To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-28
Ogłoszenie nr 510213222-N-2020 z dnia 28-10-2020 r.
Areszt Śledczy: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 589409-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540190769-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Areszt Śledczy, Krajowy numer identyfikacyjny 31990200000000,
ul. ul. Zagnańska
155,
25-563
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 314 091, e-mail
dkw_kielce@sw.gov.pl, faks
413 314 419.
Adres strony internetowej (url): https://zp.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna Służby Więziennej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DKW.2232.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.3 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców w ilościach i częściach niżej wymienionych: 3.3.1 Część I - dostawy warzyw korzeniowych, bulwiastych i sezonowych w I gatunku 3.3.1.1 Marchew CPV 03221100-7 - 50 000 kg 3.3.1.2 Pietruszka korzeń CPV 03221100-7 - 35 000 kg 3.3.1.3 Seler CPV 03221100-7 - 35 000 kg 3.3.1.4 Por CPV 03221100-7 - 5 000 kg 3.3.1.5 Burak ćwikłowy CPV 03221100-7 - 20 000 kg 3.3.1.6 Cebula CPV 03221100-7 - 15 000 kg 3.3.1.7 Kapusta biała CPV 03221410-3 - 10 000 kg 3.3.1.8 Kapusta czerwona CPV 03221410-3 - 3 000 kg 3.3.1.9 Kapusta pekińska CPV 03221410-3 - 2 000 kg 3.3.1.10 Kalafior CPV 03221400-0 - 3 000 kg 3.3.1.11 Pomidor o gramaturze 100-150g CPV 15331130-7- 5 000 kg 3.3.1.12 Ogórek świeży CPV 15331130-7 - 5 000 kg 3.3.1.13 Papryka słodka CPV 03221230-7 - 2 500 kg Warzywa pakowane w worki lub skrzynki 5kg - 30kg. Dostawy należy realizować nie częściej niż jeden raz w tygodniu w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:30 do 11:00. Dostawy pomidora, ogórka, papryki i kalafiora należy realizować od czerwca. Zamówienia zamawiający składa telefonicznie lub faksem z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury. Towar nie może wykazywać oznak zepsucia, uszkodzenia i nieświeżości. 3.3.2 Część II - dostawy warzyw strączkowych w I gatunku 3.3.2.1 Fasola Jaś CPV 15331130-7 - 4 000 kg 3.3.2.2 Groch łuskany CPV 15331130-7 - 4 000 kg Warzywa pakowane w worki 15kg - 30kg. Dostawy należy realizować nie częściej niż jeden raz w tygodniu w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:30 do 11:00. Na opakowaniach produktów wymagane są etykiety z nazwą producenta, terminem przydatności do spożycia, składem i wagą. Zamówienia zamawiający składa telefonicznie lub faksem z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury. Towar nie może wykazywać oznak zepsucia, uszkodzenia i nieświeżości. 3.3.3 Część III - dostawy kiszonek w I gatunku 3.3.3.1 kapusta kiszona CPV 15331000-7 - 14 000 kg 3.3.3.2 ogórek kiszony CPV 15331000-7 - 10 000 kg Warzywa pakowane w wiadra lub beczki 15kg - 120kg. Dostawy należy realizować nie częściej niż jeden raz w tygodniu w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:30 do 11:00. Na opakowaniach produktów wymagane są etykiety z nazwą producenta, terminem przydatności do spożycia, składem i wagą. Zamówienia zamaiający składa telefonicznie lub faksem z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury. Towar nie może wykazywać oznak zepsucia, uszkodzenia i nieświeżości. 3.3.4 Część IV - dostawy ziemniaków jadalnych w I gatunku 3.3.4.1 ziemniaki jadalne w I gatunku (sortowane, o przekroju od 4cm do 7cm) CPV 03212100-1 - 180 000 kg Ziemniaki pakowane w worki 15kg - 50kg. Dostawy należy realizować nie częściej niż jeden raz w tygodniu w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:30 do 11:00. Zamówienia zamawiający składa telefonicznie lub faksem z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury. Towar nie może wykazywać oznak zepsucia, uszkodzenia i nieświeżości. 3.3.5 Część V - dostawy jabłek świeżych 3.3.5.1 jabłka konsumpcyjne deserowe o gramaturze od 120g - 150g CPV 03222321-9 - 19 000 kg Owoce pakowane w skrzynki 5kg - 20kg Dostawy należy realizować nie częściej niż jeden raz w tygodniu w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:30 do 11:00. Zamówienia zamawiający składa telefonicznie lub faksem z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury. Towar nie może wykazywać oznak zepsucia, uszkodzenia i nieświeżości.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03221100-7
Dodatkowe kody CPV: 03221410-3, 15331130-7, 03221230-7, 15331000-7, 03212100-1, 03222321-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawy warzyw korzennych, bulwiastych i sezonowych w I gatunku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
165000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Kulesza Aleksandra
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
165000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawy warzyw strączkowych w I gatunku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26040.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Mariusz Woźniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26040.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawy kiszonek w I gatunku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27300.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Mariusz Woźniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawy ziemniaków jadalnych w I gatunku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
81270.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Mariusz Woźniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawy jabłek świeżych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32917.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SAD Firma Handlowa Zofia Drągowska Gąsior
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32917.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Realizacja robót nawierzchniowych i niezbędnych elementów infrastruktury technicznej przy Pawilonie "G" Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach ul. Artwińskiego
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych i sal konferencyjnych na szkolenie dla kuratorów zawodowych zatrudnionych w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny)
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
- Usługi związane z serwisem i kalibracją bezkontaktowych urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu: ALCOSCAN/PROMILER AL1100F, PROMILER IBLOW, AL4000/AL4000V
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA BADANIA SPOŁECZNEGO PN. "BADANIE POTENCJAŁU JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO Z WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W ZAKRESIE ROZWOJU USŁUG SPOŁECZNYCH W OBSZARZE PIECZY ZASTĘPCZEJ"
- Dostawa odczynników chemicznych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy warzyw oraz owoców na potrzeby Aresztu Śledczego w Olsztynie
- Zakup i dostawa ziemniaków
- Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Dostawy artykułów spożywczych gr. II, art. mącznych i cukru do Zakładu Karnego we Wronkach
- Dostawa przetworów owocowo-warzywnych oraz artykułów spożywczych sypkich dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.