eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkOPRACOWANIE POLITYKI PARKINGOWEJ DLA MIASTA EŁKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-21

Ogłoszenie nr 510224078-N-2019 z dnia 21-10-2019 r.

Miasto Ełk: OPRACOWANIE POLITYKI PARKINGOWEJ DLA MIASTA EŁKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Smart Parking - zwiększenie dostępności miejsc parkingowych w Ełku" współfinansowany ze środkówProgramu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 i budżetu państwa w ramach konkursu dotacjiMinisterstwa Inwestycji i Rozwoju pn. "HUMAN SMART CITIES. Inteligentne miasta współtworzoneprzez mieszkańców"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576240-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 087 73 26 200, e-mail zium@um.elk.pl, faks 087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

OPRACOWANIE POLITYKI PARKINGOWEJ DLA MIASTA EŁKU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.19.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Opracowaniu dokumentu ocharakterze studium pn.: "Polityka Parkingowa Miasta Ełku" w wersji: - Papierowej (3 egzemplarze tj.treść + kolorowe plansze w skali 1:1000); - Elektronicznej - treść na nośniku elektronicznym wformacie .doc (WORD), a załączniki graficzne (plansze) w skali 1:1000 w pliku Auto CAD dwg iformacie rastrowym TIFF oraz SHP, DWG, DXF, WMS, JPG, PNG. 2. Cel opracowania: Celemzamawianego opracowania jest: - Zbadanie i opisanie istniejącej sytuacji w zakresie miejsc do parkowania i organizacji parkowania w mieście Ełku. - Określenie docelowego systemu parkowania ijego uporządkowanie w zakresie ogólnodostępnych miejsc parkingowych poprzez ustaleniepodstawowych zasad i kierunków polityki parkingowej na okres docelowy do 2030 roku orazzaproponowanie konkretnych działań i przedsięwzięć w tym zakresie wraz z planem realizacji zuwzględnieniem zapisów projektu "Smart Parking - zwiększenie dostępności miejsc parkingowych wEłku" i narzędzi w nim opisanych. 3. Zakres Opracowanie i prezentacja dokumentu o charakterzestudium: "Polityka Parkingowa miasta Ełku" (dalej Polityka Parkingowa) obejmującego: Etap 1: a)inwentaryzację stanu istniejącego Wykonawca zinwentaryzuje wszystkie miejsca parkingowe dostępnena terenie miasta Ełku z uwzględnieniem miejsc parkingowych publicznych i miejsc parkingowychdostępnych prywatnie (np. wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie, galerie handlowe), a takżeuwzględni miejsca nieoznakowane jako parking z możliwości parkowania takich jak np. drogijednokierunkowe, drogi wewnętrzne. Wykonawca uwzględni w inwentaryzacji zróżnicowanie miejscparkingowych (oznakowanie pionowe i poziome) pod względem struktury rodzajowej pojazdów,uwzględni parkingi taxi oraz dla samochodów dostawczych. Uwzględnić należy także podziałparkingów ze względu na ich strukturę (np. parkingi wyłącznie do dyspozycji danej instytucji,przedsiębiorstwa). Wykonawca w ramach zadania: - przygotuje w wersji elektronicznej i papierowejwykaz miejsc parkingowych dla samochodów osobowych (w tym miejsca dla osóbniepełnosprawnych) oraz autobusów (ilość w liczbach i metrach kwadratowych), - przygotuje mapęmiejsc parkingowych, - przygotuje mapę miejsc parkingowych w formacie wms umożliwiającązamieszczenie jej jako warstwy w systemie GIS Zamawiającego (rzeczywisty kształt i umiejscowieniemiejsc parkingowych w układzie współrzędnych 2000 strefa 7 i dodatkowo w układzie współrzędnych1992) - wykona badania natężenia ruchu w obszarach szkół w godzinach 7.15-8.30 dla 3 wskazanychadresów. b) pomiar wykorzystania miejsc parkingowych zinwentaryzowanych zgodnie z punktem Ininiejszej specyfikacji z uwzględnieniem poniższych wymogów: - zajętość miejsc parkingowych wdni powszednie i weekendy w godzinach 7-12 - zajętość miejsc parkingowych w dni powszednie iweekendy w godzinach 12-19 - zajętość miejsc parkingowych w dni powszednie i weekendy wgodzinach 19-7 Badanie należy wykonać w co najmniej trzy (3) kolejne wtorki i czwartki oraz dwie(2) soboty oraz jedną (1) niedzielę handlową i jedną (1) niehandlową. Uwzględnić w badaniu należyzarówno pojazdy zaparkowane prawidłowo jak i w miejscach niedozwolonych. Wykonawca opracujeanalizę statystyczną wykorzystania zinwentaryzowanych miejsc parkingowych. Z powyższychpomiarów należy przekazać zamawiającemu dokumentację video lub zdjęciową z zapisemumożliwiającym weryfikację daty i godziny przeprowadzonego badania. c) Wykonawca wporozumieniu z Zamawiającym opracuje ankietę badawczą dla mieszkańców miasta Ełku. Ankietabadać ma problemy z parkowaniem w Ełku oraz zbierać propozycje ich rozwiązań. d) Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym przeprowadzi co najmniej dziesięć (10) spacerów badawczych zmieszkańcami miasta Ełku na badanych obszarach miasta. Spacery badawcze mają służyćzidentyfikowaniu miejsc z największymi problemami parkingowymi, badaniu odczuć i potrzebdotyczących różnych aspektów przestrzeni, szukaniu pomysłów na rozwiązanie kwestiiproblemowych. W każdym spacerze weźmie udział co najmniej piętnaście (15) osób i będzie on trwałco najmniej 1 godzinę czasu. Z każdego spaceru wykonana będzie dokumentacja fotograficzna ispisana notatka z zgłoszonymi uwagami mieszkańców. Wykonawca zapewni osobę prowadzącą orazmateriały na każdy spacer. Spacery odbędą się na terenach ustalonych wspólnie z Zamawiającym poidentyfikacji problemów w obszarze parkowania podczas inwentaryzacji. e) Wykonawca opracujeanalizy popytu i bilansu potrzeb parkowania dla miasta i jego poszczególnych części z szczególnymuwzględnieniem śródmieścia dla stanu obecnego (na poziomie roku 2019) oraz dla okresuprognostycznego - 2025 roku. W bilansie należy wydzielić główne formy parkowania, w tymparkowanie przyuliczne, parkowanie na parkingach publicznych miejskich oraz na parkingachkomercyjnych płatnych i bezpłatnych. Bilans należy powiązać z ilością pojazdów i modelem ruchu wmieście dla stanu początkowego (2019) i stanu prognostycznego. f) Wykonawca przedstawi conajmniej trzy (3) propozycje przemodelowania sposobu parkowania w problematycznych obszarachmiasta Ełku. Obszary te będą ustalone wspólnie z Zamawiającym. Propozycje te będą zawierałykoncepcje przemodelowanie, warunki techniczne oraz spodziewane efekty wprowadzonych zmian. g)Wykonawca zorganizuje konsultacje społeczne proponowanych koncepcji rozwiązań. Konsultacjespołeczne powinny być przeprowadzone metodą Open Space. Wykonawca zapewni salę wraz zserwisem kawowym oraz osobę prowadzącą i materiały dla siedemdziesięciu (70) uczestnikówspotkania. Grupa uczestników podzielona zostanie na podgrupy. Będą one pracować nadzidentyfikowanymi podczas inwentaryzacji i spacerów badawczych obszarami, w których występująnegatywne zjawiska związane z parkowaniem. Celem spotkania będzie znalezienie sposobów nausprawnienie parkowania w danym miejscu. Uczestnikami spotkania będą zainteresowani mieszkańcymiasta, członkowie organizacji społecznych, grupa ds. polityki parkingowej. Ze spotkania sporządzonazostanie informacja podsumowująca oraz dokumentacja zdjęciowa i lista obecności. Etap 2 h)Wykonawca przedstawi Zamawiającemu raport podsumowujący ww. działania wraz z pogłębionąanalizą i wnioskami oraz szczegółowymi rozwiązaniami i propozycją ich wdrożenia. i) Wykonawcazaprezentuje opracowany raport i przeprowadzi konsultacje społeczne raportu na trzech (3)spotkaniach informacyjno-konsultacyjnych z mieszkańcami miasta Ełku i grupą ds. PolitykiParkingowej. Wykonawca na każde spotkanie zapewni salę wraz z serwisem kawowym na trzydzieści(30) osób oraz osobę prowadzącą. Z każdego spotkania sporządzona zostanie informacjapodsumowująca oraz dokumentacja zdjęciowa i lista obecności. j) Wykonawca na podstawie wcześniej wymienionych działań opracuje przedmiot zamówienia czyli "Politykę parkingową miasta Ełku" wformie opisowej oraz graficznej w postaci map, wyrysów, rysunków, zdjęć, wykresów, zestawień iinnych zgodnych z wiedzą i doświadczeniem Wykonawcy. Do odbioru Wykonawca dostarczyopracowaną dokumentację Polityki Parkingowej w formie pisemnej i elektronicznej (zgodnie zzapisami umowy). Obowiązki wykonawcy określa projekt umowy. 4. Wymagania Zamawiającego wzakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 4.1. Zamawiający wymagazatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonującychwskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wymóg ten dotyczy osób, którewykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac biurowo - administracyjnych.Wymóg nie dotyczy więc między innymi osób kierujących pracami projektowymi, wykonującymiusługę geodezyjną itp.). 4.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest dowykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lubpodwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wpunkcie 4.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń idokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądaniawyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.3. W trakcie realizacji zamówieniana każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłożyzamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia napodstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wpunkcie 4.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lubpodwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, którychdotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładneokreślenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objętewezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniemliczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisosoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopięumowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczyww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakresobowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana wsposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami oochronie danych osobowych (RODO) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię inazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie macharakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegająanonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątemodpowiednich przepisów ustawy o ochronie danych osobowych). 4.4. Z tytułu niespełnienia przezwykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osóbwykonujących wskazane w punkcie 4.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaciobowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnychpostanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przezwykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodóww celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia napodstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcęwymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1.czynności. 4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przezwykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przezPaństwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71311200-3


Dodatkowe kody CPV: 71355200-3, 79315000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 175763.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zespół Doradców Gospodarczych TOR Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pl. Bankowy 2
Kod pocztowy: 00-095
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 210697.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83640.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 475087.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.