eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UniejówPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu "Przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Uzdrowiska Uniejów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-03

Ogłoszenie nr 510217999-N-2020 z dnia 03-11-2020 r.

Gmina Uniejów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu "Przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Uzdrowiska Uniejów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589398-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Uniejów, Krajowy numer identyfikacyjny 31101957900000, ul. ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 632 888 192, e-mail urzad@uniejow.pl, faks 632 888 192.
Adres strony internetowej (url): www.uniejow.pl, www.bip.uniejow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu "Przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Uzdrowiska Uniejów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.27.2020.DT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym "Przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Uzdrowiska Uniejów". 3.2. Zakres prac, nad którymi Wykonawca będzie zobowiązany pełnić nadzór inwestorski obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Awaryjnej w Uniejowie, przebudowie drogi gminnej (chodnika) Nr 111358E ul. Krasińskiego w Uniejowie oraz utwardzeniu placu przy ul. Ireny Bojakowskiej i ul. Kościelnickiej w Uniejowie. Szczegółowy opis prac zawierają: dokumentacja projektowa, pomocnicze przedmiary robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. W zakres robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Awaryjnej wchodzą następujące elementy: a) Roboty przygotowawcze, b) Roboty ziemne, c) Podbudowy, d) Nawierzchnie, e) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu, f) Elementy ulic. Inwestycja położona jest w województwie łódzkim, powiecie poddębickim, na terenie gminy Uniejów w mieście Uniejów, na działce nr ewid. 1355, obręb 1 miasto Uniejów, usytuowanej w strefie "B" ochrony uzdrowiskowej. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie zewidencjonowanego stanowiska archeologicznego Uniejów 27, na obszarze AZP 62-45/176 w centrum Uniejowa. W związku z powyższym Wykonawca robót budwolanych obowiązany jest zapewnić nadzór archeologiczny nad pracami ziemnymi w trakcie inwestycji. W przypadku natrafienia na warstwy kulturowe, obiekty archeologiczne lub szczątki ludzkie, a także materiały wybuchowe lub niebezpieczne, roboty należy przerwać, wykop zabezpieczyć, dokonać odpowiedniego wpisu do dziennika budowy i powiadomić i tym fakcie nadzór inwestorski oraz odpowiednie lokalne jednostki. Wznowienie prac może nastąpić po uzgodnieniu trybu postępowania z jednostkami sprawującymi nadzór nad inwestycją. W przypadku wydobycia znalezisk w wyniku prowadzonych prac, po stronie Wykonawcy jest ich opracowanie oraz konserwacja zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający wymaga, aby 20% nawierzchni wykonane było z kostki granitowej. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym kształtu i kolorystki elementów betonowych i granitowych przed ich wbudowaniem. W zakres robót budowlanych polegających na przebudowie chodnika wchodzą następujące elementy: a) Roboty rozbiórkowe, b) Roboty ziemne, c) Podbudowy, d) Nawierzchnie, e) Elementy ulic. Inwestycja położona jest w województwie łódzkim, powiecie poddębickim, na terenie gminy Uniejów w mieście Uniejów, częściowo na działce nr ewid. 2054 i 2062, obręb 1 miasto Uniejów, usytuowanej w strefie "C" ochrony uzdrowiskowej. W zakres robót budowlanych polegających na utwardzeniu części działki nr ewid. 1498 obręb 1 miasto Uniejów, gmina Uniejów wchodzą następujące elementy: a) Roboty ziemne, b) Nawierzchnia, c) Zjazdy. Inwestycja położona jest w województwie łódzkim, powiecie poddębickim, na terenie gminy Uniejów w mieście Uniejów, na działce nr ewid. 1498, obręb 1 miasto Uniejów, usytuowanej w strefie "B" ochrony uzdrowiskowej. W ramach robót budowlanych należy również wykonać dwa zjazdy na drogi powiatowe. Jeden na ulicę Ireny Bojakowskiej a drugi na ul. Kościelnicką zgodnie z warunkami podanymi w zezwoleniu zarządcy drogi powiatowej. Koszty zajęcia pasa drogowego oraz opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu pokrywa wykonawca robót budowlanych. 3.3. Szczegółowy zakres rzeczowy prac, dla których sprawowany ma być nadzór inwestorski zawarty jest w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Uzdrowiska Uniejów" zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 577904-N-2020 z dnia 25.08.2020 r. oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Uniejowie pod numerem ZP.271.22.2020.DT. W załączeniu Zamawiający dołącza dokumentację projektową przebudowy dróg. 3.4. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru - Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, w szczególności obejmuje: 3.4.1. Reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę (lub zgłoszeniem), przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 3.4.2. Zweryfikowanie dokumentacji projektowej, sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3.4.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru gotowych obiektów budowalnych i przekazywanie ich do użytkowania; 3.4.4. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 3.5. Ponadto Inspektor Nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: 3.5.1. Informowania Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej oraz sprawowanie kontroli nad właściwym usunięciem tych wad w terminach umożliwiających zakończenie kontraktu bez opóźnień 3.5.2. Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót 3.5.3. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy 3.5.4. Składanie raportów o stanie zaawansowania inwestycji na wezwanie Zamawiającego oraz występujących trudnościach w realizacji budowy, niezwłoczne informowanie o odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą 3.5.5. Uczestniczenie przy prowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń 3.5.6. Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy 3.5.7. Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych 3.5.8. Inspektor powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępstwach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, tj. min. 1 raz w tygodniu w okresie trwania prac budowlanych, oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Inwestora 3.5.9. Zlecenie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości 3.5.10. Żądanie dokonania przez Wykonawcę, na jego koszt odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakrycie 3.5.11. Wstrzymać roboty, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i widzą techniczną. 3.6. Miejsce realizacji: teren miasta Uniejów. 3.7. Przed przystąpieniem do wyceny zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie. 3.8. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. 3.9. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w terenie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.10. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub braków w dokumentacji, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. 3.11. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznoużytkowych przedmiotu zamówienia. 3.12. Informacje na temat powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli konieczność powierzenia podwykonawcom realizacji jakiegoś elementu zamówienia wynikła w trakcie realizacji zamówienia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zmawiającego. 3.13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 ustawy Pzp. 3.16. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia ofert wariantowych. 3.17. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 3.18. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.19. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.20. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.21. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4. 3.22. Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, jak również nie dopuszcza takiej możliwości. 3.23. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 3.24. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.25. Język w jakim mogą być sporządzane oferty w postępowaniu: język polski. 3.26. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. 3.27. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.28. Zamawiający informuje, że przed wszczęciem postępowania o zamówienie publiczne nie przeprowadzono dialogu technicznego. 3.29. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Usługi nadzoru budowlanego 3.30. Postępowanie oznaczone jest jako - ZP.271.27.2020.DT 3.31. Wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2373.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DB CONSTRUCT sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. 1 Maja 87
Kod pocztowy: 90-755
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3075.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3075.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14760.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.