To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-07
Ogłoszenie nr 510212241-N-2019 z dnia 07-10-2019 r.
Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy: Przystosowanie budynku po byłej szkole w miejscowości Terebiń na cele mieszkalnictwa społecznego, wraz z jego wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu i budową ujęcia wody na cele p.poż.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, działanie 13.4 "Rewitalizacja obszarów wiejskich" oś priorytetowa 13 "Infrastruktura społeczna".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590220-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 55150500000000,
ul. ul. Zamojska
1,
22-550
Werbkowice, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 657 20 80, e-mail
ug@werbkowice.pl, faks
84 657 20 91.
Adres strony internetowej (url): https://ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przystosowanie budynku po byłej szkole w miejscowości Terebiń na cele mieszkalnictwa społecznego, wraz z jego wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu i budową ujęcia wody na cele p.poż.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RIP.271.3.2019.MK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przystosowaniu budynku po byłej szkole w miejscowości Terebiń na cele mieszkalnictwa społecznego wraz zagospodarowaniem terenu oraz dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Przystosowanie budynku po byłej szkole w miejscowości Terebiń na cele mieszkalnictwa społecznego, wraz z jego wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 oraz budowa ujęcia wody na cele p.poż. 1) Roboty budowlano-remontowe w celu przystosowania budynku po byłej szkole na cele mieszkalnictwa socjalnego, tj.: - wykonanie instalacji sanitarnej, elektrycznej w budynku; - roboty rozbiórkowe; - roboty remontowe i termomodernizacja budynku; - likwidacja istniejącego zbiornika na ścieki i budowę nowego; - wykonanie nowych przyłączy kanalizacji sanitarnej; - powiększenie istniejących utwardzeń i wydzielenie dwóch zatok postojowych dla samochodów osobowych i podjazdu do składu opału; - wykonanie pochylni, podestu wejściowego i rozbiórka studzienek okiennych; - demontaż istniejącej kotłowni i wykonanie nowej; - rozebranie budynku gospodarczego; - wykonanie nowej opaski odwadniającej; - budowa ujęcia wody na cele p.poż. i zewnętrznej instalacji przeciwpożarowej Ponadto do obowiązków Wykonawcy/Wykonawców zadania należy: - zapewnienie kierowników budowy/robót w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, drogowej; - przygotowania zaplecza robót; - opracowanie dokumentacji powykonawczej; - uzyskanie niezbędnych zgłoszeń, uzgodnień, decyzji postanowień; - wykonanie audytu energetycznego; - przedstawienie świadectwa charakterystyki energetycznej; - uzyskanie pozwoleń na użytkowanie; - w okresie gwarancji przeprowadzanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów jak i z wytycznych producentów urządzeń; - przeprowadzanie czynności konserwacyjnych i serwisowych w okresie gwarancji w tym wymiany elementów zużywających się, - udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum - 60 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie budowlanym - TOM III- zał. nr 1 oraz Tomie II SIWZ (projekt umowy). 2) Dostawa wyposażenia w następującym zakresie: 1. Wyposażenie świetlicy: 1) Laptop z oprogramowaniem, Torbą i myszką - kpl. 2 2) Telewizor, system zawieszenia na ścianie,dysk przenośny - 1 kpl. 3) ekran, projektor - kpl. 1 4) listwy antyprzepięciowe - szt 4 5) Interaktywna pomoc dydaktyczna TIK - kpl 1 6) tablica korkowa - szt 1 7) stół do tenisa z wyposażeniem (siatka + 4 paletki) - kpl. 1 2. Wyposażenie obiektu: 2.1 Świetlica 1) stół konferencyjny 12 - osobowy -szt. 1 2) krzesła konferencyjne - szt. 12 3) krzesła składane- szt. 12 4) szafa ubraniowa zamykana na klucz - szt. 1 5) szafa na dokumenty zamykana na klucz - szt. 1 6) zestaw stół z dwoma krzesłami - szt. 2 7) dywan 3x3m z motywami dziecięcymi - szt. 1 8) rolety okienne w kasecie na każde skrzydło okna - szt. 8 9) tablica szkolna - szt. 1 2.2 Pokój administracyjny 1) biurko - szt. 1 2) krzesło biurowe obrotowe - szt. 1 3) szafa na dokumenty zamykana na klucz - szt. 1 4) rolety okienne w kasecie na każde skrzydło okna - szt. 2 2.3 Pokój socjalny 1) stolik gastronomiczny - szt. 1 2) krzesło gastronomiczne - szt. 2 3) szafa ubraniowej zamykana na klucz - szt. 1 4) rolety okienne w kasecie na każde skrzydło okna - szt. 2 2.4 Wyposażenie mieszkań i budynku 1) kuchenka gazowa - szt. 12 2) butle gazowe - szt. 12 3) szafki zlewozmywakowe - szt. 13 4) gaśnice proszkowe 6 kg - szt. 3 oraz dostarczenie i instalację oprogramowania oraz udzielenie licencji na zainstalowane oprogramowanie oraz dostarczenia Zamawiającemu dokumentów licencji na warunkach i w zakresie wskazanym w Umowie. Szczegółowy wykaz i opis zamawianego wyposażenia, określa TOM III- zał. nr 2 SIWZ. Zaoferowane wyposażenie musi spełniać/być o parametrach nie gorszych od określonych w TOMIE III- zał. nr 2 SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo do uzyskania zgody ze strony Zamawiającego na zastosowanie zaproponowanej przez Wykonawcę kolorystyki,rodzaju farb, glazury i elementów stolarki okienno-drzwiowej. Tam, gdzie w Projekcie Budowlano - wykonawczym, SIWZ, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, opisie przedmiotu zamówienia oraz w Przedmiarze Robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Terebiń 75, 22-550 Werbkowice.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45262220-9, 45300000-0, 45400000-1, 39000000-2, 39100000-3, 39110000-6, 39112000-0, 39120000-9, 39121000-6, 39140000-5, 39141000-2, 39500000-7, 39530000-6, 39531000-3, 39515410-2, 45421145-2, 39700000-9, 39721000-2, 39292000-5, 37400000-2, 37461500-2, 35111320-4, 30200000-1, 30213000-5, 30230000-0, 30213100-6, 30237200-1, 48000000-8, 32000000-3, 32300000-6, 32320000-2, 32324000-0, 32324600-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2136440.09
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. TERMIX
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2364537.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Modernizacja szatni mokrych wraz z łazienkami ogólnodostępnymi na Pływalni "Pingwin" przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- Dostawa urządzeń komputerowych w ramach projektu "Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie - kształcenie dla przyszłości"
- Wykonanie zabudowy meblowej na wymiar na potrzeby SPZOZ w Tarczynie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.