eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczDostawa sprzętu warsztatowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-09

Ogłoszenie nr 510214785-N-2019 z dnia 09-10-2019 r.

1 Regionalna Baza Logistyczna: Dostawa sprzętu warsztatowego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581054-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540172665-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

1 Regionalna Baza Logistyczna, Krajowy numer identyfikacyjny 32092740400000, ul. ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 26 1472184, e-mail 1rblog.szp@ron.mil.pl, faks 26 1472184.
Adres strony internetowej (url): www.1rblog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu warsztatowego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

75/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu warsztatowego, z podziałem na jedenaście zadań, zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w "Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w "Opisie przedmiotu zamówienia" oraz w "Specyfikacji Technicznej" stanowiących kolejno załącznik nr 5 oraz załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 43800000-1


Dodatkowe kody CPV: 31720000-9, 44512000-2, 35125300-2, 42650000-7, 42924310-5, 42910000-8, 42924740-8, 38552000-9, 31153000-3, 39151200-7, 34912100-4, 42417000-2, 39141000-3, 39141300-5, 38000000-5, 42633000-2, 42914000-6, 31153000-3, 38552000-9, 34144440-4, 42418500-4, 39113000-7, 43322000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa różnego wyposażenia warsztatowego.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający, w Rozdziale IX pkt. 2 w związku z Rozdziałem VIII ust. II SIWZ, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, żądał aby Wykonawca przedłożył wypełnioną "Specyfikację techniczną" stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ potwierdzającą, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego zawarte w "Opisie przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W zadaniu nr 1, poz. 3, tj. "Gwoździarka pneumatyczna" Zamawiający błędnie wskazał w "Opisie przedmiotu zamówienia" oraz w "Specyfikacji technicznej" (stanowiące kolejno załączniki nr 5 i 6 do SIWZ), żądaną wartość parametru określającą ciśnienie robocze gwoździarki pneumatycznej. Zawarta w SIWZ wartość ciśnienia roboczego została omyłkowo podana jako zakres "5 - 8 bar", natomiast faktycznie winna wynosić "4,8 - 8,3 bar". Mając na uwadze powyższe należy stwierdzić, że postępowanie w zakresie zadania nr 1 zostało obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co zgodnie z przepisami art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp nakazuje Zamawiającemu postępowanie na zadanie nr 1 unieważnić.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa stołów, regałów i szaf warsztatowych.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający, w Rozdziale IX pkt. 2 w związku z Rozdziałem VIII ust. II SIWZ, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, żądał aby Wykonawca przedłożył wypełnioną "Specyfikację techniczną" stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ potwierdzającą, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego zawarte w "Opisie przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W zadaniu nr 2, poz. 4 "Wózek platformowy podnośnikowy dwunożycowy" Zamawiający błędnie wskazał również w "Opisie przedmiotu zamówienia" oraz w "Specyfikacji technicznej" żądaną wartość parametru określającą wymiary platformy w/w wózka podając "długość 9000 mm x szerokość 800 mm (+) 200 mm", gdzie winno być "długość 900 mm x szerokość 800 mm (±) 200 mm". Mając na uwadze powyższe należy stwierdzić, że postępowanie w zakresie zadania nr 2 zostało obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co zgodnie z przepisami art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp nakazuje Zamawiającemu postępowanie na zadanie nr 2 unieważnić.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa sprzętu laboratoryjnego.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na "Dostawę sprzętu warsztatowego", numer sprawy 75/2019, w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego na zadanie nr 3 wpłynęły dwie oferty. Zamawiający po dokonaniu wstępnej oceny złożonych ofert oraz zbadaniu spełniania przez Wykonawców warunków udziałów w postępowaniu odrzucił jedną ofertę złożoną przez Pana Marcina MURZYN prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Murzyn Marcin "MAXMED" Zakład Usługowo - Handlowy, ul. Pomorska 49, 84 - 252 Orle. Druga oferta, złożona przez Pana Eugeniusza BEDNARCZYK prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą TECHNAR Eugeniusz Bednarczyk, ul. Piotra Skargi 12, 67 - 200 Głogów na wartość: 39 409,20 zł, przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowania zamówienia o 28 942,11 zł. Zgodnie z "Wykazem asortymentowym na dostawę sprzętu warsztatowego" Zamawiający mógł przeznaczyć na zakup przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 3 kwotę 10 467,09 zł. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do wartości najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na to, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do wartości najtańszej oferty, postępowanie w zakresie zadania nr 3 zostało unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa podgrzewacza i wózka narzędziowego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11087.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Balt System Karolina Bodnar
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gronostajowa 4
Kod pocztowy: 80-175
Miejscowość: Gdańska
Kraj/woj.: -

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13837.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13837.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61622.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa urządzeń do wyginania blachy i stacji odzysku płynu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25144.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAGOPOLL Robert Gogacz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wincentego Witosa 67
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31328.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31328.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31328.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa mierników i zasilaczy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19274.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAGOPOLL Robert Gogacz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wincentego Witosa 67
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29483.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29483.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37191.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa piaskarki, wózków narzędziowych i stołów warsztatowych.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na "Dostawę sprzętu warsztatowego", numer sprawy 75/2019, zadanie nr 7, do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęły dwie oferty, jednakże oferty dwóch Wykonawców zostały odrzucone, ponieważ nie odpowiadają treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - art. 98 ust. 1 pkt. 2 uPzp. Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany był na podstawie przepisów 93 ust. 1 pkt. 1 cytowanej wyżej ustawy Pzp, postępowanie na zadanie nr 7 unieważnić, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dostawa stołów warsztatowych, wózków platformowych i prasy hydraulicznej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95167.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAGOPOLL Robert Gogacz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wincentego Witosa 67
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 136616.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136616.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136616.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Dostawa stanowiska do demontażu i monatażu butli.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na "Dostawę sprzętu warsztatowego", numer sprawy 75/2019, w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego na zadanie nr 9 nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany był na postawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie w zakresie zadania nr 9 unieważnić, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Dostawa szaf warsztatowych i regałów.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na "Dostawę sprzętu warsztatowego", numer sprawy 75/2019, zadanie nr 10, do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta, jednakże oferta Wykonawcy została odrzucona, ponieważ nie odpowiada treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - art. 98 ust. 1 pkt. 2 uPzp. Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany był na podstawie przepisów 93 ust. 1 pkt. 1 cytowanej wyżej ustawy Pzp, postępowanie na zadanie nr 10 unieważnić, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Dostawa suszarki i szaf bezpieczeństwa do przechowywania środków chemicznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 86103.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOPSERW Stanisław Echilczuk, Mirosław Kuziuk Sp. J
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marecka 66A
Kod pocztowy: 05-220
Miejscowość: Zielonka
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98611.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98611.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98611.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.