eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewDzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem do zarządzania wydrukiem, obsługą serwisową i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pleszewie w latach 2020 - 2024.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-25

Ogłoszenie nr 510202504-N-2019 z dnia 25-09-2019 r.

Powiat Pleszewski: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem do zarządzania wydrukiem, obsługą serwisową i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pleszewie w latach 2020 - 2024.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585805-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Pleszewski, Krajowy numer identyfikacyjny 25085480800000, ul. ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. +48627429652, e-mail przetargi@powiatpleszewski.pl, faks +48627429665.
Adres strony internetowej (url): powiatpleszewski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem do zarządzania wydrukiem, obsługą serwisową i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pleszewie w latach 2020 - 2024.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NR.272.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1). świadczenie usług dzierżawy wraz z serwisem dla następujących urządzeń: a). urządzenia wielofunkcyjne A3 kolor, na okres 60 miesięcy (01.01.2020r - 31.12.2024r) - 3 sztuki; b). urządzenie wielofunkcyjne A3 monochromatyczne, na okres 60 miesięcy (01.01.2020r - 31. 12. 2024r) - 1 sztuka; c). urządzenia wielofunkcyjne A3 monochromatyczne, na okres: - 51 miesięcy (03.10.2020r - 31.12.2024r) - 1 sztuka i 59 miesięcy (02.02.2020r - 31.12.2024r) - 1 sztuka; d). urządzenia wielofunkcyjne A4 monochromatyczne (1) na okres 60 miesięcy (01.01.2020r - 31.12.2024r) - 3 sztuki; e). urządzenia wielofunkcyjne A4 monochromatyczne (2) - na okres 60 miesięcy (01.01.2020r - 31.12.2024r) - 2 sztuki. f). urządzenie wielofunkcyjne kolor A4 na okres 60 miesięcy (01.01.2020r - 31.12.2024r) - 1 sztuka. 2). świadczenie usługi dzierżawy Systemu do zarządzania wydrukiem wraz z obsługą serwisową oraz licencją na użytkowanie; 3). sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do dzierżawionych urządzeń wielofunkcyjnych, w tym m.in.: tonerów, bębnów, pojemników na zużyte tonery. 4). przeszkolenie 2 administratorów i 100 użytkowników. 2. Podane w Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Formularzu ofertowym ilości druków / kopii są ilościami szacunkowymi, w związku z powyższym, zamawiający zastrzega, że wskazane wielkości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie realizacji zamówienia, w zależności od potrzeb zamawiającego. Zamawiający przewiduje i dopuszcza zmiany ilości wydruków dla poszczególnych urządzeń (zwiększenie/zmniejszenie na poszczególnych urządzeniach). 3. Miesięczne wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy stanowić będzie kwota miesięcznego kosztu dzierżawy urządzeń, miesięcznego kosztu dzierżawy systemu oraz kwoty za wydruki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30121200-5


Dodatkowe kody CPV: 48773000-7, 50310000-1, 30125110-5, 30125120-8, 30124000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 268478.09
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Łukasz Pietrzyk LASER
Email wykonawcy: lukasz@laser.media.pl
Adres pocztowy: Witobel, ul.Łódzka114
Kod pocztowy: 62-060
Miejscowość: Stęszew
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 304914.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 304914.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 349430.70
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.