eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceDostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.



Ogłoszenie z dnia 2019-10-04

Ogłoszenie nr 510211139-N-2019 z dnia 04-10-2019 r.

Sąd Rejonowy w Siedlcach: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Siedlcach, Krajowy numer identyfikacyjny 00032494900000, ul. Kazimierzowska 31a, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-25 64 00 807, e-mail tomasz.rycerz@siedlce.sr.gov.pl , beata.jonska@siedlce.sr.gov.pl, faks 0-25 64 00 710.
Adres strony internetowej (url): www.siedlce.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zam. Publ 3/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Sądu Rejonowego w Siedlcach fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych tj. drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych szczegółowo określonych w tabeli znajdującej się w Formularzu asortymentowo - cenowym - zał. nr 2 do SIWZ oraz warunkami zawartymi we Wzorze umowy - zał. nr 3 do SIWZ. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się: dostarczyć Zamawiającemu i przenieść na Zamawiającego własność wskazanych materiałów eksploatacyjnych do siedziby Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31 A oraz odbierać kasety po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę po każdorazowym zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego, oraz do wystawienia protokołu odbioru stwierdzającego powyższą czynność zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska oraz dotyczącymi postępowania ze zużytymi materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń biurowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30125100-2


Dodatkowe kody CPV: 30124300-7, 30192113-6, 30125120-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 256300.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa KOMAX 9 Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@komax9.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 2, 10-418 Olsztyn
Kod pocztowy: 10-418
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 315246.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 315246.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 373920.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Stosownie do treści art. 70 Ustawy Pzp zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne w ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest niższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych tj. drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Zgodnie z wykładnią językowa powołanego przepisu przez dostawy "powszechnie dostępne" należy rozumieć rzeczy oferowane dla wszystkich zainteresowanych, przy czym chodzi tu o dostępność takiego samego lub podobnego świadczenia, a zatem brak jest indywidualizowania przedmiotu świadczenia. Natomiast pod pojęciem "ustalone standardy jakościowe" należy rozumieć typy dostaw znormalizowane, odpowiadające przeciętnym, oferowanym w powszechnej ofercie standardom, nie zaś specyficznym wymaganiom zamawiającego, na skutek dostosowania standardu dostawy do jego indywidualnych potrzeb, a zatem o jakości nie wymagającej indywidualnego ustalenia. Pojęciu temu odpowiadają dostawy towarów objętych masową produkcją seryjną, dostępne w stałej ofercie podmiotów zajmujących się tego typu świadczeniami. Istotną cechą produktów zamawianych w trybie zapytania o cenę powinna być ich typowość , gwarantująca zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju produktów oferowanych przez różnych wykonawców, poprzez podanie nazwy produktu i określenie podstawowych ich parametrów lub zakresu i ich nabycie w takiej samej lub zbliżonej jakości. Każdy z zamawianych materiałów eksploatacyjnych dedykowany jest do kilkudziesięciu urządzeń określonych odpowiednim symbolem. Zamawiane materiały eksploatacyjne nie mogą być regenerowane, prefabrykowane lub pochodzić z recyklingu, jednakże przedmiotem zamówienia są typowe materiały eksploatacyjne dedykowane do urządzeń będących w powszechnym użyciu. W trybie zapytania o cenę mogą być nabywane wyłącznie dostawy lub usługi, których wartość jest mniejsza od równowartości kwoty wyrażonej w złotych polskich, określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zgodnie z Oszacowaniem wartości przedmiotu zamówienia z 08.07.2019 r. wartość szacunkowa ustalona w niniejszym postępowaniu wynosi 323 339,79 zł netto tj. 74 991,25 euro , zatem umożliwia przeprowadzenie postępowania we wnioskowanym trybie. Możliwość skorzystania z trybu zapytania o cenę na mocy art. 71 ust. 1 Ustawy Pzp uwarunkowana jest obowiązkiem zaproszenia przez zamawiającego do udziału w postępowaniu tylko takich wykonawców, którzy świadczą w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej dostawy będące przedmiotem zamówienia w liczbie, która zapewni konkurencję oraz wybór najkorzystniejszej oferty, ale nie mniej niż 5 wykonawców. Zamawiający wysłał za pomocą Systemu Smart Pzp zaproszenia do 8 wybranych Wykonawców. W związku z powyższym przeprowadzenie niniejszego postępowania w trybie zapytania o cenę jest w pełni zasadne. Skorzystanie z trybu określonego w art. 70 Ustawy Pzp umożliwi Zamawiającemu m. in.: - szybsze przeprowadzenie postępowania; - ograniczy ilość potencjalnych wykonawców przy zachowaniu zasady konkurencyjności i efektywnego wydatkowania środków publicznych; - zapewni złożenie ofert wyłącznie przez starannie wybrane podmioty mające doświadczenie w świadczeniu dostaw tego rodzaju.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.