eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, posadowienie i uruchomienie fabrycznie nowej automatycznej myjni portalowej wraz z systemem oczyszczania wody z obiegu zamkniętego, w istniejącym budynku myjni autobusowej Miejskiego Zakładu Komunikacji - Puławy Sp. z o. o. w Puławach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-22

Ogłoszenie nr 510225919-N-2019 z dnia 22-10-2019 r.

Miejski Zakład Komunikacji - Puławy Sp. z o.o.: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, posadowienie i uruchomienie fabrycznie nowej automatycznej myjni portalowej wraz z systemem oczyszczania wody z obiegu zamkniętego, w istniejącym budynku myjni autobusowej Miejskiego Zakładu Komunikacji - Puławy Sp. z o. o. w Puławach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020: Oś priorytetowa: 5 - Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna. Działanie Transport niskoemisyjny. Tytuł projektu: Rozwój zrównoważonego transportu łączącego Puławy i jego obszar funkcjonalny

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587693-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Komunikacji - Puławy Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 43096499500000, ul. Dęblińska 2A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 886 80 00, e-mail mzk@mzk.pulawy.pl, faks 81 886 80 00.
Adres strony internetowej (url): http://mzk.pulawy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, posadowienie i uruchomienie fabrycznie nowej automatycznej myjni portalowej wraz z systemem oczyszczania wody z obiegu zamkniętego, w istniejącym budynku myjni autobusowej Miejskiego Zakładu Komunikacji - Puławy Sp. z o. o. w Puławach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TT/2019/06

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, posadowienie i uruchomienie fabrycznie nowej automatycznej myjni portalowej wraz z systemem oczyszczania wody z obiegu zamkniętego, w istniejącym budynku myjni autobusowej Miejskiego Zakładu Komunikacji - Puławy Sp. z o. o. w Puławach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1. demontaż istniejącej myjni portalowej wraz z instalacjami; 2. demontaż istniejącej myjni podwozia wraz z instalacjami; 3. demontaż urządzeń i instalacji istniejącego systemu oczyszczania wody z obiegu zamkniętego; 4. demontaż istniejącego separatora substancji ropopochodnych; 5. dostawa, montaż, posadowienie i uruchomienie fabrycznie nowego separatora substancji ropopochodnych; 6. wykonanie, jeżeli jest to technicznie uzasadnione prawidłowym działaniem obiegu zamkniętego wody, połączenia rurowego z separatora ropopochodnych do zbiornika wody użytkowej w górnej części zbiornika wody użytkowej, w miejsce istniejącego połączenia w dolnej części zbiornika wody użytkowej; 7. wykonanie wszelkich instalacji niezbędnych do uruchomienia myjni portalowej wraz z systemem oczyszczania wody z obiegu zamkniętego oraz pozostałych urządzeń, tj. instalacji wodnej, elektrycznej, pneumatycznej i sterującej przy wykorzystaniu istniejącej infrastruktury budynku; 8. dostarczenie dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR) myjni oraz urządzeń oczyszczania i recyklingu wody, zawierającej dane dotyczące obsługi, konserwacji, materiałów eksploatacyjnych, wykazu podstawowych części zamiennych i innych, rysunków, a także dokumentów gwarancyjnych urządzeń; 9. szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonej myjni i pozostałych urządzeń; 10. wykonywanie w okresie gwarancji bezpłatnych przeglądów okresowych z częstotliwością zgodną z instrukcją użytkowania i harmonogramem przeglądów myjni i pozostałych urządzeń - koszty okresowych przeglądów gwarancyjnych wraz z materiałami zużytymi w trakcie ich wykonywania oraz koszty dojazdu serwisu wliczone będą w cenę oferty wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42.99.50.00 - Różne maszyny czyszczące


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 385000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROWASH SYSTEMS Marcin Procek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kościuszki 23/2
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 473550.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 473285.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 590244.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.