To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-11
Ogłoszenie nr 510224473-N-2020 z dnia 11-11-2020 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 - zużyte opony.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591117-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 77053053000000,
ul. ul. Szczecińska
112,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 843 40 22 w. 263, e-mail
przetarg@pgkslupsk.pl, faks
59 84 17 149.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pgkslupsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 - zużyte opony.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):17/T/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 01 03 - zużyte opony w szacunkowej ilości ok. 300 Mg na rok wraz z usługą ich sukcesywnego odbioru/transportu z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów (ZUO) w Bierkowie do miejsca ich zagospodarowania, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę. 2. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów o kodzie 16 01 03, szacunkowa ilość określona w pkt powyżej, może ulec zmniejszeniu. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia łącznej ilości o maksimum 30%. Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. 3. Wykonawca po każdym miesiącu wykonywania usługi będzie przedstawiał Zamawiającemu pisemne oświadczenie o sposobie ich zagospodarowania ze wskazaniem procesu odzysku wyszczególnionego w załączniku nr 1 do ustawy o odpadach. 4. Odbiór odpadów o kodzie 16 01 03 odbywał się będzie z terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie - Bierkowo 120. 5. Do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca użyje środków transportu na swój koszt. Załadunek odpadów o kodzie 16 01 03 leży po stronie Zamawiającego. Środki transportu, których użyje Wykonawca muszą być dostosowane do załadunku za pomocą ładowarki. Wykonawca zapewni nadzór nad czynnościami załadunkowymi oraz obowiązany jest zapewnić odpowiednie zabezpieczenie ładunku podczas transportu. Wraz z podpisaniem przez kierowcę kwitu wagowego i/lub dokumentu WZ bez uwag następuje potwierdzenie dokonania prawidłowego załadunku, w tym zgodnie z przepisami ruchu drogowego i przepisami o drogach publicznych, a w szczególności nie powodujące zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów lub przekroczenia dopuszczalnych nacisków osi. Po podpisaniu kwitu wagowego i/lub dokumentu WZ bez uwag Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia względem Zamawiającego związane z transportem odpadów. 6. Odbiór odbywał się będzie w dni robocze Zakładu w godz. od 7:00 do 18:00, lub w innych terminach i godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, w terminie do 5 (pięciu) dni od dnia wystosowania zgłoszenia odbioru przez Zamawiającego. Zamawiający poza uzgodnieniami w formie email dopuszcza w tym zakresie uzgodnienia telefoniczne. Zamawiający wymaga każdorazowo przed odbiorem (lub dla określonych okresów czasu) podania co najmniej następujących danych: a. data załadunku, b. dane podmiotu faktycznie transportującego, który zostanie wpisany do KPO/KPOK: NAZWA, NIP, REGON, NUMER BDO, c. numer rejestracyjny auta, d. imię i nazwisko kierowcy, e. miejsce przeznaczenia odpadów (nazwa i adres instalacji) i/lub nr Miejsca Prowadzenia Działalności (MPD), lub inne dane, konieczne do prawidłowego prowadzenia ewidencji odpadów, w tym wystawienia i potwierdzenia Kart Przekazania Odpadów w systemie BDO. 7. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie się odbywało na wagach Zamawiającego, zlokalizowanych w Zakładzie Zamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym i/lub dokumentem magazynowym WZ. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów o kodzie 16 01 03 pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 8. Wykonawca będzie potwierdzał ilość odebranych do zagospodarowania odpadów o kodzie 16 01 03, poprzez system informatyczny BDO, dostępny na stronie www.bdo.mos.gov.pl - w przypadku awarii systemu teleinformatycznego, w którym Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) jest prowadzona, zastosowanie będą miały rozwiązania i procedury określone w ustawie z dnia 23 stycznia 2020 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 150). 9. Zamawiający będzie wystawiał Karty Przekazania Odpadu, dla odpadów o kodzie 16 01 03, na podstawie ważeń przekazywanych odpadów, udokumentowanych kwitem wagowym pochodzącym z programu komputerowego obsługującego system wagowy w ZUO w Bierkowie. Karty przekazania odpadu wystawiane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Odbiór przez Wykonawcę odpadów o kodzie 16 01 03 odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie zgłoszenia odbioru wysłanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza realizację zgłoszeń poprzez odpowiedni system informatyczny.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
150000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Recykl Organizacja Odzysku S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
139320.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przygotowanie i dowożenie posiłków do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Bierkowie w roku szkolnym 2025/2026
- Modernizacja budynków i infrastruktury jednostek oświatowych - wymiana nawierzchni boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 5 w Słupsku
- Modernizacja budynków i infrastruktury jednostek oświatowych - wymiana posadzki w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 19 "Słupskiego Chłopczyka" w Słupsku
- PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 213 W SŁUPSKU.
- "Poprawa dostępności transportowej powiatu słupskiego poprzez przebudowę odcinków dróg powiatowych" z podziałem na 7 zadań
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu innych niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 (kod odpadu 17 09 04) (...)
- Usługa rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych.
- Usługi w zakresie odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju: zużytych składników majątku ruchomego oraz wyrobów tytoniowych
- Uprzątanie i zapewnienie utylizacji zwłok zwierząt dziko żyjących na terenie m. st. Warszawy.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych wytwarzanych przez zamawiającego
- NAJEM MOBILNEGO PRASO-KONTENERA O POJ. 20 M3 ORAZ WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 15 01 06 (...) WYTWORZONYCH NA TERENIE 4 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SPZOZ WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.