To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-23
Ogłoszenie nr 510226200-N-2019 z dnia 23-10-2019 r.
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o: Wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę stolarki budowlanej w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 96 w Suwałkach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 600456-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540202566-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16 - 400 Suwałki, w imieniu której działa Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o. o., ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, Krajowy numer identyfikacyjny 36336992000000,
ul. Wigierska
32,
16-400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
87 563 50 00, e-mail
m.kopyra@zbm.suwalki.pl, sekretariat@zbm.suwalki.pl, faks
87 563 50 79.
Adres strony internetowej (url): www.zbm.suwalki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę stolarki budowlanej w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 96 w Suwałkach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):76/R.B/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę stolarki budowlanej w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 96 w Suwałkach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki. 2. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków decyzją Nr KL. WKZ 534/373/d/83 z dnia 16.03.1983 r. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. 3.1. Część 1 - Wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę stolarki okiennej w lokalu mieszkalnym Nr 1 - szt. 3 w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 96 w Suwałkach stanowiącym własność Gminy Miasta Suwałki. 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy i przedmiar robót. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.2. Część 2 - Wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych szt. 19 i drzwi wejściowych do lokalu mieszkalnego Nr 11 w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 96 w Suwałkach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki jn.: ? Lokal Nr 2 - szt. 3; ? Lokal Nr 6 - szt. 1; ? Lokal Nr 8 - szt. 6; ? Lokal Nr 10 - szt. 5; ? Lokal Nr 11 - szt. 4; 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy i przedmiar robót. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 5. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 1) na zamontowaną stolarkę budowlaną - minimalnie 60 m-cy, maksymalnie: 84 m-ce 2) na roboty montażowe 24 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac. 6. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4
Dodatkowe kody CPV: 45421100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę stolarki okiennej w lokalu mieszkalnym Nr 1 - szt. 3 w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 96 w Suwałkach stanowiącym własność Gminy Miasta Suwałki. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 poz. 1986 tj. ze zm.). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych szt. 19 i drzwi wejściowych do lokalu mieszkalnego Nr 11 w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 96 w Suwałkach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46348.45
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Tomasz Jarmołoiwcz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49908.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
- Dostawa 10 szt. fabrycznie nowych motopomp oraz 3 szt. fabrycznie nowych pomp zanurzeniowych elektrycznych na potrzeby Miasta Suwałki
- "Dostosowanie do wymogów p.poż. budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62" - ETAP I
- Usługa cateringowa podczas Gali Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" i Balu Prezydenta Miasta Suwałki
- Dostawy pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Zakup i dostawa wózka widłowego
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Roboty budowlane II piętra w Starostwie Powiatowym w Pile
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO "POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 385 PRZY UL. KLIMATYCZNEJ 1" W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





