Ogłoszenie z dnia 2019-10-28
Ogłoszenie nr 510229798-N-2019 z dnia 28-10-2019 r.
Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Opracowanie pełnobranżowego projektu wykonawczego i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń szpitalnych zlokalizowanych na parterze budynku "U" dla potrzeb Poradni Kardiologicznej wraz z Rehabilitacją Kardiologiczną w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w budynku U"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 97077323100000,
ul. ul. Zyty
26,
65-046
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 296 200, e-mail
choros@szpital.zgora.pl, faks
683 255 808.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szpital.zgo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie pełnobranżowego projektu wykonawczego i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń szpitalnych zlokalizowanych na parterze budynku "U" dla potrzeb Poradni Kardiologicznej wraz z Rehabilitacją Kardiologiczną w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w budynku U"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TZ.372.76.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnobranżowego projektu wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń szpitalnych zlokalizowanych na parterze budynku "U" dla potrzeb Poradni Kardiologicznej wraz z Rehabilitacją Kardiologiczną w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w budynku "U". Przedmiotowe zadanie jest współfinansowane ze środków PFRON. Opracowanie pełnobranżowego projektu wykonawczego oraz realizacja robót budowlanych dotyczy pomieszczeń w skrzydle A, B i C na poziomie parteru budynku "U" oraz niezbędnych robót budowlanych na poziomie piwnic budynku "U" związanych z przebudową instalacji. 1) Przebudowa realizowana będzie w czynnym obiekcie, który pozostaje stale wpięty w infrastrukturę szpitala i ważne jest, aby wykonywanie robót budowlanych nie kolidowało z bieżącym funkcjonowaniem szpitala i z istniejącą infrastrukturą. 2) Organizację robót budowlanych należy uzgodnić z Zamawiającym i dostosować tak, aby wszystkie media w budynku "U" pozostały czynne. W uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt zastosuje rozwiązania zastępcze w przypadku konieczności wyłączenia urządzeń lub instalacji, które mogą zakłócić bieżące funkcjonowanie szpitala. 3) Po wykonaniu wszystkich robót instalacyjnych wszystkie miejsca przejść, przekuć i tras kablowych należy doprowadzić do stanu pierwotnego. 4) Złom z rozbiórki należy w obecności przedstawiciela Zamawiającego przetransportować do skupu złomu za potwierdzeniem przyjęcia (dokument PZ). 5) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca sporządzi wszystkie oznakowania, również tymczasowe w okresie realizacji robót budowlanych, niezbędne do prawidłowej eksploatacji obiektu, w tym oznaczenie dróg ewakuacyjnych ppoż.Wykonawca wyposaży także pomieszczenia objęte zakresem przebudowy w niezbędny sprzęt ppoż. 6) Przed końcowym odbiorem robót budowlanych Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełnobranżową dokumentację powykonawczą - 2 egz. w formie papierowej, 2 egz. w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD oraz przeszkoli pracowników Działu Eksploatacji Zamawiającego z zakresu obsługi i bieżącej konserwacji zainstalowanych urządzeń i instalacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji. 1/ Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ i jej załącznikach 2/ We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą byćzastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia. 3/ W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie- to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 4/ Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45215140-0
Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 71320000-7, 45210000-2, 45232460-4, 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
NAZWA: Opracowanie pełnobranżowego projektu wykonawczego i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń szpitalnych zlokalizowanych na parterze budynku "U" dla potrzeb Poradni Kardiologicznej wraz z Rehabilitacją Kardiologiczną w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w budynku U". |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
957569.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PW DGA Jakub Dygas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1400000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4) ustawy
"Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki (...) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy Wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione."
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 03.09.2019 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, którego przedmiotem zamówienia było Opracowanie pełnobranżowego projektu wykonawczego i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń szpitalnych zlokalizowanych na parterze budynku "U" dla potrzeb Poradni Kardiologicznej wraz z Rehabilitacją Kardiologiczną w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w budynku U". Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.09.2019 r. pod nr 592818-N-2019. W tym samym dniu dokumentacja przetargowa (treść ogłoszenia o zamówieniu, SIWZ wraz ze wszystkimi załącznikami) udostępniona została również na stronie BIP Szpitala pod adresem: http://bip.szpital.zgo.pl/ (w zakładce zamówienia publiczne, następnie roboty budowlane). Ostateczny termin składania ofert wyznaczony został na dzień 20.09.2019 r. godz. 10:00.
W odpowiedzi na powyższe ogłoszenie o zamówieniu nie została złożona żadna oferta. Tym samym Zamawiający w dniu 20.09.2019 r. unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3".
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Dopiewo w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





