Ogłoszenie z dnia 2020-10-15
Ogłoszenie nr 510201713-N-2020 z dnia 15-10-2020 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach: Dostawa wody i odprowadzanie ścieków dla obiektu Komisariatu Policji w Chmielniku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 29072786900000,
ul. Seminaryjska
2,
25-372
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
041 3492930, e-mail
ewelina.wasowicz@ki.policja.gov.pl, faks
041 3492935.
Adres strony internetowej (url): www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi-pn
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wody i odprowadzanie ścieków dla obiektu Komisariatu Policji w Chmielniku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):99/ZZWR/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody i odprowadzanie ścieków dla obiektu Komisariatu Policji w Chmielniku
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 41.11.00.00 - Woda pitna
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4948.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5344.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 ppkt. a ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w celu udzielenia zamówienia w trybie "Zamówienia
z wolnej ręki" art. 67 ust. 1 pkt. 1 ppkt. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), zwanej dalej ustawą.
Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki, gdyż dostawa i odprowadzanie mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze (dostawy wody i odprowadzanie ścieków mogą być realizowane tylko przez Zakład Usług Komunalnych w Chmielniku).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich województwa świętokrzyskiego w 2025 r. w podziale na zadania częściowe
- Wymiana istniejącego systemu zasilania gwarantowanego UPS
- Organizacja szkolenia dla kadry dydaktycznej z zakresu zielonej transformacji numer postępowania ADP.2301.75.2025
- Kielce, Budynek II LO im. J. Śniadeckiego przy ul. Śniadeckich 9 w Kielcach (1907 r.). Wymiana pokrycia dachowego, więźby dachowej, wykonanie instalacji odgromowej, ocieplenie stropu budynku
- Część II - Zakup foteli ergonomicznych (fotele, podnóżki)
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 1 Ropczycach w 2025 r.- II etap
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Ropczycach w 2025 r.- II etap
- Dostawa produktów spożywczych do Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2025 r. - część II
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W GRÓJCU
- Dostarczanie wody pitnej dla pracowników Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
więcej: Woda pitna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.