eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceZakup pakietu usług szkoleniowych- Etap I - Projekt "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-24

Ogłoszenie nr 510227997-N-2019 z dnia 24-10-2019 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej: Zakup pakietu usług szkoleniowych- Etap I - Projekt "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594685-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 34519730000000, ul. ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 359 700, e-mail ops@ops.gliwice.eu, faks 322 308 027.
Adres strony internetowej (url): https://opsgliwice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup pakietu usług szkoleniowych- Etap I - Projekt "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.321.19.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ 1 Zakup pakietu usług szkoleniowych podnoszących poziom bezpieczeństwa pracowników socjalnych oraz usług profilaktyki wypalenia zawodowego. W zakres pakietu usług objętych zamówieniem wchodzą: I. Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu wzmocnienia umiejętności adekwatnego reagowania w sytuacji zagrożenia z elementami technik samoobrony fizycznej i komunikacji (64 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne: 1. Wzmocnienie umiejętności adekwatnego reagowania w sytuacji zagrożenia (jak zapobiegać sytuacjom zagrażającym naszemu bezpieczeństwu, w jaki sposób je rozpoznawać). 2. Podstawy psychologii agresji. 3. Poruszanie się w strefach zagrożonych (ulica, winda, schody, teren leśny). 4. Psychologiczne aspekty samoobrony (jak zapanować nad stresem w sytuacji ataku, jak podjąć konstruktywna obronę). 5. Postawy i pozycje ciała w sytuacji zagrożenia. 6. Naukę podstawowych ciosów i kopnięć oraz najprostszych dźwigni. 7. Naukę znajomości miejsc wrażliwych na ciele człowieka, które powinny być aktywowane w pierwszym rzędzie w sytuacji samoobrony. 8. Naukę wybranych technik obrony w sytuacjach zagrożenia przed: uderzeniami, kopnięciami, chwytami, duszeniami, chwytami za ubranie i innymi sytuacjami zagrożenia, w tym również zagrożeniami przytaczanymi przez uczestników szkoleń, jako sytuacje, w których się znaleźli. 9. Naukę widzenia peryferyjnego. 10. Naukę pomocy osobie trzeciej (obezwładnianie napastnika), uwalnianie się z duszeń. 11. Obronę przedmiotami codziennego użytku. 12. Taktykę i techniki obrony w pomieszczeniach zamkniętych. 13. Taktykę walki i obrony przy próbie gwałtu. 14. Niekonwencjonalne techniki obrony. Dodatkowe informacje. 1. Szkolenie powinno rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 30.11.2019 r. 2. Szkolenie obejmuje 64 h, dla 79 pracowników OPS Gliwice, podzielonych na 4 grupy po ok. 20 osób, po 16 h na grupę. 3. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice, po 4 h dziennie. 4. Dokładny harmonogram zajęć zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. Warunki realizacji. 1. Zakres szkolenia ma obejmować część teoretyczną i praktyczną. Część praktyczna musi zostać dostosowana do potrzeb i możliwości fizycznych bezpośrednich odbiorców usługi (pracowników). 2. Wykonawca w ramach realizacji części praktycznej przedmiotowego zamówienia zapewni dla uczestników salę gimnastyczną w miejscowości Gliwice, gwarantującą należyte wykonanie zamówienia, tj. salę, w której pomieści się co najmniej 20 osób + osoba prowadząca zajęcia. 3. Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy w trakcie realizacji przez Wykonawcę części teoretycznej przedmiotowego zamówienia zapewni Zamawiający. 4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że trener/wykładowca, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będą odpowiedzialni za prowadzenie zajęć, posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia i wykształcenie wyższe, niezbędne do wykonania zamówienia. 5. Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia. 6. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. 7. Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu. II. Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu profilaktyki wypalenia zawodowego (80 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne: 1. Teoretyczne ujęcie problemu wypalenia zawodowego (w tym teorie wypalenia zawodowego, pierwsze objawy wypalenia, etapy wypalenia zawodowego, interpersonalne i środowiskowe czynniki wypalenia zawodowego, metody przeciwdziałania wypaleniu). 2. Naukę technik relaksacji i redukcji stresu (w tym m.in. poznanie technik neutralizujących reakcje stresowe, zestaw biurowych ćwiczeń rozciągających i relaksujących). 3. Godzenie ról społecznych i zawodowych w kontekście wypalenia. 4. Efektywną organizację pracy. 5. Warsztaty arteterapeutyczne. Dodatkowe informacje. 1. Szkolenie powinno rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 15.12.2019 r. 2. Szkolenie obejmuje 80 h, dla 79 pracowników OPS Gliwice, podzielonych na 4 grupy po ok. 20 osób, po 20 h na grupę. 3. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice, po 4 h dziennie. 4. Dokładny harmonogram zajęć zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. Warunki realizacji. 1. Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. 2. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że wykładowca, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie zajęć, posiada kwalifikacje zawodowe, doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia i wykształcenie wyższe, niezbędne do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia. 4. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji warsztatów arteterapeutycznych. 5. Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu. CZĘŚĆ 2 Zakup szkolenia z zakresu polityki równościowej (20 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne: 1. Mechanizmy stereotypizacji i problematykę dyskryminacji. 2. Prawne podstawy zasady równości kobiet i mężczyzn. 3. Zarządzanie różnorodnością. 4. Płeć biologiczna a płeć społeczno-kulturowa (gender). 5. Zagadnienia stereotypów płci oraz dyskryminacji ze względu na płeć. 6. Strategiczne cele na rzecz równości płci. 7. Bariery równości płci. Dodatkowe informacje. 1. Szkolenie powinno rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 30.11.2019 r. 2. Szkolenie obejmuje 20 h, dla 120 pracowników OPS Gliwice, podzielonych na 4 grupy po ok. 30 osób, po 5 h na grupę. 3. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 4. Dokładny harmonogram zajęć zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. 5. Szkolenie to ma wpłynąć na poprawę jakości obsługi klientów OPS w ujęciu równościowym oraz poprawić dostępność dla klientów po zmianie organizacyjnej, podniesienie poziomu świadomości pracowników w zakresie reagowania na sytuacje związane z dyskryminacją i zapewnienie równości szans. Warunki realizacji. 1. Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. 2. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że wykładowca, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie zajęć, posiada kwalifikacje zawodowe, doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia i wykształcenie wyższe, niezbędne do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia. 4. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. 5. Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu. CZĘŚĆ 3 Zakup szkolenia podnoszącego poziom wiedzy z zakresu ochrony danych osobowych (28 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne: 1. Teoretyczne ujęcie ustawy o ochronie danych osobowych w systemie pomocy społecznej. 2. Akty wykonawcze do ustawy oraz inne ustawy związane z działalnością jednostek pomocy społecznej. 3. Zmiany w europejskim systemie ochrony danych osobowych. 4. Zasady przetwarzania danych osobowych z uwzględnieniem RODO. 5. Omówienie realnych incydentów ochrony danych osobowych. 6. Zabezpieczanie dokumentów zawierających dane osobowe. 7. Dane osobowe w działalności jednostek pomocy społecznej. Kogo dotyczy ustawa o ochronie danych osobowych. 8. Podmioty odpowiedzialne za ochronę danych osobowych. Dodatkowe informacje. 1. Szkolenie powinno rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 30.11.2019 r. 2. Szkolenie obejmuje 28 h dla 120 pracowników OPS Gliwice, podzielonych na 4 grupy po ok. 30 osób, po 7 h na grupę. 3. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 4. Dokładny harmonogram zajęć zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. Warunki realizacji. 1. Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. 2. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że wykładowca, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie zajęć, posiada kwalifikacje zawodowe, doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia i wykształcenie wyższe, niezbędne do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia. 4. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. 5. Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80500000-9


Dodatkowe kody CPV: 80530000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup szkolenia z zakresu polityki równościowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4999.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Łętowski Consulting Szkolenia Doradztwo, Rozwój
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zdrojowa 30A
Kod pocztowy: 43-600
Miejscowość: Jaworzno
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4999.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4999.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4999.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu wzmocnienia umiejętności adekwatnego reagowania w sytuacji zagrożenia z elementami technik samoobrony fizycznej i komunikacj oraz Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu profilaktyki wypalenia zawodowego (80 h) Program szkolenia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego terminu tj. 19.09.2019 godz. 10:00 nie wpłynęła do siedziby zamawiającego żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup szkolenia podnoszącego poziom wiedzy z zakresu ochrony danych osobowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12054.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5999.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23880.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielone w oparciu o art 39-46 pzp - przetarg nieograniczony.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.