. naprawianie mopów, vii. segregowanie, pakowanie bielizny szpitalnej. 7. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowi±zuje siê równocze¶nie do: a. sk³adania fartuchów lekarskich, bluz oraz spodni (spódnic) lekarskich i transportu na wieszakach, z zastrze¿eniem lit. b), b. sk³adowania i pakowania pozosta³ej bielizny po 5, 10, 15 do 20 szt. - w zale¿no¶ci od wielko¶ci asortymentu, w paczki nie ciê¿sze ni¿ 15 kg, c. zapewnienia worków do transportu bielizny czystej i brudnej, w tym w innym kolorze worków na bieliznê wynajmowan± i innym kolorze na pozosta³± bieliznê, d. segregowania bielizny czystej wg rodzaju z podzia³em na bieliznê Zamawiaj±cego i wynajmowan±, e. krochmalenia fartuchów lekarskich bawe³nianych i bielizny po¶cielowej lekarskiej, po¶cieli z poradni specjalistycznych, ¶cierek, parawanów, obrusów). 8. Wynajmowana bielizna szpitalna, bêdzie u¿ytkowana do momentu ca³kowitego zniszczenia. Za zniszczenie bielizny po¶cielowej Strony uznaj± w szczególno¶ci: a) porwanie, przedarcie, zu¿ycie b±d¼ zmianê jej pierwotnych wymiarów uniemo¿liwiaj±ce jej wykorzystywanie zgodnie z przeznaczeniem, b) nieodwracalne przebarwienie, b±d¼ zaplamienie, c) przekroczenie maksymalnej ilo¶ci napraw, o których mowa w ust. 6 pkt e). Wykonawca bêdzie na bie¿±co uzupe³nia³ poszczególne asortymenty, celem zapewnienia wystarczaj±cej ilo¶ci bielizny dla potrzeb Zamawiaj±cego. 9. Bielizna po¶cielowa dostarczona do u¿ytkowania w ramach najmu, powinna odpowiadaæ nastêpuj±cym w³a¶ciwo¶ciom i parametrom: gramatura 152 g/m2 +- 6 g/m2 w zale¿no¶ci od asortymentu, rozmiar: 1. prze¶cierad³o - 160 x 220 cm lub 160cm x 240cm, bawe³na 100%, w kolorze bia³ym w ilo¶ci 2 200 sztuk, 2. poszwa - 150 x 200 cm + 30cm (zak³adka) lub 160cm x 200cm + 30cm (zak³adka), bawe³na - 65%, poliester - 35%, w ³±cznej ilo¶ci 1632 sztuk, w tym 1452 sztuk w kolorze ecru i 180 sztuk w kolorze bia³ym lub bia³ym z paskiem w kolorze zielonym; 3. poszwa dzieciêca -110 cm x 150cm + 30cm (zak³adka) lub 110cm x 160cm + 30cm (zak³adka), bawe³na - 65%, poliester - 35%, w kolorze ecru w ilo¶ci 68 sztuk, 4. poszewka 70cm x 80cm + 20 cm (zak³adka), bawe³na - 65%, poliester - 35%, w ³±cznej ilo¶ci 1700 sztuk, w tym 1520 sztuk w kolorze ecru i 180 sztuk w kolorze bia³ym lub bia³ym z paskiem w kolorze zielonym, 5. podk³ad - 95cm x 165 cm lub 90cm x 120cm, bawe³na 100% w kolorze bia³ym w ilo¶ci 425 sztuk. 10. Wykonawca dysponuje co najmniej jednym samochodem do transportu brudnego i czystego asortymentu, posiadaj±cym aktualn± opiniê Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzaj±c±, ¿e jest przystosowany do przewozu bielizny szpitalnej czystej - po procesie prania i brudnej. 11. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê na wniosek Wykonawcy wynaj±æ na czas trwania umowy pomieszczenia /ok. 50 m2/ z przeznaczeniem na prowadzenie magazynu i punktu odbioru i wydawania bielizny zwanego dalej równie¿ "punktem spedycyjnym". Prowadzenie magazynu i punktu obrotu i wydawania bielizny le¿y po stronie Wykonawcy. Zamawiaj±cy wymaga aby magazyn i punkt obrotu i wydawania bielizny by³ dostêpny w dni robocze w godz. 7:00-15:00 a w przypadku nastêpuj±cych po sobie kolejno trzech dni wolnych od pracy (¶wiêta) Wykonawca musi zapewniæ dy¿ur, w jeden z wolnych dni w godz. 7:00-15.00. Zamawiaj±cy zapewnia co najmniej jednego pracownika koordynuj±cego pracê w zakresie prowadzenia magazynu, punktu obrotu i wydawania bielizny. Pracownik prowadzi nadzór nad ilo¶ci± i jako¶ci± bielizny oraz jest osob± upowa¿nion± do potwierdzania protoko³ów reklamacyjnych. Wa¿enie i liczenie dostarczanej bielizny odbywa siê ka¿dorazowo w obecno¶ci pracownika Wykonawcy i Zamawiaj±cego lub wskazanego przez Zamawiaj±cego. 12. Wykonawca w czasie obowi±zywania umowy zobowi±zuje siê raz dziennie w poniedzia³ki, ¶rody i pi±tki w godzinach 09:30 - 11:00 do odbierania od Zamawiaj±cego z punktu spedycyjnego, asortymentu przeznaczonego do wykonania us³ug pralniczych, dostarczania go Zamawiaj±cemu po wykonaniu us³ug pralniczych oraz uzupe³niania na bie¿±co poszczególnych asortymentów celem zapewnienia wystarczaj±cej ilo¶ci czystej bielizny dla potrzeb Zamawiaj±cego. Wykonawca dostarcza tak± sam± ilo¶æ bielizny jak± pobra³ w ci±gu 24 godzin za wyj±tkiem poduszek i materacy, które musz± byæ dostarczone do Zamawiaj±cego w ci±gu 72 godzin od momentu pobrania z punktu spedycyjnego. 13.Proces wydawania bielizny brudnej i odbierania czystej odbywa siê na podstawie dokumentów przekazania w obiekcie Zamawiaj±cego. Podstaw± ewidencji rozliczeñ i wyliczenia ceny s± sztuki bielizny czystej wynajmowanej docelowej, kilogramy bielizny czystej wynajmowanej zastêpczej oraz kilogramy bielizny wraz z innym asortymentem nale¿±cych do Zamawiaj±cego. Wydanie bielizny brudnej i odbiór bielizny czystej bêd± odbywa³y siê ka¿dorazowo w obecno¶ci pracownika Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz zostan± potwierdzone spisem bielizny/protoko³em otrzymanym od Zamawiaj±cego. Druki rozchodu bielizny po zaakceptowaniu wzoru przez Zamawiaj±cego dostarczaæ bêdzie Wykonawca przez ca³y okres trwania umowy. 14.Zlecenie ca³o¶ci lub czê¶ci us³ug podwykonawcy wymaga zgody Zamawiaj±cego. 15.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do rezygnacji ze ¶wiadczenia us³ugi pralniczej bielizny wyszczególnionej w pkt 1 lit. l), nie wcze¶niej ni¿ po 12 miesi±cach od podpisania umowy, bez prawa do odszkodowania dla Wykonawcy. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób: na etapie wy³onienia Wykonawcy w postêpowaniu na podstawie o¶wiadczenia zawartego w za³±czniku nr 5, na etapie realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ. b) uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, - sankcje zosta³y przewidziane we wzorze umowy z³±cznik nr 7 do SIWZ c) rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia - Zamawiaj±cy wymaga aby wykonanie kompleksowej us³ugi pralniczej oraz koordynacji prac± w zakresie prowadzenia magazynu i punktu obrotu i wydawania bielizny (w ca³ym okresie) by³o realizowane przez osoby zatrudnione wy³±cznie na podstawie umów o pracê - zgodnie z art. 22 Kodeksu Pracy. Powy¿szy wymóg odnosi siê zarówno do wykonawcy jak i podwykonawców.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 98310000-9


Dodatkowe kody CPV: 98311000-6, 98315000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 686875.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOM-MARG ZPCH Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. P³k. St. D±bka 16
Kod pocztowy: 30-732
Miejscowo¶æ: Kraków
Kraj/woj.: ma³opolskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 844856.99
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 844856.99
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 844856.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.