eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Zadanie nr 1Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski w ulicySzczęśliwej, Lawendowej, Radosnej i Pogodnej. Zadanie nr 2Przebudowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Pogodnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-22

Ogłoszenie nr 510225175-N-2019 z dnia 22-10-2019 r.

WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.: Zadanie nr 1: Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski w ulicy: Szczęśliwej, Lawendowej, Radosnej i Pogodnej. Zadanie nr 2: Przebudowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Pogodnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593162-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 25052134316113, ul. ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 7387705, 7387706, e-mail pwik@wodkan.com.pl, faks 627 353 690.
Adres strony internetowej (url): wodkan.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zadanie nr 1: Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski w ulicy: Szczęśliwej, Lawendowej, Radosnej i Pogodnej. Zadanie nr 2: Przebudowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Pogodnej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP/KS/11/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: - wykonaniu kanalizacji sanitarnej z rur PVC kielichowych o średnicy 200/5,9mm, o łącznej długości 1253,0m, z rur PVC kielichowych o średnicy 160/4,7mm, o łącznej długości 20,0m. - montażu studni betonowej typu BS-1000 z włazem żeliwnym 600mm, kl. D400 (16 włazów z małą wentylacją, 16 włazów bez wentylacji), z wypełnieniem włazu betonem, z umocnieniem włazu pierścieniem żelbetowym lub tłuczniem kamiennym, z kinetą pokrytą powłoką POXITAR F - sztuk 32, - montażu studzienki kanalizacyjnej PCV ? 425mm zamkniętej rurą teleskopową z włazem zatrzaskowym okrągłym typu ciężkiego D400 ? 540mm z umocnieniem włazu pierścieniem żelbetowym - sztuk 2, - wykonaniu wyprowadzeń kanalizacyjnych z rur PVC o średnicy 160/4,7 mm, od kanalizacji sanitarnej do granicy nieruchomości, zakończonych korkiem - sztuk 76 o długości 380,5 m, - montażu i uruchomienie tłoczni ścieków o wydajności 4,0 m³/h, - wykonaniu rurociągu tłocznego z rur PEHD średnicy 110mm, długość 110m, - wykonaniu przebudowy kanalizacji sanitarnej z rur PVC średnicy 160mm na rury PVC o średnicy 200/5,9mm, długość 30,6m. W ramach ww. zakresu wykonawca zobowiązany jest do: - przygotowania i zabezpieczenia, z zachowaniem najwyższej staranności, terenu budowy, - zapewnienia pomieszczenia dla inspektora nadzoru, w którym będzie znajdować się stół i krzesło, - niezbędnego zabezpieczenia terenu budowy w zakresie p.poż., bhp, - opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót, - zapewnienia właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów związanych z realizacją przedmiotu umowy, - ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności materialnej i cywilnej z tytułu prowadzonych robót, - wymiany gruntu wraz z zagęszczeniem warstwami, potwierdzoną protokołem badania zagęszczenia oraz odbiorem pasa drogowego przez zarządcę drogi, - kompleksowej obsługi geodezyjnej wraz z pełną dokumentacją powykonawczą robót, - bieżącego usuwania, składowania i ewentualnej utylizacji materiałów rozbiórkowych i powstałych odpadów, - ponoszenia kosztów wszelkich mediów zewnętrznych (energia elektryczna, woda, gaz, łączność) dostarczanych na teren budowy, - ponoszenia kosztów wszelkich odwodnień terenu budowy celem prawidłowej i bezpiecznej realizacji robót objętych przedmiotem umowy, - ponoszenia kosztów ewentualnych kolizji z istniejącymi sieciami nie ujętymi w dokumentacji projektowej tj. sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, drenarskiej do średnicy 160 mm, gazowej do średnicy 80mm oraz instalacji energetycznych i telekomunikacyjnych krzyżujących się z projektowanym uzbrojeniem podziemnym, - ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego wraz z organizacją ruchu, - ponoszenia kosztów nadzoru właścicieli urządzeń, przy wszelkich kolizjach z tymi urządzeniami, - uczestniczenia w naradach koordynacyjnych, - przekazania zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnych pomiarów powykonawczych wraz z dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania robót zgłoszonych do odbioru, - zgłoszenia do odbioru końcowego robót budowlanych i przedmiotu umowy oraz uczestnictwa w czynnościach odbiorowych, - pisemnego zapewnienia o usunięciu stwierdzonych wad/usterek. Zaleca się przeprowadzenie w terenie wizji lokalnej i uzyskanie dodatkowych informacji w celu prawidłowej wyceny. Zakresem umowy objęte jest również sporządzenie dokumentacji geodezyjnej zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu i przekazanie zamawiającemu trzech egzemplarzy zarejestrowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Ostrowie Wielkopolskim dokumentacji geodezyjnej wykonanych robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232440-8


Dodatkowe kody CPV: 45232410-9, 45231110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1619754.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlano-Kanalizacyjne "BUDOKAN" Czesław Gwizdek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sempołowskiej 17
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 683403.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 683403.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1246206.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.