eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonywanie robót budowlanych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja w zakresie robót ogólnobudowlanych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-19

Ogłoszenie nr 510204657-N-2020 z dnia 19-10-2020 r.

Zespół Żłobków m.st. Warszawy: Wykonywanie robót budowlanych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja w zakresie robót ogólnobudowlanych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
w Żłobkach nr 66, 67 i 68 będzie realizowany na potrzeby realizacji projektu pn. pt. "Żłobki na start" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020W Żłobkach nr 3 i 40 będzie realizowany na potrzeby realizacji projektu "Żłobkowy start" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020,

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584643-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Żłobków m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01571911300000, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 2775200; 222775296; 222775297, e-mail zzl.zamowienia@um.warszawa.pl, rponiatowski@zlobki.waw.pl, faks 022 8450714.
Adres strony internetowej (url): www.zlobki.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie robót budowlanych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja w zakresie robót ogólnobudowlanych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZ-ZP.26.15.2020.MPO

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja w zakresie robot ogólnobudowlanych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy. - Wszystkie prace Wykonawca wykonywać będzie w tygodniu (pon-pt) w godzinach pracy placówek Zamawiającego, chyba że wykonanie prac będzie wymagało interwencji również w dniach w których Zamawiający nie pracuje lub poza godzinami pracy danej placówki Zamawiającego (pon-pt w godzinach od 17:00 oraz w soboty i niedziele). - Zamawiający informuje, że wszystkie prace będą realizowane podczas bieżącej działalności placówek i Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego uzgadniania harmonogramu prac z kierownikiem danej placówki. 1. Do zakresu prac Wykonawcy należeć będzie wykonywanie robót budowlanych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja w zakresie robot ogólnobudowlanych w trakcie realizacji niniejszej umowy oraz utrzymanie budynków w dobrym stanie technicznym. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) roboty ogólnobudowlane, 2) roboty tynkowe i okładzinowe, 3) roboty posadzkowe i wykładzinowe, 4) roboty malarskie, 5) roboty stolarskie, 6) roboty szklarskie, 7) roboty kowalsko-ślusarskie, 8) roboty zewnętrzne, 9) roboty dachowe, 10) roboty związane z poprawnym funkcjonowaniem przewodów kominowych, 11) roboty związane z poprawnym funkcjonowaniem wentylacji. Pod pojęciem "wykonywanie robót budowlanych oraz napraw i konserwacji w zakresie robot ogólnobudowlanych" strony rozumieją czynności polegające na wykonywaniu robót budowlanych poszczególnych elementów budynków niezbędnych do utrzymania obiektu budowlanego i jego otoczenia w należytym stanie technicznym, obejmujące likwidację przyczyn mogących spowodować przedwczesne niszczenie obiektu lub jego elementów i urządzeń. Pod pojęciem "usuwanie awarii" strony rozumieją czynności podejmowane przez Wykonawcę polegające na usuwaniu przyczyn i skutków awarii (nagłych, niezamierzonych uszkodzeń elementu budynku, instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenia bezpieczeństwa użytkowników obiektu budowlanego (budynku lub obiektu małej architektury) oraz narazić użytkowników lub właścicieli na straty materialne. 2. Zamawiający w miarę potrzeby zobowiązuje się udzielać Wykonawcy zleceń na wykonywanie robót budowlanych oraz usuwanie awarii, napraw i konserwacji w zakresie robot ogólnobudowlanych. 3. Zlecenie, o którym mowa w pkt 2 stanowi podstawę wykonania robót. W zleceniu Zamawiający wyszczególni: miejsce wykonania robót, rodzaj i zakres prac, technologię wykonania oraz termin wykonania i odbioru robót. 4. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione w formie pisemnej i przekazane Wykonawcy: pisemnie faksem lub w formie elektronicznej. W przypadku, gdy wykonanie prac będzie wymagało nagłej interwencji, zamawiający zgłosi potrzebę ich wykonania telefonicznie - potwierdzenie konieczności wykonania zlecenia zostanie wówczas wystawione w najbliższym dniu roboczym. 5. Wykonawca, jeśli uzna, iż jest to niezbędne, winien dokonać na własny koszt wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonywane zlecenie oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do wykonania usługi i prawidłowej wyceny jej wartości. 6. Wykonawca na podstawie zlecenia przygotuje kosztorys ofertowy nie później niż w ciągu 5 dni od dnia otrzymania zlecenia. Po akceptacji przez Zamawiającego kosztorysu Wykonawca przystąpi do realizacji zleconych prac nie później niż w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zatwierdzonego kosztorysu. Powyższe nie dotyczy przypadku, o którym mowa w pkt 5. 7. Zlecone prace podlegają każdorazowo odrębnemu odbiorowi prawidłowości ich wykonania w formie protokołu odbioru. Jeżeli w toku czynności odbioru prac objętych zleceniem zostaną stwierdzone wady: 1) nadające się do usunięcia, Zamawiający może odmówić przyjęcia prac objętych zleceniem, wyznaczając termin na ich usunięcie i termin ponownego odbioru albo dokonać odbioru ze wskazaniem w protokole usterek i wskazaniem terminu na ich usunięcie, 2) nie nadające się do usunięcia - Zamawiający może odstąpić od umowy albo obniżyć odpowiednio wynagrodzenie zgodnie z art. 637 ust. 2 KC. 8. Do zadań Wykonawcy należy: 1) wykonywanie prac zleconych przez Zamawiającego zgodnie z wiedzą budowlaną, przepisami technicznymi, stosowanymi technologiami i normami, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami bhp. i ppoż, 2) wykonywanie prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla placówek Zamawiającego oraz zawiadamianie z odpowiednim wyprzedzeniem o wyłączeniach urządzeń zapewniających dopływ mediów: energii, gazu, wody. 3) wykonywanie prac przy użyciu własnych narzędzi, sprzętu i materiałów oraz wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie (z zapewnieniem we własnym zakresie transportu tych narzędzi, sprzętu, materiałów do miejsca wykonywania prac), 4) wykonywanie prac w terminie określonym w zleceniu oraz na wezwanie Zamawiającego w terminie do 3 godzin od momentu zgłoszenia (w przypadku nagłych awarii), 5) bieżące utrzymanie porządku i czystości podczas wykonywania prac oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji. 9. Do obowiązków Zamawiającego należeć będzie: 1) zapewnienie pracownikom Wykonawcy swobodnego dostępu do placówek celem prawidłowej realizacji robót objętych przedmiotem umowy, 2) powiadamianie Wykonawcy o konieczności wykonania prac objętych przedmiotem umowy. 8. Wykonawca każdorazowo (z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem - za wyjątkiem sytuacji nagłych / awaryjnych) zawiadomi przedstawiciela placówki, w której prowadzone prace mogą spowodować utrudnienia związane z wyłączeniem urządzeń regulujących dopływ mediów (energia elektryczna, gaz, woda, etc.). 9. Wykonawca w okresie wykonywania zleconych prac ma obowiązek zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności. 11. Wykonawca odpowiada za czynności wykonywane przez osoby trzecie jak za własne. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe w czasie prowadzenia robót. 13. Wszystkie prace Wykonawca wykonywać będzie w tygodniu (pon-pt) w godzinach pracy placówki Zamawiającego, chyba że wykonanie prac będzie wymagało interwencji również w dniach w których Zamawiający nie pracuje lub poza godzinami pracy danej placówki Zamawiającego. 14. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego. 15. Każdorazowy zakup materiałów niezbędnych do wykonywania napraw nastąpi w uzgodnieniu z Zamawiającym. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia jest przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3a do SIWZ (odrębny dokument). Zakres robót i ilości robót ujęte w przedmiarze robót są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych ilości (zwiększenie, zmniejszenie, zaniechanie) oraz możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy wykonania robót nieprzewidzianych w kosztorysie ofertowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4431598.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Adro Adam Giernatowski, Justyna Giernatowska
Email wykonawcy: biuro@adrosc.pl
Adres pocztowy: ul. Kwiatowa 69
Kod pocztowy: 05-120
Miejscowość: Legionowo
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5435049.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5435049.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5435049.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.