eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa wyposażenia do pracowni Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-23

Ogłoszenie nr 510227107-N-2019 z dnia 23-10-2019 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu: Dostawa wyposażenia do pracowni Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591276-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu, Krajowy numer identyfikacyjny 89104116700000, ul. ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 746 419 200, e-mail przetargi@pwsz.com.pl, faks 746 419 202.
Adres strony internetowej (url): www.pwsz.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia do pracowni Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DA.2170.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

ZADANIE NR 1 - przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 jest dostawa profesjonalnych urządzeń do pracowni kosmetologicznej, których zestawienie oraz szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych zawarte są w załącznikach nr 6.1.1 do 6.1.6. SIWZ. ZADANIE NR 2 - przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest dostawa urządzeń laboratoryjnych do laboratorium biologiczno-chemicznego dla których szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych zawarte są w załącznikach nr 6.2.1 do 6.2.2. do SIWZ ZADANIE NR 3 - przedmiotem zamówienia dla zadania nr 3 jest dostawa urządzeń laboratoryjnych do laboratorium biologiczno-chemicznego dla których szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych zawarte są w załącznikach nr 6.3.1 do 6.3.3. do SIWZ ZADANIE NR 4 - przedmiotem zamówienia dla zadania nr 4 jest dostawa chłodziarki mikrobiologicznej do laboratorium biologiczno-chemicznego dla której szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych zawarte są w załączniku nr 6.4.1. do SIWZ ZADANIE NR 5 - przedmiotem zamówienia dla zadania nr 5 jest dostawa medycznej aparatury do terapii Tecar do pracowni fizjoterapii dla której szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych zawarte są w załączniku nr 6.5.1 do SIWZ ZADANIE NR 6 - przedmiotem zamówienia dla zadania nr 6 jest dostawa aparatury do pracowni fizjoterapii dla której szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych zawarte są w załącznikach nr 6.6.1. do 6.6.2. do SIWZ ZADANIE NR 7 - przedmiotem zamówienia dla zadania nr 7 jest dostawa trenażera oddechowego na potrzeby pracowni fizjoterapii dla której szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych zawarte są w załączniku nr 6.7.1. do SIWZ ZADANIE NR 8 - przedmiotem zamówienia dla zadania nr 8 jest dostawa podnośnika transportowo-kąpielowego do pracowni umiejętności pielęgniarstwa dla którego szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych zawarte są w załączniku nr 6.8.1. do SIWZ ZADANIE NR 9 - przedmiotem zamówienia dla zadania nr 9 jest dostawa modelu faz porodu do pracowni umiejętności pielęgniarstwa dla którego szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych zawarte są w załączniku nr 6.9.1 do SIWZ ZADANIE NR 10 - przedmiotem zamówienia dla zadania nr 10 jest dostawa fantomów do pracowni umiejętności pielęgniarstwa dla których szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych zawarte są w załącznikach nr 6.10.1 do 6.10.2. do SIWZ ZADANIE NR 11 - przedmiotem zamówienia dla zadania nr 11 jest dostawa modeli do pracowni technik dentystycznych dla których szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych zawarte są w załącznikach nr 6.11.1. do 6.11.3. do SIWZ ZADANIE NR 12 - przedmiotem zamówienia dla zadania nr 12 jest dostawa urządzeń do pracowni technik dentystycznych dla których szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych zawarte są w załącznikach nr 6.12.1. do 6.12.7. do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 33190000-8, 39162100-6, 33196000-0, 38000000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zad. nr 1 -Dostawa urządzeń do pracowni kosmetologicznej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnił postępowanie prowadzone pod nazwą "Dostawa wyposażenia do pracowni Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu" dla zadania numer 1. Zamawiający informuje, że w terminie przewidzianym w SIWZ na składanie ofert, tj. do dnia 09.09.2019 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty dla zadania nr 1.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zad. nr 2 - dostawa urządzeń laboratoryjnych do laboratorium biologiczno-chemicznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnił postępowanie prowadzone pod nazwą "Dostawa wyposażenia do pracowni Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu" dla zadania numer 2. Zamawiający informuje, że w terminie przewidzianym w SIWZ na składanie ofert, tj. do dnia 09.09.2019 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty dla zadania nr 2.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zad. nr 3 - dostawa urządzeń laboratoryjnych do laboratorium biologiczno-chemiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9684
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alchem Grupa Sp. z o.o.
Email wykonawcy: wroclaw@alchem.com.pl
Adres pocztowy: ul. Polna 21
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11911.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11911.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11911.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zad. nr 4 - dostawa chłodziarki mikrobiologicznej do laboratorium biologiczno-chemicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4470
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alchem Grupa Sp. z o.o.
Email wykonawcy: wroclaw@alchem.com.pl
Adres pocztowy: ul. Polna 21
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5498.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5498.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5498.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zad. nr 5 - dostawa medycznej aparatury do terapii Tecar do pracowni fizjoterapii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42300
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: W&W s.c. Bartosz Weron, Mateusz Warzocha
Email wykonawcy: m.warzocha@strefaregeneracji.pl
Adres pocztowy: ul. Naruszewicza 9
Kod pocztowy: 35-055
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45684
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45684
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45684
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zad. nr 6 - dostawa aparatury do pracowni fizjoterapii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21296.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BardoMed Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@bardomed.pl
Adres pocztowy: ul. Konecznego 6/66
Kod pocztowy: 31-216
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zad. nr 7 - dostawa trenażera oddechowego na potrzeby pracowni fizjoterapii

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnił postępowanie prowadzone pod nazwą "Dostawa wyposażenia do pracowni Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu" dla zadania numer 7. Zamawiający informuje, że w terminie przewidzianym w SIWZ na składanie ofert, tj. do dnia 09.09.2019 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty dla zadania nr 7.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zad. nr 8 - dostawa podnośnika transportowo-kąpielowego do pracowni umiejętności pielęgniarstwa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnił postępowanie prowadzone pod nazwą "Dostawa wyposażenia do pracowni Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu" dla zadania numer 8. Zamawiający informuje, że w terminie przewidzianym w SIWZ na składanie ofert, tj. do dnia 09.09.2019 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty dla zadania nr 8.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Zad. nr 9 - dostawa modelu faz porodu do pracowni umiejętności pielęgniarstwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1303
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Wielobranżowa FANTOM Andrzej Miętkiewicz
Email wykonawcy: biuro@fantom-fw.pl
Adres pocztowy: ul. Niedamira 10
Kod pocztowy: 72-510
Miejscowość: Wolin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1602.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1463.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1602.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Zad. nr 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16497
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Wielobranżowa FANTOM Andrzej Miętkiewicz
Email wykonawcy: biuro@fantom-fw.pl
Adres pocztowy: ul. Niedamira 10
Kod pocztowy: 72-510
Miejscowość: Wolin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20291.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20291.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23401.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Zad. nr 11 - dostawa modeli do pracowni technik dentystycznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnił postępowanie prowadzone pod nazwą "Dostawa wyposażenia do pracowni Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu" dla zadania numer 11. Zamawiający informuje, że w terminie przewidzianym w SIWZ na składanie ofert, tj. do dnia 09.09.2019 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty dla zadania nr 11.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Zad. nr 12 - dostawa urządzeń do pracowni technik dentystycznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnił postępowanie prowadzone pod nazwą "Dostawa wyposażenia do pracowni Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu" dla zadania numer 12. Zamawiający informuje, że w terminie przewidzianym w SIWZ na składanie ofert, tj. do dnia 09.09.2019 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty dla zadania nr 12.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.