eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRemont drogi powiatowej Nr 2935S

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-16

Ogłoszenie nr 510220713-N-2019 z dnia 16-10-2019 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: Remont drogi powiatowej Nr 2935S

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592100-N-2019 z dnia 2019-09-02 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 27628965300000, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 340 696, e-mail awielgosz@zdpgliwice.pl, faks 322 340 696.
Adres strony internetowej (url): www.zdpgliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi powiatowej Nr 2935S

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP/ZD/3421/14/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1 do umowy) oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - remont drogi powiatowej Nr 2935S w Tworogu Małym o nawierzchni nieutwardzonej na odcinku o długości około 1900,00 mb w kierunku Kapliczki św. Magdaleny ( do granicy Powiatu) . Zakres robót obejmuje m.in.: - profilowanie i zagęszczenie podłoża ( podrównanie terenu pod nawierzchnię ) - ułożenie destruktu asfaltowego gr. 10 cm ( 30 % materiału zapewnia Zamawiający , natomiast transport z Obwodu Drogowego w Pyskowicach ( 40 km) leży po stronie Wykonawcy , 70% materiału i transport leży po stronie Wykonawcy) - ułożenie destruktu asfaltowego gr. 7 cm ( materiał i transport leży po stronie Wykonawcy) - ścinka zawyżonych poboczy śr. gr. 10 cm i szer. 0,5 m / 1,0 m wraz z rozplantowaniem urobku na miejscu Główny zakres prac został wskazany w przedmiarze robót stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. 4) Niniejszy SIWZ zawiera wszelkie niezbędne informacje do złożenia prawidłowej oferty, niemniej jednak Zamawiający wskazuje na możliwość pozyskania dodatkowych danych w ramach oględzin miejsca realizacji robót. 5) Do wykonania robót Wykonawca użyje materiałów odpowiadających warunkom technicznym określonym w specyfikacjach technicznych. 6) Roboty budowlane należy wykonać w taki sposób aby nastąpiło nawiązanie wysokościowe nawierzchni drogi powiatowej do dróg leśnych w miejscu istniejących zjazdów, celem umożliwienia wjazdu oraz wyjazdu samochodów wysokotonażowych wywożących drewno z lasu oraz innych pojazdów w czasie i w związku z wykonywaniem prac z zakresu gospodarki leśnej. 7) Wykonawca zapewnia kompetentne kierownictwo robót, siłę roboczą, materiały, sprzęt i urządzenia oraz oznakowanie niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 8) Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: minimum 12 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego robót dla całego zadania. Okres gwarancji w zakresie rozszerzonym (dodatkowa gwarancja) stanowi kryterium ocen zgodnie z opisem w pkt. 21. 10) Przedmiot zamówienia został dostosowany do wymogów osób niepełnosprawnych w zakresie wynikającym z przedmiaru robót i STWiORB.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 462475.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zabrzu
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lecha 10,
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168116.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168116.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 192925.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.