To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-21
Ogłoszenie nr 510224727-N-2019 z dnia 21-10-2019 r.
Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Sukcesywne dostawy pieluchomajtek dla dzieci i dorosłych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585842-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540176096-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 97077323100000,
ul. ul. Zyty
26,
65-046
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 296 200, e-mail
choros@szpital.zgora.pl, faks
683 255 808.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szpital.zgo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy pieluchomajtek dla dzieci i dorosłych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TZ.382.55.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieluchomajtek dla dzieci i dorosłych. Uwaga: 1. Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 roku, poz. 211) oraz aktami wykonawczymi do niej. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ i jej załącznikach. 3. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. 4. W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie- to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. Zamówienie obejmuje 2 zadania (części), tj.: Zdanie nr 1 Sukcesywne dostawy pieluchomajtek dla dzieci. Zadanie nr 2 Sukcesywne dostawy pieluchomajtek dla dorosłych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ /odpowiedniego dla danego pakietu/.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy pieluchomajtek dla dzieci |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60388.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych SA
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
66531.46
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy pieluchomajtek dla dorosłych |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: PODSTAWA PRAWNA: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego." UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Zamawiający w dniu 13.08.2019 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia nr TZ.372.55.2019, które zostało podzielone na 2 zadania. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia dla zadania nr 2 za pomocą formularza cenowo - technicznego dla zadania nr 2 stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, w którym wymagał dla oferowanych pieluchomajtek dla dorosłych w poz. 2 tabeli w formularzu cenowo-technicznym dla zadania 2 "obwód pasa w przedziale 110-170 cm (+/- 10cm). W ramach zadania 2 w terminie składania ofert tj. do dnia 28.08.2019 r. godz. 10:00 do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty. W dniu 09.09.2019 r. Zamawiający powziął informację, że oferta korzystniejsza cenowo nie spełnia wymagań Zamawiającego względem opisu przedmiotu Zamówienia tj., zaoferowane w ramach zadania 2 pieluchomajtki dla dorosłych w poz. 2 formularza cenowo-technicznego posiadają obwód pasa w przedziale 130 - 170 cm, tym samym dolna granica przedziału obwodu pasa zaoferowanego produktu jest mniejsza od wymaganego przez Zamawiającego (nawet przy uwzględnieniu przyjętej przez Zamawiającego tolerancji +/- 10 cm.). Korzystając z możliwości wynikającej z art. 87 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający w dniu 11.09.2019 r. wystąpił do Wykonawcy oferty korzystniejszej cenowo z wezwaniem do złożenia wyjaśnień w powyższym zakresie. W odpowiedzi Zamawiający otrzymał informację, że zaoferowane w przez Wykonawcę pieluchomajtki dla dorosłych w pozycji 2 formularza cenowo-technicznego posiadają obwód pasa w przedziale 130-170 cm. Zdaniem Wykonawcy przedział ten mieści się w przedziale określonym przez Zamawiającego - w rozumieniu Wykonawcy określony przez Zamawiającego przedział miał na celu określenie maksymalnego przedziału w jakim musi znaleźć się obwód pasa a nie koniecznych granic obwodu pasa zaoferowanych pieluchomajtek dla dorosłych. Zamawiający badając oferty złożone w niniejszym postępowaniu w ramach zadania 2 oraz otrzymane wyjaśnienia Wykonawcy uznaje, że w sposób nieprawidłowy określił swoje wymagania względem przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 tj. użyte sformułowania są niejednoznaczne i dają możliwość różnej interpretacji. W niniejszym postępowaniu w ramach zadania 2 zostały złożone oferty przez dwóch Wykonawców, którzy w sposób różny mogli - i tak też się stało - zinterpretować wymagania Zamawiającego postawione wobec przedmiotu zamówienia. Tym samym Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na nieporównywalność złożonych ofert. Stwierdzona przez Zamawiającego wada postępowania jest niemożliwa do usunięcia, a czynność Zamawiającego polegająca na sprecyzowaniu przedmiotu zamówienia w sposób niewłaściwy mogła mieć wpływ na jego wynik poprzez możliwość różnych interpretacji oczekiwań Zamawiającego oraz ograniczenie dostępu do zamówienia innym Wykonawcom wobec czego konieczne jest unieważnienie postępowania w zakresie zadania nr 2. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla komórek Blok Operacyjny, Endoskopia oraz Sterylizacja Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie II
- 2025 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i akcesoriów do ciśnieniomierzy dla WSRM w Łodzi
- Zakup i dostawa opatrunków i obłożeń operacyjnych
- Sukcesywna dostawa jednorazowych łyżek wraz dzierżawą 34 wideolaryngoskopów dla DBO-Anestezjologia, SOR i Oddziału Klinicznego AiIT
- Dostawa materiałów medycznych: Pakiet nr 1- Opatrunki specjalistyczne Pakiet nr 2- maty sterylizacyjne
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





