eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokZmiana sposobu użytkowania budynku magazynowego na budynek pracowni konserwacji zabytków wraz z zagospodarowaniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Pałacowej w Choroszczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-28

Ogłoszenie nr 510212293-N-2020 z dnia 28-10-2020 r.

Muzeum Podlaskie w Białymstoku: Zmiana sposobu użytkowania budynku magazynowego na budynek pracowni konserwacji zabytków wraz z zagospodarowaniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Pałacowej w Choroszczy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Construction of regional Centres for Research and Conservation of Monuments" ("Stworzenie regionalnych centrów badań i konserwacji zabytków") dofinansowanego z programu transgranicznego Polska - Białoruś - Ukraina 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563769-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540143703-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Podlaskie w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 27632800000000, ul. ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 7421473, 7421440, e-mail administracja@muzeum.bialystok.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.muzeum.bialystok.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.muzeum.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zmiana sposobu użytkowania budynku magazynowego na budynek pracowni konserwacji zabytków wraz z zagospodarowaniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Pałacowej w Choroszczy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AG/360/1/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na zadaniu inwestycyjnym "Zmiana sposobu użytkowania budynku magazynowego na budynek pracowni konserwacji zabytków wraz z zagospodarowaniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Pałacowej w Choroszczy". 2. Zakres przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem pkt. 2.3. obejmuje: ? przebudowę budynku polegającą na: wyburzeniu kominów, usunięciu ścianek działowych, skuciu posadzki, palowaniu, wykuciu otworów w ścianach fundamentowych, wykonaniu belek, wykonaniu posadzki zbrojonej, wykonaniu nowych ścianek działowych, zamurowaniu istniejących otworów drzwiowych, wykonywaniu otworów drzwiowych w ścianach konstrukcyjnych, naprawę rys w ścianach konstrukcyjnych; - wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych instalacji sanitarnych, w tym: wod-kan (kanalizacja sanitarna i wodociągowa), centralnego ogrzewania, sprężonego powietrza, wentylacji mechanicznej; - wykonanie węzła cieplnego na potrzeby c.o. i c. c. w., - wykonanie instalacji elektrycznych, w tym: zalicznikową doziemną instalację elektryczną nN zasilającą przebudowywany budynek, rozdzielnice elektryczne, instalację siłową, instalację oświetlenia podstawowego, instalację oświetlenia awaryjnego, instalację gniazd wtykowych 230V, system przyzywowy, połączenia główne i wyrównawcze, instalację uziemienia, instalację odgromową, kanalizację kablową, demontaże; - montaż punktu dystrybucyjnego; - instalację okablowania strukturalnego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45231100-6, 45320000-6, 45100000-8, 45300000-0, 45330000-9, 45311000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1454129.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: biuro@jl-bud.pl
Adres pocztowy: ul. Forteczna nr 27
Kod pocztowy: 18-421
Miejscowość: Piątnica Poduchowna
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1788579.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1788579.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3200312.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 22.08

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.