eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzaplinekModernizacja wieży p.poż. w leśnictwie Sikory



Ogłoszenie z dnia 2019-10-09

Ogłoszenie nr 510215113-N-2019 z dnia 09-10-2019 r.

Nadleśnictwo Czaplinek: Modernizacja wieży p.poż. w leśnictwie Sikory

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Czaplinek, Krajowy numer identyfikacyjny 33004405100000, ul. ul. Drahimska 13, 78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 755 043,44, e-mail czaplinek@szczecinek.lasy.gov.pl, faks 943 755 046.
Adres strony internetowej (url): http://www.czaplinek.szczecinek.lasy.gov.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_czaplinek/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja wieży p.poż. w leśnictwie Sikory

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.81.2019.MB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji istniejącej wieży przeciwpożarowej zlokalizowanej w leśnictwie Sikory (działka 67/1), poprzez jej demontaż, a następnie budowa nowej wieży przy użyciu elementów konstrukcyjnych ze zdemontowanej wieży. Budowę nowej wieży planuje się w najwyżej położonym punkcie Nadleśnictwa Czaplinek tj. na Spycznej Górze (działka nr 100/8). Realizacje zadania należy wykonać w dwóch etapach. W zakres pierwszego etapu realizacji zadania wchodzi wykonanie prac rozbiórkowych. Drugi etap stanowić będą prace budowlane polegające na budowie wieży. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: ? Prace przygotowawcze (szkolenie BHP, PPOŻ, zabezpieczenie terenu); ? Roboty rozbiórkowe (demontaż: anten, kabli lub przewodów; rozbiórka konstrukcji stalowej, ogrodzenia i fundamentów żelbetowych); ? Wykonanie instalacji uziemiającej; ? Wykonanie instalacji elektrycznej; ? Prefabrykacja i montaż konstrukcji stalowej; ? Wykonanie zagospodarowania terenu; ? Wykonanie prac geodezyjnych; ? Opracowanie dokumentacji powykonawczej. 4.2. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w: ? dokumentacji projektowej dla robót rozbiórkowych, ? kompletnym Projekcie Budowlanym wieży, ? Przedmiarach Robót, ? Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST),które stanowią załączniki do zaproszenia. 4.3. Zakres prac ponadto obejmuje: ? zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczania, bieżącej inwentaryzacji geodezyjnej elementów robót oraz wykonanie geodezyjnej powykonawczej inwentaryzacji obiektów, ? realizację robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, właściwymi normami polskimi i branżowymi, SIWZ, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, ? zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, ? prawidłowe prowadzenie dokumentacji budowy, ? wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, ? zorganizowanie i zagospodarowanie zaplecza budowy, ? zapewnienia właściwych warunków bhp i ppoż., ? dokonanie niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych itp., jeżeli są niezbędne do oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania, ? na żądanie Zamawiającego Wykonawca zapewni na swój koszt wykonanie badań laboratoryjnych, dostarczenie oprzyrządowania i zapewnienie potencjału ludzkiego w celu sprawdzenia jakości i ilości materiałów użytych do wykonania zamówienia oraz jakości wykonanych robót, ? jeżeli w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca wyrządzi Zamawiającemu lub innym podmiotom trzecim szkodę (np. uszkodzenie nawierzchni drogi dojazdowej) to zobligowany będzie do niezwłocznego jej naprawienia, ? zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, ? utylizację odpadów powstałych w trakcie realizacji inwestycji w sposób bezpieczny dla środowiska (gromadzenie ich w sposób selektywny i odprowadzenie na składowisko odpadów), ewentualne odpady niebezpieczne należy przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się unieszkodliwianiem tego typu odpadów, ? zapewnienie właściwego oznakowania robót. 4.5. Warunki wykonywania zamówienia: 4.5.1. Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zaleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, a także według wymogów określonych w dokumentacji projektowej. 4.5.2. W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględni również: ? w przypadku korzystania z Podwykonawców, pełną odpowiedzialność za koordynowanie ich robót spoczywa na Wykonawcy, ? wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, ? doprowadzenie do należytego stanu i porządku dróg dojazdowych, które Wykonawca ewentualnie uszkodzi w celu realizacji przedmiotu zamówienia, ? zadośćuczynienie za ewentualne szkody związane z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. 4.5.3. Wymagania dodatkowe - w ramach zawartej umowy oraz ceny ofertowej Wykonawca zobligowany będzie do: ? zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem oraz personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, ? prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, ? zapewnienia właściwych warunków bhp i ppoż., ? dokonania niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych, jeżeli będą niezbędne do prawidłowego oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania, ? zapewnienia na swój koszt wykonania badań, dostarczenia oprzyrządowania i potencjału ludzkiego w celu sprawdzenia jakości i ilości użytego materiału do wykonania zamówienia (wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do obrotu, a także deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną; Wykonawca, który wygra postępowanie musi dostarczyć ww. dokumenty najpóźniej przy odbiorze końcowym; zabronione jest używanie materiałów i sprzętu, które nie posiadają ważnych certyfikatów), ? zapewnienia Zamawiającemu możliwości sprawdzenia materiałów budowlanych użytych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4.6. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako informację uściślającą. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy taktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do jakości i docelowego przeznaczenia oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć minimalne parametry urządzeń, materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44.21.22.30 - Wieże


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 167300
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane KOMIN-PIEC-BUD Roman Majcherczyk i Wspólnicy Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grajewska 24
Kod pocztowy: 85-382
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 205779
Oferta z najniższą ceną/kosztem 205779
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205779
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z zapisami art. 67 ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp, Zamawiający ma możliwość skorzystania z trybu udzielenia zamówienia publicznego w następującej okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postepowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmieniony. Uzasadnienie W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z trybie przetargu nieograniczonego na zadanie "Modernizacja wieży p.poż w Leśnictwie Sikory", ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.08.2019 r. pod nr 572833-N-2019,w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_czaplinek/zamowienia_publiczne do terminu składania ofert, czyli do 21 sierpnia 2019 r. r. do godz. 08:30 nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.