eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupcaWykonanie kontenerowej stacji źródeł gazów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-21

Ogłoszenie nr 510223747-N-2019 z dnia 21-10-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy: Wykonanie kontenerowej stacji źródeł gazów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599934-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy, Krajowy numer identyfikacyjny 30662100000000, ul. ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 752 300, e-mail spzoz@slupca.com, faks 632 752 116.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.slupca.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie kontenerowej stacji źródeł gazów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZOZ/ZP/PN/382/16/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie kontenerowej stacji źródeł gazów medycznych dla SP ZOZ w Słupcy, na działce nr 335/10 ark. 5 w Słupcy. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: 3.2.1 Sieć zewnętrzna gazów medycznych 3.2.2 Montaż kontenera na źródła gazów medycznych 3.2.3 Wykonanie chodnika przy projektowanym kontenerze 3.2.4 Montaż urządzeń maszynowni sprężonego powietrza 3.2.5 Montaż urządzeń maszynowni próżni medycznej 3.2.6 Montaż urządzeń rozprężalni tlenu 3.2.7 Wykonanie instalacji sprężonego powietrza (maszynownia sprężonego powietrza) 3.2.8 Wykonanie instalacji próżni (maszynownia próżni) 3.2.9 Wykonanie instalacji tlenu (pomieszczenie rozprężalni) 3.2.10 Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej w pomieszczeniach źródeł 3.2.11 Wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach źródeł 3.2.12 Wykonanie instalacji wentylacyjnej i klimatyzacji w pomieszczeniach źródeł 3.2.13 Wykonanie instalacji sieci komputerowej 3.3 Zamawiający ustala minimalny okres rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego wykonanych robót instalacyjnych w budynkach oraz robót budowlanych w zakresie budynku i podpisania bezusterkowego protokołu końcowego. Za zaoferowanie podstawowego 36 miesięcznego okresu rękojmi Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów. W celu uzyskania dodatkowych punktów należy zaoferować okres rękojmi (w miesiącach) od min. 37 do max. 60. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: niniejsza SIWZ, projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, specyfikacja zastosowanych urządzeń- stanowiące załącznik nr 2 do siwz. 3.5 Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, że na etapie postępowania przetargowego szczegółowo zapoznał się z dokumentacją projektową (projekt budowlany ze szczegółowością projektu wykonawczego), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zapisami siwz i załącznikami (w tym wzorem umowy) i nie wnosi żadnych uwag.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 328500.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Medpipe Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niemierzyńska 17A
Kod pocztowy: 71-441
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 404055.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 404055.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 404055.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.