eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów LubelskiWymiana czynnika solarnego w 506 instalacjach solarnych zamontowanych w ramach projektu"Ochrona środowiska naturalnego w Gminie Ostrów Lubelski poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-15

Ogłoszenie nr 510202514-N-2020 z dnia 15-10-2020 r.

Gmina Ostrów Lubelski: Wymiana czynnika solarnego w 506 instalacjach solarnych zamontowanych w ramach projektu: "Ochrona środowiska naturalnego w Gminie Ostrów Lubelski poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574823-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ostrów Lubelski, Krajowy numer identyfikacyjny 43102016700000, ul. ul. Partyzantów 1, 21-110 Ostrów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 8520003, 8520642, e-mail burmistrz2@o2.pl, faks 818 520 642.
Adres strony internetowej (url): https://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana czynnika solarnego w 506 instalacjach solarnych zamontowanych w ramach projektu: "Ochrona środowiska naturalnego w Gminie Ostrów Lubelski poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PUI-271.1.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wymianie czynnika solarnego w 506 instalacjach kolektorów słonecznych zamontowanych na terenie Gminy Ostrów Lubelski w ramach projektu "Ochrona środowiska naturalnego w Gminie Ostrów Lubelski poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii". 2.2. Podstawowe parametry instalacji: a) Budynki indywidualne: 325 instalacji - 2 kolektory b) Budynki indywidualne: 178 instalacji - 3 kolektory c) Internat Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim - 1 instalacja (60 kolektorów) d) Szkoła Podstawowa w Ostrowie Lubelskim - 1 instalacja (20 kolektorów) e) Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bakałarz" - 1 instalacja (55 kolektorów). Kolektor słoneczny: firma WATT typ 4020S o powierzchni czynnej 1,873 m2 (kolektory płaskie). Płyn solarny: wodny roztwór glikolu propylenowego biodegradowalnego o temperaturze krzepnięcia -35 o C z inhibitorami korozji (należy wymienić na glikol o tych samych parametrach). 2.3. Wymiana glikolu musi być przeprowadzona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie Polskimi Normami przy użyciu sprzętu i materiałów wykonawcy. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do utylizacji zużytego glikolu z instalacji. 2.4. Wymiana czynnika w każdej instalacji powinna być potwierdzona protokołem. 2.5. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia (w tym zakup i dostawę glikolu) oraz koszty dojazdu. 2.6. Wykaz budynków, w których zamontowane są instalacje solarne, zostanie przekazany wykonawcy przy podpisaniu umowy. Instalacje zlokalizowane są we wszystkich miejscowościach na terenie gminy Ostrów Lubelski. 2.7. Wykonawca na wykonaną usługę udzieli 12 miesięcznej gwarancji, licząc jej bieg od dnia odbioru wykonanej usługi. 2.8. Wykonawca w ramach usługi wykona w szczególności następujące czynności: wypuszczenie glikolu, uzupełnienie instalacji nowym płynem solarnym, odpowietrzenie układu, sprawdzenie ciśnienia, utylizacja zużytego płynu. 2.9. Wykonawca ma obowiązek wypuścić cały glikol z instalacji objętych zamówieniem i napełnić je nowym płynem solarnym (wodnym roztworem glikolu propylenowego o temperaturze krzepnięcia -35 oC z inhibitorami korozji) w ilości wymaganej do prawidłowej pracy każdej z tych instalacji, tak by ciśnienie płynu solarnego po wymianie było na prawidłowym poziomie. 2.10. Z każdej wymiany glikolu Wykonawca ma obowiązek sporządzić protokół podpisany przez użytkownika. 2.11. Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 09331100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 147967.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRO-ENERGIA Agnieszka Ostrowska-Kostow,
Email wykonawcy: info@pro-energia.com.pl
Adres pocztowy: ul. Żywnego 6/22
Kod pocztowy: 20-854
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128535.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128535.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 218366.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.