To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-27
Ogłoszenie nr 510204967-N-2019 z dnia 27-09-2019 r.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie: Roboty budowlane w zakresie przebudowy dachu wraz z wykonaniem termoizolacji oraz poprawą standardów użytkowych pomieszczeń w budynku WIOŚ w Rzeszowie, Delegatura w Przemyślu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 589561-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, Gen. M. Langiewicza 26, 35-101, Rzeszów. Krajowy numer identyfikacyjny: 00016241200000, osoba do kontaktu: Katarzyna Pecka, tel. 17 854 38 41 wew. 116, email: wios@wios.rzeszow.pl.
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Wawelska , 00-922 Warszawa, Kajowy numer identyfikacyjny 86159300000000, osoba do kontaktu: Jacek Królikowski, tel. 22 36-92-542, email : zamowienia@gios.gov.pl
Informacje dodatkowe:
Umowę z Wykonawcą zawarł : Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, Gen. M. Langiewicza 26, 35-101, Rzeszów.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00016241200000,
ul. Gen. M. Langiewicza
26,
35-101
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
017 8505814, e-mail
wios@wios.rzeszow.pl, at@wios.rzeszow.pl, faks
017 8505377.
Adres strony internetowej (url): https://bip.wios.rzeszow.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30-tys-euro/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1. Strony postanawiają wyznaczyć WIOŚ w Rzeszowie do przeprowadzenia postępowania. GIOŚ upoważnia jednocześnie WIOŚ do udzielenia zamówienia, w tym do zawarcia umowy z wykonawcą wybranym w drodze postępowania. 2. Upoważnienie obejmuje wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania, zastrzeżone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do kompetencji kierownika zamawiającego, włącznie z prawem do podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Strony uzgadniają, że wszystkie czynności w toku postępowania będzie wykonywać WIOŚ, w szczególności: 1) publikacje ogłoszeń, o których mowa w ustawie Pzp;. 2) powołanie komisji przetargowej, określenie trybu jej pracy i składu; 3) wzywanie do uzupełnienia dokumentów oraz składania wyjaśnień; 4) wyjaśnianie tresci specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokonywanie w niej zmian w wyniku takich wyjaśnień; 5) reprezentowanie zamawiającego przed przed Krajową Izbą odwoławczą i sądami powszechnymi; 6) zawarcie umowy na roboty budowlane; 7) publikacja ogłoszenia o udzieleniu zamówienia publicznego; 8) dokumentowanie postępowania oraz odpowiednie przechowywanie tej dokumentacji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w zakresie przebudowy dachu wraz z wykonaniem termoizolacji oraz poprawą standardów użytkowych pomieszczeń w budynku WIOŚ w Rzeszowie, Delegatura w Przemyślu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AT.272.3.2019.pk
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dachu wraz z wykonaniem termoizolacji oraz poprawą standardów użytkowych pomieszczeń w budynku WIOŚ w Rzeszowie, Delegatura w Przemyślu. 2. Zakres robót branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej obejmuje: o remont i przebudowę dachów; o wykonanie instalacji odgromowej; o wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej; o wykonanie klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach. 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). Załączone do SIWZ przedmiary robót, nie stanowią Opisu przedmiotu zamówienia, przekazane są wyłącznie dla ułatwienia wyliczenia ceny ofertowej i sporządzenia kosztorysu/ów ofertowego/ych. UWAGA: Załączona dokumentacja projektowa obejmuje cały zakres przebudowy dachu, wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej, instalacji odgromowej i klimatyzacji w budynku WIOŚ w Rzeszowie, Delegatura w Przemyślu. Zakres przedmiotu zamówienia będzie obejmował: o w obszarze robót z branży budowlanej : - remont i przebudowę dachu w całym zakresie dokumentacji, - wymiana drzwi wewnętrznych - tylko na I - ym piętrze, o w obszarze robót z branży sanitarnej: - rozbudowę istniejącej wewnętrznej instalacji klimatyzacji, w pomieszczeniach pracowniczych zlokalizowanych tylko na I-ym piętrze budynku o w obszarze robót z branży elektrycznej : - zmniejszenie zakresu robót przy instalacji elektrycznej zasilania klimatyzatorów. Załączone do SIWZ przedmiary robót są zaktualizowane do zakresu robót wymaganego przez Zamawiającego. Inne uwagi: - Działka nr 1123 obr. 207 na której realizowana będzie inwestycja zajmuje powierzchnię 0,2469 ha i jest w całości zainwestowana i uzbrojona. Na działce znajdują się obecnie budynki WIOŚ w skład których wchodzą: budynek administracyjno - biurowy z laboratorium, archiwum oraz budynek garażowy z pięcioma stanowiskami; - Zakres robót został objęty pozwoleniem na budowę: Decyzja nr: 180/2019 z dnia 11-07-2019 r. oraz Decyzją Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na realizację zadania. (Teren obejmujący inwestycję leży w strefie ochrony konserwatorskiej "A" m. Przemyśla) (treść decyzji jako załączniki, umieszczono w dokumentacji przetargowej); - Roboty wykonywane będą na czynnym obiekcie i Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań użytkownika przez cały okres prowadzenia robót. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bieżące utrzymanie czystości na terenie prowadzenia prac i wokół niego. Zamawiający nie udostępni wykonawcy zaplecza socjalnego. Wykonawca zobowiązany jest do urządzenia placu budowy w sposób niekolidujący z obiektami użytkowanymi. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkty, materiały i urządzenia równoważne, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić oferowane produkty, materiały i urządzenia z określeniem typu, nazwy zastosowanych produktów, materiałów i urządzeń oraz dołączyć materiały dokumentujące parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do materiałów wskazanych w dokumentacji. (Wykonawca wskaże nazwę, stronę i pozycję opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy równoważność). Zaproponowane materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji. W przypadku braku wskazania materiału, urządzenia równoważnego Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć materiały i urządzenia zgodne z dokumentacją projektową. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 44220000-8, 44112400-2, 45261410-1, 45261210-9, 45421000-4, 45442100-8, 45400000-1, 45111000-8, 45300000-0, 45330000-9, 45331200-8, 45331210-1, 45331000-6, 45310000-3, 45315100-9, 45314300-4, 45315700-5, 45311100-1, 45312310-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
272522.71
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. ASTRUM SOLAR Bogusława Krajewska-Choma,
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
353093.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Remont ekranów przeciwolśnieniowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 886 Domaradz - Sanok w km 11+316 - 11+426, obwodnica Brzozowa
- Sprzedaż i dostawa odczynników dla Wydziału Medycznego
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek PRz
- Usługa szkoleniowa pt. "Szkolenie podnoszące kompetencje cyfrowe" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Lubenia, Gminy Boguchwała oraz Gminy Świlcza - 4 zadania
- Ubezpieczenie dla uczestników projektu "Podkarpacka Inicjatywa ALMA - europejskie mobilności młodych" (zdrowotne, podróży, NNW/OC).
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku położonego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Smrokowie w gminie Słomniki.
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu" - etap I.
- Remont instalacji wodociągowej wraz z montażem zestawów hydroforowych
więcej: Dach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.