eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZamówienie na dostawę wyposażenia pracowni szkolnych w obszarze mechanicznym i górniczo - hutniczym, w szkołach ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki, w ramach projektu pn. "Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-22

Ogłoszenie nr 510208581-N-2020 z dnia 22-10-2020 r.

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na dostawę wyposażenia pracowni szkolnych w obszarze mechanicznym i górniczo - hutniczym, w szkołach ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki, w ramach projektu pn. "Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. "Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów - SPR.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580018-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540171595-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 49189318000000, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 41 41 600, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks +48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowosadecki.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie na dostawę wyposażenia pracowni szkolnych w obszarze mechanicznym i górniczo - hutniczym, w szkołach ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki, w ramach projektu pn. "Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.20.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w obszarze mechanicznym i górniczo - hutniczym w szkołach ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki, w ramach projektu pn. "Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014- 2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów - SPR. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie Części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: I. w ramach Części I przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni technologii mechanicznej w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu w: 1) Wiertarko - wkrętarkę akumulatorową - 1 szt. 2) Szlifierkę kątową - 1 szt. 3) Zestaw wierteł - 1 kompl. 4) Noże tokarskie - 1 kompl. 5) Zestaw adapterów do montażu i demontażu łożysk tulei i sworzni - 1 zest. 6) Ściągacz bezwładnościowy wewnętrzny - zewnętrzny - 1 zest. 7) Zestaw narzynek i gwintowników - 1 zest. 8) Spawarkę inwertorową - 1 szt. 9) Przyłbicę spawalniczą - 3 szt. 10) Okulary ochronne - 12 szt. 11) Zestaw pojemników warsztatowych - 1 zest. 12) Zestaw narzędzi do wyciągania i wpychania tulei łożysk - 1 zest. 13) Zestaw frezów do metalu wraz z uchwytem frezarskim oraz tulejkami zaciskowymi - 1 kompl. II. w ramach Części II przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni montażu i obsługi maszyn i urządzeń w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Grybowie w: 1) Spawarkę inwertorową - 1 szt. 2) Urządzenie automatyczne do obsługi klimatyzacji - 1 szt. 3) Stanowisko testowania alternatorów - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniać wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ, nie może być sprzętem powystawowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych. Przedmiot dostawy musi być kompletny i po zainstalowaniu gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów. Dostarczony sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumentację techniczną w języku polskim. Zamawiający wymaga, by na sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia wykonawca udzielił minimum 2 lata gwarancji (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert - patrz pkt 19 SIWZ). We wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych - zarówno dla personelu dydaktycznego odpowiednio Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu (Część I), Zespołu Szkół Zawodowych im. ks. prof. Stanisława Staszica w Grybowie (Część II) i oraz uczniów tych szkół. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art. 29 ust 5 ustawy Pzp. Zasady dostawy Części I zamówienia: a) Miejsce dostawy: siedziba Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, ul. Krakowska 1, 33-340 Stary Sącz. b) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem. c) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00. d) Przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo. e) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. Zasady dostawy Części II zamówienia: a) Miejsce dostawy: siedziba Zespołu Szkół Zawodowych im. ks. prof. Stanisława Staszica w Grybowie, ul. Armii Krajowej 19, 33-330 Grybów. b) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem. c) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00. d) Przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo. e) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projektach umów, stanowiący odpowiednio Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części I), Załącznik nr 4b do SIWZ (dla Części II).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 43830000-0


Dodatkowe kody CPV: 44510000-8, 43132300-0, 42652000-1, 42622000-2, 39162100-6, 42662000-4, 39717200-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10569.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMD DOSTAWY Sp. z o.o., Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sokolnicza 5/2
Kod pocztowy: 53-676
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12999.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12168.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14196.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 6

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAGOPOLL ROBERT GOGACZ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wincentego Witosa 67
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37638.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33512.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75030.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.