eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Sukcesywne dostawy warzyw i owoców

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-28

Ogłoszenie nr 510213222-N-2020 z dnia 28-10-2020 r.

Areszt Śledczy: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589409-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540190769-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Areszt Śledczy, Krajowy numer identyfikacyjny 31990200000000, ul. ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 314 091, e-mail dkw_kielce@sw.gov.pl, faks 413 314 419.
Adres strony internetowej (url): https://zp.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna Służby Więziennej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy warzyw i owoców

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DKW.2232.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.3 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców w ilościach i częściach niżej wymienionych: 3.3.1 Część I - dostawy warzyw korzeniowych, bulwiastych i sezonowych w I gatunku 3.3.1.1 Marchew CPV 03221100-7 - 50 000 kg 3.3.1.2 Pietruszka korzeń CPV 03221100-7 - 35 000 kg 3.3.1.3 Seler CPV 03221100-7 - 35 000 kg 3.3.1.4 Por CPV 03221100-7 - 5 000 kg 3.3.1.5 Burak ćwikłowy CPV 03221100-7 - 20 000 kg 3.3.1.6 Cebula CPV 03221100-7 - 15 000 kg 3.3.1.7 Kapusta biała CPV 03221410-3 - 10 000 kg 3.3.1.8 Kapusta czerwona CPV 03221410-3 - 3 000 kg 3.3.1.9 Kapusta pekińska CPV 03221410-3 - 2 000 kg 3.3.1.10 Kalafior CPV 03221400-0 - 3 000 kg 3.3.1.11 Pomidor o gramaturze 100-150g CPV 15331130-7- 5 000 kg 3.3.1.12 Ogórek świeży CPV 15331130-7 - 5 000 kg 3.3.1.13 Papryka słodka CPV 03221230-7 - 2 500 kg Warzywa pakowane w worki lub skrzynki 5kg - 30kg. Dostawy należy realizować nie częściej niż jeden raz w tygodniu w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:30 do 11:00. Dostawy pomidora, ogórka, papryki i kalafiora należy realizować od czerwca. Zamówienia zamawiający składa telefonicznie lub faksem z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury. Towar nie może wykazywać oznak zepsucia, uszkodzenia i nieświeżości. 3.3.2 Część II - dostawy warzyw strączkowych w I gatunku 3.3.2.1 Fasola Jaś CPV 15331130-7 - 4 000 kg 3.3.2.2 Groch łuskany CPV 15331130-7 - 4 000 kg Warzywa pakowane w worki 15kg - 30kg. Dostawy należy realizować nie częściej niż jeden raz w tygodniu w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:30 do 11:00. Na opakowaniach produktów wymagane są etykiety z nazwą producenta, terminem przydatności do spożycia, składem i wagą. Zamówienia zamawiający składa telefonicznie lub faksem z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury. Towar nie może wykazywać oznak zepsucia, uszkodzenia i nieświeżości. 3.3.3 Część III - dostawy kiszonek w I gatunku 3.3.3.1 kapusta kiszona CPV 15331000-7 - 14 000 kg 3.3.3.2 ogórek kiszony CPV 15331000-7 - 10 000 kg Warzywa pakowane w wiadra lub beczki 15kg - 120kg. Dostawy należy realizować nie częściej niż jeden raz w tygodniu w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:30 do 11:00. Na opakowaniach produktów wymagane są etykiety z nazwą producenta, terminem przydatności do spożycia, składem i wagą. Zamówienia zamaiający składa telefonicznie lub faksem z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury. Towar nie może wykazywać oznak zepsucia, uszkodzenia i nieświeżości. 3.3.4 Część IV - dostawy ziemniaków jadalnych w I gatunku 3.3.4.1 ziemniaki jadalne w I gatunku (sortowane, o przekroju od 4cm do 7cm) CPV 03212100-1 - 180 000 kg Ziemniaki pakowane w worki 15kg - 50kg. Dostawy należy realizować nie częściej niż jeden raz w tygodniu w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:30 do 11:00. Zamówienia zamawiający składa telefonicznie lub faksem z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury. Towar nie może wykazywać oznak zepsucia, uszkodzenia i nieświeżości. 3.3.5 Część V - dostawy jabłek świeżych 3.3.5.1 jabłka konsumpcyjne deserowe o gramaturze od 120g - 150g CPV 03222321-9 - 19 000 kg Owoce pakowane w skrzynki 5kg - 20kg Dostawy należy realizować nie częściej niż jeden raz w tygodniu w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:30 do 11:00. Zamówienia zamawiający składa telefonicznie lub faksem z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury. Towar nie może wykazywać oznak zepsucia, uszkodzenia i nieświeżości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 03221100-7


Dodatkowe kody CPV: 03221410-3, 15331130-7, 03221230-7, 15331000-7, 03212100-1, 03222321-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawy warzyw korzennych, bulwiastych i sezonowych w I gatunku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 165000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Kulesza Aleksandra
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zagaj 17, 99-122 Góra Św. Małgorzaty
Kod pocztowy: 99-122
Miejscowość: Góra Św. Małgorzaty
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 165000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 165000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 165000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawy warzyw strączkowych w I gatunku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26040.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Mariusz Woźniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sokolina 19 A, 28-506 Czarnocin
Kod pocztowy: 28-506
Miejscowość: Czarnocin
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26040.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26040.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26040.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawy kiszonek w I gatunku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27300.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Mariusz Woźniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sokolina 19 A, 28-506 Czarnocin
Kod pocztowy: 28-506
Miejscowość: Czarnocin
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawy ziemniaków jadalnych w I gatunku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81270.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Mariusz Woźniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sokolina 19 A, 28-506 Czarnocin
Kod pocztowy: 28-506
Miejscowość: Czarnocin
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawy jabłek świeżych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32917.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SAD Firma Handlowa Zofia Drągowska Gąsior
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rudna Wielka 283, 36-054 Mrowla
Kod pocztowy: 36-054
Miejscowość: Mrowla
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32917.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32917.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32917.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.