To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-24
Ogłoszenie nr 510227886-N-2019 z dnia 24-10-2019 r.
Gmina Lubiewo: Remont drogi gminnej nr 010622C Bysław ul. Spokojna od km 0+000 do km 0+228 oraz drogi gminnej nr 010623C Bysław ul. Szkolna od km 0+000 do km 0+150 wraz
z łącznikiem pomiędzy ul. Szkolną a drogą wojewódzką nr 240
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591762-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540191414-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lubiewo, Krajowy numer identyfikacyjny 92351133000000,
ul. ul. Hallera
9,
89-526
Lubiewo, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 33 493 10, e-mail
ug.glazik@lubiewo.pl, faks
52 519 02 14.
Adres strony internetowej (url): www.lubiewo.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej nr 010622C Bysław ul. Spokojna od km 0+000 do km 0+228 oraz drogi gminnej nr 010623C Bysław ul. Szkolna od km 0+000 do km 0+150 wraz z łącznikiem pomiędzy ul. Szkolną a drogą wojewódzką nr 240
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PPiI.271.1.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 010622C Bysław ul. Spokojna od km 0+000 do km 0+228 oraz drogi gminnej nr 010623C Bysław ul. Szkolna od km 0+000 do km 0+150 wraz z łącznikiem pomiędzy ul. Szkolną a drogą wojewódzką nr 240. 2. Zamawiający złożył wniosek do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego o dofinansowanie ww. zadania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1/ Roboty drogowe związane z: ? pracami pomiarowymi, ? frezowaniem obecnej nawierzchni, ? robotami rozbiórkowymi, ? robotami ziemnymi, ? pracami brukarskimi, ? regulacją urządzeń obcych, ? podbudową z kruszywa łamanego, ? podbudową z gruntu stabilizowanego cementem, ? wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumiczno-grysowych: warstwa wiążąca i ścieralna, ? remont studni chłonnych. 2/ Parametry techniczne i fizyczne remontowanych dróg: Ul. Spokojna: ? Klasa drogi - droga gminna (L) ? Kategoria ruchu - KR2 ? szerokość jezdni - 4,5-19 m ? długość jezdni - 228 m ? powierzchnia jezdni - 1393 m2 Ul. Szkolna: ? Klasa drogi - droga gminna (L) ? Kategoria ruchu - KR2 ? szerokość jezdni - 6 m ? długość jezdni - 150 m ? powierzchnia jezdni - 1082 m2 Łącznik pomiędzy ul. Szkolną a drogą wojewódzką nr 240: ? droga gminna wewnętrzna ? Kategoria ruchu - KR2 ? szerokość jezdni - 6 m ? długość jezdni - 39 m ? powierzchnia jezdni - 236 m2 3/ Przekrój podłużny Przekrój podłużny dróg przyjęto w oparciu o istniejącą nawierzchnię bitumiczną. 4/ Konstrukcja w przekroju poprzecznym: Jezdnia w obramowaniu krawężnikiem ulicznym: - istniejąca nawierzchnia bitumiczna, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumiczno-grysowa z warstwą wiążącą asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm AC 16W - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumiczno-grysowa z warstwą ścieralną asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm AC 11S Szerokość oraz spadki poprzeczne jezdni na obecnych zasadach. 5/ Odwodnienie: Odwodnienie remontowanych dróg na obecnych zasadach istniejącą kanalizacją deszczową. 6/ Urządzenia obce: W pasie prowadzonych robót drogowych występują urządzenia obce: ? sieć wodociągowa - Zakład Komunalny Gminy Lubiewo: ? sieć kanalizacji sanitarnej - Zakład Komunalny Gminy Lubiewo: ? sieć kanalizacji deszczowej - Zakład Komunalny Gminy Lubiewo: W zakresie prac nie przewiduje się prac ziemnych w związku z tym nie przewiduje się kolizji z urządzeniami obcymi. W trakcie prac zostaną wyregulowane do poziomu jezdni studnie rewizyjne. 4. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane 45 23 31 40 - 2 Roboty drogowe 45 11 12 00 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45 11 13 00 - 1 Roboty rozbiórkowe 45 23 31 42 - 6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45 23 32 20 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, stanowiącym Załącznik Nr 7 i 7a do SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ oraz przedmiarze robót, stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. Oryginał dokumentacji technicznej jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 6. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania terenu budowy, m. in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane i zabezpieczenia terenu budowy, 3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 5) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 6) wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia przez właściwy organ, 7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 8) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 9) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 10) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 11) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 12) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 13) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 14) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 15) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 16) prowadzenia dziennika budowy, 17) wykonania planu BIOZ - jeśli dotyczy. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 8. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. 9. Uproszczony kosztorys ofertowy będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 10. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego. 11. Zamówienie jest objęte zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę zarejestrowanym pod nr BD.6743.LUB.32.2019.ECz dnia 04.08.2019 r. 12. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych - pracowników robót drogowych wykonujących roboty ziemne, pracowników obsługujących maszyny ziemne i środki transportowe. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, itp. 13. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, o których mowa w ust. 12 będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). 14. W terminie 7 dni od dnia przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców oświadczenie, o którym mowa należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. Oświadczenie powinno zawierać: informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika, a także datę złożenia oświadczenia i podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 15. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób przy czynnościach wskazanych przez Zamawiającego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w stosunku do Podwykonawców i dalszych Podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45111200-0, 45111300-1, 45233142-6, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
351348.25
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych Julisz, Roman Pilarski s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
376364.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LUBIEWO
więcej: przetargi LUBIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej 2491D Wleń-Pilchowice
- Przebudowa drenażu Zespołu Szkół w Malawie w gminie Krasne - Etap I
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Sianów.
- Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Iława
- Remont drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinku od km 75+570 (77+474) do km 75+970 (77+874) - nr postępowania 160/25
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU PAWILONU "A" W ZAKŁADZIE KARNYM W JAŚLE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.