To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-11
Ogłoszenie nr 510216797-N-2019 z dnia 11-10-2019 r.
Województwo Śląskie: Wymiana posadzki z paneli podłogowych w pomieszczeniach biurowych budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587359-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 27628463800000,
ul. Ligonia
46,
40-037
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 77 40 025, e-mail
zamowienia@slaskie.pl, faks
32 77 40 030.
Adres strony internetowej (url): www.slaske.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana posadzki z paneli podłogowych w pomieszczeniach biurowych budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZN-ZP.272.1.51.2019.AMS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "wymiana posadzki z paneli podłogowych w pomieszczeniach biurowych budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach". 2. Roboty dotyczą 74 pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, przy ulicy Dąbrowskiego 23. 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/ Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 4. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Dokumentacja projektowa, tj. przedmiar, rzuty pomieszczeń - oraz STWiOR w załączeniu. 6. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z postanowieniami: wzoru umowy, dokumentacji projektowej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz poniższymi zapisami, obowiązującymi przepisy prawa, normami i zasadami wiedzy technicznej, w tym w szczególności z: - ustawą Prawo zamówień publicznych oraz aktami wykonawczymi do niej, - ustawą Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2019r. poz 1186 z późn. zm.) oraz z aktami wykonawczymi do niej, - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - zasadami BHP, ppoż. - pozostałymi obowiązującymi przepisami prawa dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Przepisy powiązane z przedmiotem to m.in.: - Warunki techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlano - Montażowych tom I Budownictwo Ogólne część 4 dział 25.5 , "Wykonanie posadzek z materiałów drzewnych". - PN-EN 649:2002 Elastyczne pokrycia podłogowe. Homogeniczne i heterogeniczne pokrycia podłogowe z polichlorku winylu. - PN-EN 14978:2016-05 - Laminowane pokrycia podłogowe - Elementy z warstwą użytkową na bazie akrylowej utwardzaną wiązką elektronów - Specyfikacje, wymagania i metody badania. 8. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz dopuszczony do stosowania na terenie UE. Materiały, wyroby budowlane i urządzenia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych - art. 5 i 10 oraz zgodnie z art.10 ustawy Prawo Budowlane. Muszą być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Wymagania te należy potwierdzić stosownymi atestami, certyfikatami i aprobatami technicznymi, a wartości liczbowe potwierdzić badaniami ITB na etapie realizacji umowy. Parametry materiałów i urządzeń muszą być zgodne z dokumentacją projektową. Jeżeli Zamawiający w którymkolwiek miejscu opisał przedmiot zamówienia (nazwy własne produktów, materiałów, urządzeń, systemów) wyznaczając standard wykonania zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, wówczas dopuszcza się stosowanie produktów, materiałów, urządzeń, systemów równoważnych, posiadających takie same (lub lepsze) parametry techniczne i wymagania funkcjonalne, poparte certyfikatami, świadectwami dopuszczenia, atestami w zależności od wymagań wynikających z odpowiednich przepisów. Wykonawca na etapie realizacji umowy powiadomi Zamawiającego o wyborze materiału. Wybrany i zaakceptowany rodzaj materiału nie może być później zmieniany bez zgody Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać na etapie realizacji umowy, że oferowane przez niego dostawy, usługi i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego w dokumentacji postępowania. Roboty dotyczą 74 pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, przy ulicy Dąbrowskiego 23. Budynek na czas prowadzenia robót nie zostanie wyłączony z użytkowania przez Zamawiającego i będzie funkcjonował w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu. Zamawiający będzie udostępniał Wykonawcy poszczególne pomieszczenia sukcesywnie, etapami zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem. Jednorazowo do prowadzenia robót udostępnione zostaną cztery pomieszczenia. Po przeprowadzeniu i zakończeniu robót, dokonany zostanie odbiór pomieszczeń potwierdzony przez obie strony częściowym protokołem odbioru robót. Po podpisaniu protokołu zostaną Wykonawcy przekazane kolejne pomieszczenia. Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane w dniach od poniedziałku do piątku po godzinie 13:00, a w soboty w godzinach wcześniej ustalonych z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia stref roboczych w sposób niepowodujący utrudnień pracy personelu i przebywających tam osób. Wykonawca wskaże osobę, która będzie odpowiedzialna za kontakty/informowanie z Zamawiającym tzw. osoba koordynująca. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: - przekazania Zamawiającemu, w terminie 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy, harmonogramu określającego termin rozpoczęcia i zakończenia robót, a także szczegółowego planu realizacji poszczególnych etapów sekcji i elementów robót, w tym: demontażu istniejących podłóg, przygotowania podłoża pod nową podłogę, montażu podkładów, paneli i listew przypodłogowych, - zorganizowania zaplecza robót z oznaczeniem i zabezpieczeniem terenu, na które składają się odpowiednie pomieszczenia magazynowe do składowania materiałów i narzędzi oraz pomieszczenia socjalne dla swoich pracowników, - wykonywania czynności niezbędnych do właściwego zrealizowania przedmiotu zamówienia, - zgłoszenia Zamawiającemu do odbioru robót rozbiórkowych, wyników pomiarów porozbiórkowych, odsłonięcia posadzki, zamontowania podkładu pod panele oraz zakończenia prac w poszczególnych pomieszczeniach, - przekazania na każde żądanie Zamawiającego świadectw jakości materiałów dostarczonych na plac budowy (certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracja zgodności, aprobata techniczna itp.), jak również do uzyskania akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem, - należytego zabezpieczenia terenu robót, - zabezpieczenia urządzeń, sprzętu, mebli i innych przedmiotów Zamawiającego, które mogą zostać uszkodzone w skutek prowadzonych robót, - bieżącego porządkowania pomieszczeń Zamawiającego, w których prowadzone będą prace lub w których wystąpi jakakolwiek ingerencja Wykonawcy, - usunięcia wszelkich materiałów pozostałych po zakończeniu robót i poddaniu ich utylizacji. Wykonawca zobowiązany jest w formie mailowej lub pisemnej zawiadomić Zamawiającego o zauważonych wadach w dokumentacji projektowej w terminie 1 dnia roboczego od daty ich ujawnienia. Zamawiający wymaga, aby w okresie realizacji przedmiotu umowy czynności związane z realizacją zamówienia, tj. związane z demontażem istniejących podłóg, przygotowaniem podłoża pod nową podłogę i montażem paneli oraz listew przypodłogowych były wykonywane przez osobę/y zatrudnioną/e przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). Wykonawca w ciągu 3 dni roboczych po zawarciu umowy złoży pisemne oświadczenie wskazując osobę/y zatrudnioną/e na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (dotyczy również osób zatrudnionych przez podwykonawcę). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. W przypadku zmiany osoby/osób zatrudnionej/ych na umowę o pracę Wykonawca w ciągu 2 dni roboczych zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego oraz zobowiązany jest do wyznaczenia nowej/ych osoby/ób i przedłożenia każdorazowo ww. oświadczenia. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru końcowego "bez zastrzeżeń" całego przedmiotu zamówienia (zgodnie z ofertą wykonawcy). 10. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy kopii polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z rozszerzeniem o OC podwykonawców oraz w zakresie ryzyk budowlanych, na kwotę min. 80.000,00 zł, wraz z dowodem opłacenia składki. Wykonawca zobowiązuje się do kontynuacji ubezpieczenia, aż do odbioru końcowego przedmiotu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45432100-5
Dodatkowe kody CPV: 45432114-6, 44112220-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
157934.84
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KARIZ Ryszard Dobrski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
194259.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- "Adaptacja pomieszczeń w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu na pracownię fizjoterapii w ramach projektu " Sprawni i Zdrowi- program rehabilitacji medycznej"
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
więcej: Podłogi z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





