To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-26
Ogłoszenie nr 510203851-N-2019 z dnia 26-09-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej: Pomoce i akcesoria medyczne, specjalistyczny sprzęt jednorazowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584234-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 71235110000000,
ul. ul. Szpitalna
37,
05-300
Mińsk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 5065100, e-mail
spzozmm@spzozmm.pl, zamowienia.publiczne@spzozmm.pl, faks
25 7591666.
Adres strony internetowej (url): www.spzozmm.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pomoce i akcesoria medyczne, specjalistyczny sprzęt jednorazowy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):36/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa pomocy i akcesoriów medycznych, specjalistycznego sprzętu jednorazowego, które zostały opisane w załącznikach od nr 5 do nr 11 do SIWZ (Formularze cenowe). Zadanie nr 1 Retrakcyjne obłożenie ran i elektrody powrotne Zadanie nr 2 Pojemniki na mocz, szczoteczki chirurgiczne, cewniki moczowej rurki signoidoskopowe ,dreny Zadanie nr 3 Pomoce medyczne dla Oddziału Intensywnej Terapii Zadanie nr 4 Pomoce medyczne dla Oddziału Intensywnej Terapii Zadanie nr 5 Pomoce medyczne dla Oddziału Intensywnej Terapii Zadanie nr 6 Akcesoria dla Oddziału Neonatologicznego Zadanie nr 7 Pomoce medyczne dla Oddziału Ginekologiczno-Położniczego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33196000-0
Dodatkowe kody CPV: 33772000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Retrakcyjne obłożenie ran i elektrody powrotne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6774.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7151.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Pojemniki na mocz, szczoteczki chirurgiczne, cewniki moczowej rurki signoidoskopowe ,dreny |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne - nie złożono żadnej oferty - art.93.ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Pomoce medyczne dla Oddziału Intensywnej Terapii |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne - nie złożono żadnej oferty - art.93.ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Pomoce medyczne dla Oddziału Intensywnej Terapii |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne - nie złożono żadnej oferty - art.93.ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Pomoce medyczne dla Oddziału Intensywnej Terapii |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne - nie złożono żadnej oferty - art.93.ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Akcesoria dla Oddziału Neonatologicznego |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: Art.93.ust.1 pkt. 4. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Pomoce medyczne dla Oddziału Ginekologiczno-Położniczego |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne - nie złożono żadnej oferty - art.93.ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Dostawa wyposażenia i sprzętu
- Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, w obrębie ogrodzenia stałego, o powierzchni całkowitej 3.725m2
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Hucie Mińskiej (IV)
- Sukcesywna dostawa ryb w 2026 roku
- Zapewnienie całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, których ostatnim miejscem zameldowania jest miasto Mińsk Mazowiecki
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych w 7 częściach
- Dostawa wyposażenia medycznego
- Sukcesywna dostawa wyposażenia medycznego, materiałów ochronnych, papieru i elektrod do EKG oraz materiałów medycznych.
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni"
- Zakup niezbędnego sprzętu dla ratowników z OSP realizujących zadania OLiOC
- Zakup i dostawa zestawu terapii integracji sensorycznej do prowadzenia zajęć w ramach projektu pn. Edukacja włączająca w Gminie Łącko
więcej: Pomoce medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





