To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-14
Ogłoszenie nr 510217933-N-2019 z dnia 14-10-2019 r.
8 Baza Lotnictwa Transportowego: Dostawa materiałów administracyjno - biurowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596466-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
8 Baza Lotnictwa Transportowego, Krajowy numer identyfikacyjny 35013887100000,
ul. Kraków
50,
30-901
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
261 136 250, e-mail
balice.zamowienia@ron.mil.pl, faks
261 136 280.
Adres strony internetowej (url): www.8bltr.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów administracyjno - biurowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):17/SZKOLENIE/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów administracyjno - biurowych, dla 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie - Balicach. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianych materiałów zostały określone w zał. nr 4 do SIWZ - "Szczegółowa oferta cenowa". Standardy jakościowe materiałów i sprzętu zostały określone w zał. nr 4 do SIWZ - "Szczegółowa oferta cenowa"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 22800000-8, 22612000-3, 24910000-6, 19430000-9, 30195000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
158622.59
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WEKTOR Artykuły Biurowe sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
195105.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 97 w Krakowie przy ul. Doktora Judyma 10
- Remont instalacji elektrycznej WLZ, instalacji RTV-SAT w budynku mieszkalnym przy ul. Józefińskiej 24A w Krakowie
- Dostawa cewników oraz induktora udowego
- dostawa oprogramowań na potrzeby 5 WSZK
- Przewóz osób na trasach krajowych w ramach zajęć terenowych dla studentów WGGiOŚ - DE-dzp.272-320/25
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego, w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- 07/TP/2025. DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawy materiałów biurowych, papieru ksero i komputerowego
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa materiałów promocyjnych, biurowych oraz materiałów pomocniczych na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.