To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-21
Ogłoszenie nr 510224078-N-2019 z dnia 21-10-2019 r.
Miasto Ełk: OPRACOWANIE POLITYKI PARKINGOWEJ DLA MIASTA EŁKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Smart Parking - zwiększenie dostępności miejsc parkingowych w Ełku" współfinansowany ze środkówProgramu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 i budżetu państwa w ramach konkursu dotacjiMinisterstwa Inwestycji i Rozwoju pn. "HUMAN SMART CITIES. Inteligentne miasta współtworzoneprzez mieszkańców"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576240-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. M. J. Piłsudskiego
4,
19-300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
087 73 26 200, e-mail
zium@um.elk.pl, faks
087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OPRACOWANIE POLITYKI PARKINGOWEJ DLA MIASTA EŁKU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O-ZP.271.19.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Opracowaniu dokumentu ocharakterze studium pn.: "Polityka Parkingowa Miasta Ełku" w wersji: - Papierowej (3 egzemplarze tj.treść + kolorowe plansze w skali 1:1000); - Elektronicznej - treść na nośniku elektronicznym wformacie .doc (WORD), a załączniki graficzne (plansze) w skali 1:1000 w pliku Auto CAD dwg iformacie rastrowym TIFF oraz SHP, DWG, DXF, WMS, JPG, PNG. 2. Cel opracowania: Celemzamawianego opracowania jest: - Zbadanie i opisanie istniejącej sytuacji w zakresie miejsc do parkowania i organizacji parkowania w mieście Ełku. - Określenie docelowego systemu parkowania ijego uporządkowanie w zakresie ogólnodostępnych miejsc parkingowych poprzez ustaleniepodstawowych zasad i kierunków polityki parkingowej na okres docelowy do 2030 roku orazzaproponowanie konkretnych działań i przedsięwzięć w tym zakresie wraz z planem realizacji zuwzględnieniem zapisów projektu "Smart Parking - zwiększenie dostępności miejsc parkingowych wEłku" i narzędzi w nim opisanych. 3. Zakres Opracowanie i prezentacja dokumentu o charakterzestudium: "Polityka Parkingowa miasta Ełku" (dalej Polityka Parkingowa) obejmującego: Etap 1: a)inwentaryzację stanu istniejącego Wykonawca zinwentaryzuje wszystkie miejsca parkingowe dostępnena terenie miasta Ełku z uwzględnieniem miejsc parkingowych publicznych i miejsc parkingowychdostępnych prywatnie (np. wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie, galerie handlowe), a takżeuwzględni miejsca nieoznakowane jako parking z możliwości parkowania takich jak np. drogijednokierunkowe, drogi wewnętrzne. Wykonawca uwzględni w inwentaryzacji zróżnicowanie miejscparkingowych (oznakowanie pionowe i poziome) pod względem struktury rodzajowej pojazdów,uwzględni parkingi taxi oraz dla samochodów dostawczych. Uwzględnić należy także podziałparkingów ze względu na ich strukturę (np. parkingi wyłącznie do dyspozycji danej instytucji,przedsiębiorstwa). Wykonawca w ramach zadania: - przygotuje w wersji elektronicznej i papierowejwykaz miejsc parkingowych dla samochodów osobowych (w tym miejsca dla osóbniepełnosprawnych) oraz autobusów (ilość w liczbach i metrach kwadratowych), - przygotuje mapęmiejsc parkingowych, - przygotuje mapę miejsc parkingowych w formacie wms umożliwiającązamieszczenie jej jako warstwy w systemie GIS Zamawiającego (rzeczywisty kształt i umiejscowieniemiejsc parkingowych w układzie współrzędnych 2000 strefa 7 i dodatkowo w układzie współrzędnych1992) - wykona badania natężenia ruchu w obszarach szkół w godzinach 7.15-8.30 dla 3 wskazanychadresów. b) pomiar wykorzystania miejsc parkingowych zinwentaryzowanych zgodnie z punktem Ininiejszej specyfikacji z uwzględnieniem poniższych wymogów: - zajętość miejsc parkingowych wdni powszednie i weekendy w godzinach 7-12 - zajętość miejsc parkingowych w dni powszednie iweekendy w godzinach 12-19 - zajętość miejsc parkingowych w dni powszednie i weekendy wgodzinach 19-7 Badanie należy wykonać w co najmniej trzy (3) kolejne wtorki i czwartki oraz dwie(2) soboty oraz jedną (1) niedzielę handlową i jedną (1) niehandlową. Uwzględnić w badaniu należyzarówno pojazdy zaparkowane prawidłowo jak i w miejscach niedozwolonych. Wykonawca opracujeanalizę statystyczną wykorzystania zinwentaryzowanych miejsc parkingowych. Z powyższychpomiarów należy przekazać zamawiającemu dokumentację video lub zdjęciową z zapisemumożliwiającym weryfikację daty i godziny przeprowadzonego badania. c) Wykonawca wporozumieniu z Zamawiającym opracuje ankietę badawczą dla mieszkańców miasta Ełku. Ankietabadać ma problemy z parkowaniem w Ełku oraz zbierać propozycje ich rozwiązań. d) Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym przeprowadzi co najmniej dziesięć (10) spacerów badawczych zmieszkańcami miasta Ełku na badanych obszarach miasta. Spacery badawcze mają służyćzidentyfikowaniu miejsc z największymi problemami parkingowymi, badaniu odczuć i potrzebdotyczących różnych aspektów przestrzeni, szukaniu pomysłów na rozwiązanie kwestiiproblemowych. W każdym spacerze weźmie udział co najmniej piętnaście (15) osób i będzie on trwałco najmniej 1 godzinę czasu. Z każdego spaceru wykonana będzie dokumentacja fotograficzna ispisana notatka z zgłoszonymi uwagami mieszkańców. Wykonawca zapewni osobę prowadzącą orazmateriały na każdy spacer. Spacery odbędą się na terenach ustalonych wspólnie z Zamawiającym poidentyfikacji problemów w obszarze parkowania podczas inwentaryzacji. e) Wykonawca opracujeanalizy popytu i bilansu potrzeb parkowania dla miasta i jego poszczególnych części z szczególnymuwzględnieniem śródmieścia dla stanu obecnego (na poziomie roku 2019) oraz dla okresuprognostycznego - 2025 roku. W bilansie należy wydzielić główne formy parkowania, w tymparkowanie przyuliczne, parkowanie na parkingach publicznych miejskich oraz na parkingachkomercyjnych płatnych i bezpłatnych. Bilans należy powiązać z ilością pojazdów i modelem ruchu wmieście dla stanu początkowego (2019) i stanu prognostycznego. f) Wykonawca przedstawi conajmniej trzy (3) propozycje przemodelowania sposobu parkowania w problematycznych obszarachmiasta Ełku. Obszary te będą ustalone wspólnie z Zamawiającym. Propozycje te będą zawierałykoncepcje przemodelowanie, warunki techniczne oraz spodziewane efekty wprowadzonych zmian. g)Wykonawca zorganizuje konsultacje społeczne proponowanych koncepcji rozwiązań. Konsultacjespołeczne powinny być przeprowadzone metodą Open Space. Wykonawca zapewni salę wraz zserwisem kawowym oraz osobę prowadzącą i materiały dla siedemdziesięciu (70) uczestnikówspotkania. Grupa uczestników podzielona zostanie na podgrupy. Będą one pracować nadzidentyfikowanymi podczas inwentaryzacji i spacerów badawczych obszarami, w których występująnegatywne zjawiska związane z parkowaniem. Celem spotkania będzie znalezienie sposobów nausprawnienie parkowania w danym miejscu. Uczestnikami spotkania będą zainteresowani mieszkańcymiasta, członkowie organizacji społecznych, grupa ds. polityki parkingowej. Ze spotkania sporządzonazostanie informacja podsumowująca oraz dokumentacja zdjęciowa i lista obecności. Etap 2 h)Wykonawca przedstawi Zamawiającemu raport podsumowujący ww. działania wraz z pogłębionąanalizą i wnioskami oraz szczegółowymi rozwiązaniami i propozycją ich wdrożenia. i) Wykonawcazaprezentuje opracowany raport i przeprowadzi konsultacje społeczne raportu na trzech (3)spotkaniach informacyjno-konsultacyjnych z mieszkańcami miasta Ełku i grupą ds. PolitykiParkingowej. Wykonawca na każde spotkanie zapewni salę wraz z serwisem kawowym na trzydzieści(30) osób oraz osobę prowadzącą. Z każdego spotkania sporządzona zostanie informacjapodsumowująca oraz dokumentacja zdjęciowa i lista obecności. j) Wykonawca na podstawie wcześniej wymienionych działań opracuje przedmiot zamówienia czyli "Politykę parkingową miasta Ełku" wformie opisowej oraz graficznej w postaci map, wyrysów, rysunków, zdjęć, wykresów, zestawień iinnych zgodnych z wiedzą i doświadczeniem Wykonawcy. Do odbioru Wykonawca dostarczyopracowaną dokumentację Polityki Parkingowej w formie pisemnej i elektronicznej (zgodnie zzapisami umowy). Obowiązki wykonawcy określa projekt umowy. 4. Wymagania Zamawiającego wzakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 4.1. Zamawiający wymagazatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonującychwskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wymóg ten dotyczy osób, którewykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac biurowo - administracyjnych.Wymóg nie dotyczy więc między innymi osób kierujących pracami projektowymi, wykonującymiusługę geodezyjną itp.). 4.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest dowykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lubpodwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wpunkcie 4.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń idokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądaniawyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.3. W trakcie realizacji zamówieniana każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłożyzamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia napodstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wpunkcie 4.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lubpodwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, którychdotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładneokreślenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objętewezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniemliczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisosoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopięumowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczyww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakresobowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana wsposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami oochronie danych osobowych (RODO) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię inazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie macharakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegająanonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątemodpowiednich przepisów ustawy o ochronie danych osobowych). 4.4. Z tytułu niespełnienia przezwykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osóbwykonujących wskazane w punkcie 4.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaciobowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnychpostanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przezwykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodóww celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia napodstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcęwymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1.czynności. 4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przezwykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przezPaństwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71311200-3
Dodatkowe kody CPV: 71355200-3, 79315000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
175763.41
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zespół Doradców Gospodarczych TOR Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
210697.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
- Pełnienie obsługi i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ełk w 2026 roku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na działkach nr ewid. 1/51; 3/46 obręb 0042 Rożyńsk , gmina Ełk
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji poprzez rozwój infrastruktury technicznej w Zespole Szkół nr 1 w Ełku i Zespole Szkół nr 5 w Ełku"
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełchach i Woszczelach - II postępowanie
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
- Przeprowadzenie diagnozy stanu sektora ekonomii społecznej w Województwie lubuskim
- Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i drogowego poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw na terenie Miasta Zielona Góra - Majątek Miasta
- Postępowanie na przeprowadzenie badania pn. "Mechanizmy współpracy w zakresie uczenia się przez całe życie w województwie podlaskim"
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, serwisu i usuwania awarii w instalacjach chłodniczych i klimatyzacyjnych w 2026 r.
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, ocenę stanu technicznego, serwisu i usuwania awarii w instalacjach Urządzeń Transportu Bliskiego w 2026 r.
więcej: Usługi doradcze w zakresie systemów transportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





