To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-03
Ogłoszenie nr 510209793-N-2019 z dnia 03-10-2019 r.
Gmina Mogilany: Wykonanie odwodnienia budynku SP we Włosani
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591761-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mogilany, Krajowy numer identyfikacyjny 35155565400000,
ul. Rynek
2,
32-031
Mogilany, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 270 10 13 wew. 245, e-mail
zp@mogilany.pl, faks
122 701 677.
Adres strony internetowej (url): www.mogilany.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie odwodnienia budynku SP we Włosani
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.27.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pod nazwą: Wykonanie odwodnienia budynku SP we Włosani Zakres inwestycji obejmuje: ? budowę instalacji kanalizacji deszczowej (ze studzienkami); ? włączenie istniejących rur spustowych z dachu budynku do instalacji odwodnienia; ? włączenie istniejących studzienek drenarskich do instalacji odwodnienia. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, które to określają szczegółowy zakres zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna: Załącznik nr 7 - Dokumentacja techniczna, Załącznik nr 8 - Przedmiary robót. 3. Jeśli w czasie opracowania oferty, Wykonawca stwierdzi brak zestawienia pewnych robót to w ramach zapytań należy wyjaśnić z Zamawiającym. 4. Jeśli Wykonawca nie zgłosi braku zestawienia robót to Zamawiający uważa, że wszystkie roboty zostały zestawione w przedmiarach i wycenione w poszczególnych pozycjach. 5. Podane w przedmiarze podstawy wyceny nie obowiązują, ceny jednostkowe podane przez wykonawcę wyliczone powinny być według kalkulacji własnej. 6. Wykonawca obliczy wartość zadania na podstawie ilości zaplanowanych prac zestawionych w przedmiarach robót i cen jednostkowych za jednostkę obmiaru. 7. Wykonawca załączy do oferty kosztorys uproszczony sporządzony zgodnie z przedmiarami robót, który jest załączony do SIWZ (załącznik nr 8 - przedmiary robót). (kosztorys ma jedynie charakter pomocniczy). 8. Wykonawca zapewnia dostawę wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania robót. 10. Zamawiający zobowiązuje, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali oględzin terenu budowy. 11. Odcinek instalacji, oznaczony na projekcie zagospodarowania terenu brązową ciągłą linią, wykonany z rur PCV200 pomiędzy studzienką S33-S29- jest istniejący, nie objęty przedmiotem zamówienia. 12. Drenaż opaskowy wokół budynku, oznaczony na rysunku projektu zagospodarowania terenu brązową przerywaną linią (S1-S18-S1) jest istniejący, nie objęty przedmiotem zamówienia. 13. Realizację robót budowlanych należy rozpocząć od wykonania odcinka S28-S29. 14. Podstawowe wymagania dotyczące robót: 17. Za wykonanie przedmiotu umowy wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe, co oznacza że nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacja przedmiotu umowy , w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacja przedmiotu umowy. 18. Rozliczenie robót nastąpi fakturą końcową po przedłożeniu Protokołu Odbioru. 19. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do Urzędu Gminy wraz z Protokołem Odbioru przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45232130-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
208589.68
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: G.B. Firma Budowlana Andrzej Zając
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
174357.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Stołuń działka nr 237 - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.