eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilany › Wykonanie odwodnienia budynku SP we Włosani

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-03

Ogłoszenie nr 510209793-N-2019 z dnia 03-10-2019 r.

Gmina Mogilany: Wykonanie odwodnienia budynku SP we Włosani

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591761-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mogilany, Krajowy numer identyfikacyjny 35155565400000, ul. Rynek 2, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 270 10 13 wew. 245, e-mail zp@mogilany.pl, faks 122 701 677.
Adres strony internetowej (url): www.mogilany.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie odwodnienia budynku SP we Włosani

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.27.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pod nazwą: Wykonanie odwodnienia budynku SP we Włosani Zakres inwestycji obejmuje: ? budowę instalacji kanalizacji deszczowej (ze studzienkami); ? włączenie istniejących rur spustowych z dachu budynku do instalacji odwodnienia; ? włączenie istniejących studzienek drenarskich do instalacji odwodnienia. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, które to określają szczegółowy zakres zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna: Załącznik nr 7 - Dokumentacja techniczna, Załącznik nr 8 - Przedmiary robót. 3. Jeśli w czasie opracowania oferty, Wykonawca stwierdzi brak zestawienia pewnych robót to w ramach zapytań należy wyjaśnić z Zamawiającym. 4. Jeśli Wykonawca nie zgłosi braku zestawienia robót to Zamawiający uważa, że wszystkie roboty zostały zestawione w przedmiarach i wycenione w poszczególnych pozycjach. 5. Podane w przedmiarze podstawy wyceny nie obowiązują, ceny jednostkowe podane przez wykonawcę wyliczone powinny być według kalkulacji własnej. 6. Wykonawca obliczy wartość zadania na podstawie ilości zaplanowanych prac zestawionych w przedmiarach robót i cen jednostkowych za jednostkę obmiaru. 7. Wykonawca załączy do oferty kosztorys uproszczony sporządzony zgodnie z przedmiarami robót, który jest załączony do SIWZ (załącznik nr 8 - przedmiary robót). (kosztorys ma jedynie charakter pomocniczy). 8. Wykonawca zapewnia dostawę wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania robót. 10. Zamawiający zobowiązuje, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali oględzin terenu budowy. 11. Odcinek instalacji, oznaczony na projekcie zagospodarowania terenu brązową ciągłą linią, wykonany z rur PCV200 pomiędzy studzienką S33-S29- jest istniejący, nie objęty przedmiotem zamówienia. 12. Drenaż opaskowy wokół budynku, oznaczony na rysunku projektu zagospodarowania terenu brązową przerywaną linią (S1-S18-S1) jest istniejący, nie objęty przedmiotem zamówienia. 13. Realizację robót budowlanych należy rozpocząć od wykonania odcinka S28-S29. 14. Podstawowe wymagania dotyczące robót: 17. Za wykonanie przedmiotu umowy wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe, co oznacza że nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacja przedmiotu umowy , w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacja przedmiotu umowy. 18. Rozliczenie robót nastąpi fakturą końcową po przedłożeniu Protokołu Odbioru. 19. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do Urzędu Gminy wraz z Protokołem Odbioru przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45232130-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 208589.68
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: G.B. Firma Budowlana Andrzej Zając
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poniatowskiego 184
Kod pocztowy: 34-700
Miejscowość: Rabka Zdrój
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 174357.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174357.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 174357.17
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.