To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-07
Ogłoszenie nr 510212562-N-2019 z dnia 07-10-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw aparatury, sprzętu medycznego i technicznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576504-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540154895-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej, Krajowy numer identyfikacyjny 00030434900000,
ul. Krakowska
31,
32-700
Bochnia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48146153233, e-mail
zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl, faks
+486153234.
Adres strony internetowej (url): http://szpital-bochnia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw aparatury, sprzętu medycznego i technicznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZ-271-1-32/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:II.4.1) Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań Zadanie nr 1 - Lampy, łóżka, ssaki, inhalatory. Zadanie nr 2 Zestawy monitorujące, kardiomonitory, kardiotokografy Zadanie nr 3 Aparaty EKG, Pompy infuzyjne Zadanie nr 4 Respiratory z zestawami monitorującymi Zadanie nr 5 Respiratory Bennet Zadanie nr 6 Respiratory inne Zadanie nr 7 Defibrylatory, Pulsoksymetry Zadanie nr 8 Inkubatory i sprzęt do leczenia noworodków Zadanie nr 9 Aparaty do znieczulania I Zadanie nr 10 Aparaty do znieczulania II Zadanie nr 11 Aparat do znieczulania III Zadanie nr 12 Lancentrony, Diatermie Zadanie nr 13 Sterylizatory, autoklawy, Zadanie nr 14 Aparatura ultrasonograficzna Zadanie nr 15 Aparatura endoskopowa I Zadanie nr 16 Aparatura endoskopowa II Zadanie nr 17 Zestaw histeroskopowy, laparoskopowy z wyposażeniem (osprzęt) Zadanie nr 18 Urządzenia do fizykoterapii Zadanie nr 19 Urządzenia do mycia Zadanie nr 20 Urządzenia laboratoryjne-różne Zadanie nr 21 Aparat do hemodializy Zadanie nr 22 Sprzęt medyczny - pozostały Zadanie nr 23 Aparatura Echokardiograficzna Zadanie nr 24 Urządzenia do podawania kontrastu Zadanie nr 25 Aparatura laboratoryjna I Zadanie nr 26 Aparatura laboratoryjna II Zadanie nr 27 Napęd traumatologiczny Zadanie nr 28 Aparatura okulistyczna I Zadanie nr 29 Aparatura okulistyczna II Zadanie nr 30 Urządzenie do badania słuchu Zadanie nr 31 Wagi Szczegółowy wykaz aparatury i sprzętu opisany został w załączniku nr 1A do SIWZ - Formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Lampy, łóżka, ssaki, inhalatory |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5151.83
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELMED Piotr Błażejewski Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6027.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Zestawy monitorujące, kardiomonitory, kardiotokografy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4194.30
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DENAR Maciej Skowron
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3945.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Aparaty EKG, Pompy infuzyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9299.07
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DENAR Maciej Skowron
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7370.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Respiratory z zestawami monitorującymi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9915.33
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inżynieria Medyczna ,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9136.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Respiratory Bennet |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4251.59
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inżynieria Medyczna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4182.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Respiratory inne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6361.83
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inżynieria Medyczna ,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7121.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: II.9.6) ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ |
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Defibrylatory, Pulsoksymetry |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4055.17
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DENAR Maciej Skowron
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 Inkubatory i sprzęt do leczenia noworodków |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2913.91
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inżynieria Medyczna ,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3311.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 Aparaty do znieczulania I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
924.79
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inżynieria Medyczna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
934.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 Aparaty do znieczulania II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4132.92
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inżynieria Medyczna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3567.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 Aparat do znieczulania III |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3753.39
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Techniki Medycznej Anes-Med Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3456.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 Lancentrony, Diatermie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zmówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu" Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 Sterylizatory, autoklawy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2498.17
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mediko Jerzy Kołodziej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2275.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 Aparatura ultrasonograficzna |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zmówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu" Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 Aparatura endoskopowa I |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zmówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu" Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 Aparatura endoskopowa II |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zmówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu" Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 Zestaw histeroskopowy, laparoskopowy z wyposażeniem (osprzęt) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zmówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu" Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 Urządzenia do fizykoterapii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1023.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mediko Jerzy Kołodziej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
861.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 Urządzenia do mycia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2424.51
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELMED Piotr Błażejewski Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2558.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 Urządzenia laboratoryjne-różne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1800.48
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELMED Piotr Błażejewski Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1857.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 Aparat do hemodializy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5337.05
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Baxter Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5904.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 Sprzęt medyczny - pozostały |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2281.29
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELMED Piotr Błażejewski Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2656.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Zadanie nr 23 Aparatura Echokardiograficzna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1739.10
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELMED Piotr Błażejewski Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1537.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Zadanie nr 24 Urządzenia do podawania kontrastu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zmówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu" Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Zadanie nr 25 Aparatura laboratoryjna I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2848.03
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Radiometer Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4009.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Zadanie nr 26 Aparatura laboratoryjna II |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zmówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu" Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Zadanie nr 27 Napęd traumatologiczny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14227.94
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16160.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 28 NAZWA: Zadanie nr 28 Aparatura okulistyczna I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1943.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELMED Piotr Błażejewski Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
824.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: Zadanie nr 29 Aparatura okulistyczna II |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zmówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu" Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 30 NAZWA: Zadanie nr 30 Urządzenie do badania słuchu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zmówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu" Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 31 NAZWA: Zadanie nr 31 Wagi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6128.79
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.U.H. POYEL Jerzy Nosek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4956.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Doposażenie straży gminnej w niezbędny sprzęt do prowadzenia kontroli
- Dostawa wyrobów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Remont instalacji elektrycznej wraz z robotami malarskimi i wymianą drzwi w Zespole Szkół Nr 1 w Bochni - etap IIIA
- Przebudowa i nadbudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Bochni
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynków oświaty
- Pod kryształem-estetyczna i funkcjonalna przestrzeń miejska przy dworcu PKP
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przeglądów aparatury i sprzętu medycznego dla SPZZOZ Szpital w Iłży
- Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw 2 szt. mammografów firmy Hologic oraz 5 szt. lekarskich stacji diagnostycznych do opisów mammograficznych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.