eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach - Pakiet 8



Ogłoszenie z dnia 2019-10-08

Ogłoszenie nr 510212824-N-2019 z dnia 08-10-2019 r.

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Katowicach: Dostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach - Pakiet 8

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 29688000000000, ul. ul. Raciborska 39, 40-074 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 3512345, e-mail wsse.katowice@pis.gov.pl, faks 32 3512318.
Adres strony internetowej (url): www.wsse.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach - Pakiet 8

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OA.272.16.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pakiet 8 - Igły, strzykawki, kompresy i plastry. Pozycja 1 - Igła iniekcyjna; jednorazowa, sterylna, 0,5 x 25 mm. Każda igła pakowana pojedynczo. Data ważności min. 1 rok od daty dostawy. [1; 1op.= 100 szt.]. Pozycja 2 - Igły jednorazowe, typu Luer, średnica 0,5 mm, długość 25 mm [5; 1op.= 100szt.]. Pozycja 3 - Igły jednorazowe,typu Luer, średnica 0,9 mm, długość 40 mm [5; 1op.= 100 szt.] Pozycja 4 - Igły medyczne bezpieczne; igły medyczne jednorazowego użytku,0,5x25mm, wykonane ze stali nierdzewnej,sterylne, osłona igły aktywowana natychmiast po dokonanej iniekcji [5; 1 op.= 100 szt.]. Pozycja 5 - Igły medyczne; Igły medyczne jednorazowego użytku,0,5 x 25 mm; wykonane ze stali nierdzewnej, sterylne [10; 1 op.= 100 szt.]. Pozycja 6 - Plastry poiniekcyjne; Plastry poiniekcyjne, pakowane pojedynczo [2; 1 op.= 250 szt.]. Pozycja 7 - Strzykawka o pojemności 100 ml, trzyczęściowa ze stożkiem do cewnika, usytuowanym centralnie. Z dołączonym łącznikiem LUER. Korpus strzykawki - polipropylen. Tłok strzykawki - polietylen. Tłoczek gumowy z podwójnym, elastycznym uszczelnieniem zapewniający płynny przesuw. Kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka. Czytelna i trwała skala. Podziałka skali wycechowana w mililitrach [15 szt.]. Pozycja 8 - Strzykawki jednorazowa, dwu lub trzyczęściowe, typu Luer, sterylna, objętość 2 ml [5; 1op.= 100szt.]. Pozycja 9 - Strzykawki Bezpieczne, trzyczęściowe strzykawki jednorazowego użytku,typu Luer Lock, sterylne; objętość 2÷3 ml [2;1op.= 100szt.]

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38000000-5


Dodatkowe kody CPV: 33141310-6, 33141320-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Igły, strzykawki, kompresy i plastry

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 364.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INTERPHARMA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@interpharma.com.pl
Adres pocztowy: ul.Zabrska 17a
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 393.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 393.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 393.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zastosowanie trybu z wolnej ręki spowodowane jest wystąpieniem przesłanki, o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt 4 Pzp tj. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty do udziału lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.