To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-02
Ogłoszenie nr 510208859-N-2019 z dnia 02-10-2019 r.
"Uzdrowisko Świnoujście" S.A.: Dostawy artykułów ogólnospożywczych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 579493-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"Uzdrowisko Świnoujście" S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 28826000000000,
ul. ul. Nowowiejskiego
2,
72-600
Świnoujście, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 321 37 60, e-mail
m.koput@uzdrowisko.pl, faks
913 212 314.
Adres strony internetowej (url): www.uzdrowisko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykułów ogólnospożywczych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/US/AO/07/2019/II
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 15.00.00.00 - 8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych dla potrzeb Zamawiającego - podzielonych na zadania: Zadanie nr 1 - dostawy artykułów ogólnospożywczych do obiektów Zamawiającego: RESTAURACJA SANATORYJNA Światowid - Świnoujście ul. Kasprowicza 12, RESTAURACJA SANATORYJNA Bursztyn - Świnoujście ul. Żeromskiego 9, RESTAURACJA SANATORYJNA Admirał I - Świnoujście ul. Żeromskiego 13, RESTAURACJA SANATORYJNA Henryk- Świnoujście ul. Sienkiewicza 2. Zadanie nr 2 - dostawy produktów instant do automatów do restauracji Sanatoryjnej "Henryk" - Świnoujście ul. Sienkiewicza 2. w asortymencie (dalej - "Asortyment") i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 1a - w odniesieniu do zadania nr 1 i w załączniku nr 1b - w odniesieniu do zadania nr 2. 2. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy na podstawie zleceń dostosowanych do bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawy winny być realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku codziennie, na podstawie każdorazowych zleceń składanych telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowej dostawy w danym dniu w przypadku zaistnienia sytuacji nagłej, nieplanowanej w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Dostawy w sytuacji nagłej i nieplanowanej, o których mowa w ust. 2, realizowane będą każdorazowo na podstawie zleceń, składanych w dniu dostawy głównej przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Maksymalny termin dostawy nagłej/nieplanowanej wynosi do 12 godzin od momentu złożenia zlecenia. Termin realizacji dostawy nagłej/ nieplanowanej liczony od momentu złożenia zlecenia podlega ocenie i punktacji w niniejszym postępowaniu. 4. Wykonawca powinien zapewnić terminową realizację zleceń oraz transport i rozładunek do pomieszczeń magazynowych wskazanych przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach nr 1a i 1b ilości określonego Asortymentu są ilościami szacunkowymi i orientacyjnymi oraz mogą ulec zmianie w danym asortymencie poprzez ich zwiększenie lub zmniejszenie, nie więcej jednak niż o 20% w ramach danego Asortymentu. Zmniejszenie lub zwiększenie określonego Asortymentu uprawnia Zamawiającego do zwiększenia lub zmniejszenia innego Asortymentu, ale nie więcej niż o 20%. W przypadku opisanym w zdaniu 1 niniejszego ustępu, ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegają zmianie, a zmiany Asortymentu nie mogą skutkować przekroczeniem maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w zawartej z nim umowie. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność Asortymentu z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia i za przestrzeganie zasad higieny żywności. W szczególności wykonawca powinien posiadać wdrożony system Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP). 7. Transport Asortymentu winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne wynikające z obowiązujących przepisów prawa (w tym czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem). Pojazdy winny być dopuszczone przez PPIS do przewozu żywności. Zamawiający przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia może w trakcie realizacji zlecenia żądać od Wykonawcy kserokopii wpisu dokonanego przez PPIS do książki kontroli sanitarnej pojazdu używanego do realizacji danego zlecenia o wyrażeniu zgody na transport artykułów spożywczych lub kserokopii decyzji PPIS o dopuszczeniu pojazdu używanego do realizacji przedmiotu zamówienia do przewozu żywności (Ustawa z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( tekst jednolity Dz. U. 2018 r., poz. 1541, ze zm). We wszystkich miejscach SIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 stawy Pzp, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równoważny" lub "lub równoważne" (m.in. zastosowanie innych materiałów i urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawy artykułów ogólnospożywczych do obiektów Zamawiającego: RESTAURACJA SANATORYJNA Światowid - Świnoujście ul. Kasprowicza 12, RESTAURACJA SANATORYJNA Bursztyn - Świnoujście ul. Żeromskiego 9, RESTAURACJA SANATORYJNA Admirał I - Świnoujście ul. Żeromskiego 13, RESTAURACJA SANATORYJNA Henryk- Świnoujście ul. Sienkiewicza 2. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
485148.94
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Makro Cash and Carry Polska S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
539454.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawy produktów instant do automatów do restauracji Sanatoryjnej "Henryk" - Świnoujście ul. Sienkiewicza 2. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7830.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Bastek Michał
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9382
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Plan Ogólny dla Gminy Miasto Świnoujście"
- Wymiana nakładki żywiczno - bazaltowej na pokładzie samochodowym promu Bielik II
- Wywóz odpadów ulegających biodegradacji kat. 3
- USŁUGI MEDYCZNE NA 2026 ROK W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA KADRY I PRACOWNIKÓW WOJSKA KOMENDY PORTU WOJENNEGO W ŚWINOUJŚCIU ORAZ JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ICH ZAOPATRZENIU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI.
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej
- Odbiór odpadów z budynków, budowli i jednostek pływających Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu w 2026 roku
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku (powtórzone)
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Szadku
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - mrożonki i ryby, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - owoce i warzywa, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





