eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. - II postępowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-02

Ogłoszenie nr 510215866-N-2020 z dnia 02-11-2020 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.: Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. - II postępowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587507-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 91004177600000, ul. ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 544 121 805, e-mail saniko@saniko.com.pl, faks 544 121 804.
Adres strony internetowej (url): https://saniko.com.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. - II postępowanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ/ZP.12/21/09/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy soli drogowej DR, niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej, nieodpadowej, luzem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku. 2) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek. 3) Sól drogowa powinna spełniać wymogi dotyczące składu chemicznego i granulacji, w wielkościach określonych poniżej oraz posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. Dostarczana sól musi spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/2. Skład chemiczny soli drogowej: - NaCl: min. 90%; - antyzbrylacz K4[Fe(Cn)6]: min. 40 mg/kg; - części nierozpuszczalne w wodzie: max. 8 %; - wilgotność: max. 3 %. Granulacja soli drogowej: - ziarna powyżej 6 mm: max. 10 %; - ziarna poniżej 1 mm: max. 20 %; - ziarna od 1 mm do 6 mm: max. 70 %. 4) Maksymalna, szacunkowa ilość dostawy soli drogowej wynosi 1 560 ton, w tym ilość soli drogowej stanowiąca zamówienie podstawowe wynosi 1 300 ton i ilość soli drogowej w ramach prawa opcji wynosi 260 ton. 5) Minimalny limit ilości soli drogowej, którą Zamawiający zobowiązuje się wybrać w okresie trwania umowy wynosi 910 ton. 6) Termin dostawy nie może przekroczyć 6 dni roboczych od chwili przyjęcia pisemnego zamówienia przesłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail. 7) Wykonawca własnym środkiem transportu i na własny koszt zapewni dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 8) Wykonawca jest zobowiązany do przewozu soli drogowej samochodami samowyładowczymi, w sposób nie powodujący pogorszenia się jakości przewożonego materiału, w szczególności jego zawilgocenia. 9) W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania rozładunku dostarczonej soli drogowej w magazynie Zamawiającego przystosowanym do przechowywania soli drogowej, zlokalizowanym na terenie bazy technicznej. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania jakości dostarczonej partii soli drogowej, poprzez zlecenie przeprowadzenia niezbędnych badań niezależnej jednostce, na koszt Wykonawcy. 11) Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy soli drogowej w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń wysłanych e-mailem na dostawę określonej ilości soli drogowej (bez ograniczeń co do wielkości partii pojedynczego zamówienia). 12) Każdorazowo kierowca samochodu winien posiadać dokument wagowy potwierdzający ilość dostarczonej soli drogowej. W przypadku wątpliwości, co do ilości dostarczonej soli drogowej, Zamawiający może na koszt Wykonawcy zamówienia, skierować pojazd z ładunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.92.71.00 - Sól drogowa


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 401544
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kopalnia Soli "Kłodawa" SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. 1000-lecia 2
Kod pocztowy: 62-650
Miejscowość: Kłodawa
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 393354
Oferta z najniższą ceną/kosztem 393354
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 460512
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.