eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzychódZAKUP AMBULANSU TYPU "C" NA POTRZEBY ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO SPZOZ MIĘDZYCHÓD

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-28

Ogłoszenie nr 510229901-N-2019 z dnia 28-10-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej : ZAKUP AMBULANSU TYPU "C" NA POTRZEBY ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO SPZOZ MIĘDZYCHÓD

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590131-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540182967-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Krajowy numer identyfikacyjny 00031024900000, ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. +48957482011, e-mail zampub@spzoz-miedzychod.com.pl, faks +48957482711.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP AMBULANSU TYPU "C" NA POTRZEBY ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO SPZOZ MIĘDZYCHÓD

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AG/ZP-05/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup ambulansu (karetki) typu C na potrzeby Zespołów Ratownictwa Medycznego SPZOZ Międzychód wraz ze sprzętem medycznym o parametrach zgodnych z wymaganiami opisanymi w Załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Ogólne wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2018 ambulansu drogowego typu C z zabudową części medycznej, spełniającego wymogi Polskiej Normy PN-EN 1789+A2:2015-01. b) Oferowany ambulans musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu. c) Minimalne wymagania dotyczące samochodu bazowego, przedziału medycznego oraz sprzętu medycznego zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. d) Oferowany ambulans musi podsiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. 2013 poz. 407, tj. z dnia 24 sierpnia 2015r. , Dz. U. z 2015, poz. 1475), e) Homologacja oferowanego pojazdu musi umożliwić rejestrację pojazdu w Polsce. f) Sprzęt medyczny musi być zgodny z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 175 z późn. zm.), g) Zaoferowane wyposażenie i sprzęt medyczny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 175 z późn. zm.), Wykaz sprzętu medycznego: l.p. Nazwa sprzętu medycznego Ilość [szt] 1. Nosze główne 1 2. Transporter noszy głównych 1 3. Respirator transportowy 1 4. Krzesełko kardiologiczne 1 5. Ssak nożny 1 6. Ssak bakteryjno-sieciowy 1 7. Plecak ratowniczy 1 8. Zestaw szyn Kramera 1 9. Defibrylator/monitor przenośny z funkcją transmisji danych 1

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 33182100-0, 44611200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 390429
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AUTO-FORM spółka z organiczoną odpowiedzilanością i wspólnik Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 41-208
Kod pocztowy: 41-208
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 457812.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 457812.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 457812.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.