To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-14
Ogłoszenie nr 510218524-N-2019 z dnia 14-10-2019 r.
Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A.: Dostawa produktów leczniczych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570431-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A., Krajowy numer identyfikacyjny 63455243800000,
ul. ul. Kraszewskiego
11,
62-041
Puszczykowo, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8984094, 8984000, e-mail
przetargi@szpitalwpuszczykowie.com.pl, faks
618 984 056.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów leczniczych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Szp.12/22/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zamawianymi ilościami znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). Warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Oferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone przez ustawę z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 499 ze zm.). Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg,terminowe wykonanie poszczególnych dostaw oraz jakość przedmiotu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Theophylline |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy. W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie Części 1 została złożona jedna oferta, przez Bialmed Sp. z o.o. (adres: ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa), która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający określił termin realizacji zamówienia - 24 miesiące od dnia zawarcia umowy (§ 6 ust. 1 wzoru umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ). Przedmiot umowy dostarczany przez Wykonawcę powinien posiadać co najmniej 12-miesięczny okres przydatności do użycia licząc od daty każdej dostawy (§ 2 ust. 5 wzoru umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca - Bialmed Sp. z o.o., złożył ofertę na dostawę produktów leczniczych w zakresie Części 1 (Theophylline) z zastrzeżeniem, iż produkt dostępny jest z terminem ważności do listopada 2019 r. Oferta Wykonawcy nie spełnia wymogu określonego w art. 82 ust. 3 Ustawy, tj. nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) i podlega odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Linezolid |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49368.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "ASCLEPIOS" S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28798.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Vancomycin |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIP Pharma Poland Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39009.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Alteplase |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
101664.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: URTICA Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
109793.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Spirytus skażony |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W zakresie Części 5 zostały złożone dwie oferty: 1. Alpinus Chemia Sp. z o.o. Adres: ul. Garbary 5, 86-050 Solec Kujawski Cena ofertowa brutto: 3247,20 zł 2.Konsorcjum firm: URTICA Sp. z o.o. Adres: ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław Polska Grupa Farmaceutyczna S.A. Adres: ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź Cena ofertowa brutto: 3742,20 zł Na realizację przedmiotowego zamówienia w zakresie Części 5 została przeznaczona kwota: 2640,00 zł brutto. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Immunoglobulina ludzka |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie Części 6 nie została złożona żadna oferta. Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PUSZCZYKOWO
więcej: przetargi PUSZCZYKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa leków na potrzeby PCM Sp. z o.o.
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- DOSTAWA LEKÓW GOTOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W TARNOWIE.
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 12 PAKIETÓW
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





