eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanowiec › Termomodernizacja budynków Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-26

Ogłoszenie nr 510204487-N-2019 z dnia 26-09-2019 r.

Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu: Termomodernizacja budynków Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. Termomodernizacja budynków Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa V Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581244-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540170086-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu, Krajowy numer identyfikacyjny 64654100000000, ul. ul. Pałacowa 5, 18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 771 328, e-mail bbmr@wp.pl, faks 862 771 328.
Adres strony internetowej (url): www.muzeumrolnictwa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji dziesięciu budynków wchodzących w skład kompleksu Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu realizowane w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu" współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, zgodnie z zakresem określonym w dokumentacji technicznej. 2.Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części tj.: a)Część I - Modernizacja kotłowni, w zakres której wchodzą m.in.: -wykonanie instalacji dolnego źródła w oparciu o sondy o długości 6700 mb., -montaż 2 pomp ciepła o mocy 134,6 kW każda i kotła olejowego kondensacyjnego o mocy 42,8 kW w pomieszczeniu technicznym w budynku Pałacu, -wymiana kotła na olejowy kondensacyjny o mocy 35,4 kW w pomieszczeniu technicznym w chacie z Drewnowa Lipskich, -wykonanie robót budowlano - instalacyjnych w pomieszczeniach technicznych. Szczegółowo przedmiot zamówienia wyszczególniony w pkt. a oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określają: 1.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna "Projekt budowlany przebudowy (modernizacji) kotłowni olejowych w Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu - załącznik nr 7 do SIWZ; b)Część II - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej, w zakres której wchodzą m.in.: - montaż paneli fotowoltaicznych - 76 modułów o mocy 300 Wp, - wykonanie instalacji odgromowej, - wykonanie instalacji elektrycznej. Szczegółowo przedmiot zamówienia wyszczególniony w pkt. b oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określają: 1.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna "Projekt budowy instalacji fotowoltaicznej na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu - załącznik nr 8 do SIWZ; c)Część III - Wymiana oświetlenia w zakres której wchodzą m.in.: - wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych, żarowych oraz wymiana źródeł światła w żyrandolach i kinkietach na typu led w dziesięciu budynkach na terenie Muzeum Rolnictwa. Szczegółowo przedmiot zamówienia wyszczególniony w pkt. c oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określają: 1.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna "Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu - Pałac - załącznik nr 9 do SIWZ; 2.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna "Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu - Oficyna - załącznik nr 10 do SIWZ; 3.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna "Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu - Stajnia - załącznik nr 11 do SIWZ; 4.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna "Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu - Dwór z Siemion - załącznik nr 12 do SIWZ; 5.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna "Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu - Pawilon wystawienniczy - załącznik nr 13 do SIWZ; 6.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna "Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu - Leśniczówka - załącznik nr 14 do SIWZ; 7.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna "Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu - Stróżówka - załącznik nr 15 do SIWZ; 8.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna "Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu - Chata z Drewnowa Lipskich - załącznik nr 16 do SIWZ; 9.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna "Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu - Chata z Radziszewa Sieńczuch - załącznik nr 17 do SIWZ; 10.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna "Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu - Chata z Kiersnowa - załącznik nr 18 do SIWZ; 3.Ponadto dla realizacji każdej z części zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1)Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia, 2)Wszystkie roboty muszą być prowadzone zgodnie z przepisami BHP i p.poż. Roboty będą realizowane na terenie czynnego obiektu, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające funkcjonowanie osób przebywających w obiekcie. 3)W okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia, Zamawiający wymaga prowadzenia serwisu przez Wykonawcę w ramach zaproponowanej ceny za wykonanie całości zadania. W zakresie prowadzenia serwisu zawierają się wszystkie czynności związane z okresowymi przeglądami zainstalowanych urządzeń i wymianą niezbędnych ich elementów w celu zachowania pełnego okresu gwarancyjnego. Częstotliwość wykonania przeglądów - nie rzadziej niż wynika to z dokumentacji techniczno-ruchowej urządzeń. 4)Przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń. Ponadto dla realizacji I części zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 5)Odtworzenie terenów zielonych poprzez zastosowanie odpowiedniego podłoża wraz z wykonaniem trawników dywanowych siewem - trawa sportowa - po zakończeniu robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji dolnego źródła, 6)Koszt opłaty energetycznej za przyłączenie do grupy IV. 4.Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy w uzgodnieniu z Zamawiającym sporządzi harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania, oraz na żądanie Zamawiającego przedłoży niezbędne dokumenty dla potrzeb związanych z prowadzeniem i rozliczeniem wniosku o dofinansowanie. Harmonogram rzeczowo - finansowy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ , w/w dokumentach oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45331100-7


Dodatkowe kody CPV: 45331110-0, 45311100-1, 45311200-2, 45331000-6, 09331200-0, 45312310-3, 31524000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Modernizacja kotłowni

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 93 ust. 1 pkt 7, Zamawiający unieważnienił postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Termomodernizacja budynków Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu". Unieważnienie dotyczy części I zamówienia, tj. modernizacji kotłowni.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 180112.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rzońca Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Żabia 2a
Kod pocztowy: 18-400
Miejscowość: Łomża
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 117649.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117649.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 175000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wymiana oświetlenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 258641.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKTROVOLT Paweł Jurczuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wiejska 29
Kod pocztowy: 15-509
Miejscowość: Sobolewo
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 202950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 202950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 219194.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.