eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu



Ogłoszenie z dnia 2019-09-24

Ogłoszenie nr 510201328-N-2019 z dnia 24-09-2019 r.

Sąd Rejonowy w Jarosławiu: Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Sąd Apelacyjny w Rzeszowie, Al. J. Piłsudskiego 28,35 - 001 Rzeszów

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Sąd Okręgowy w Przemyślu, ul.St.Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl, NIP 795-23-48-286, Marek Blama, e-mail: dyrektor@przemysl.so.gov.pl
Sąd Rejonowy w Jarosławiu, ul.Jana Pawła II 11. 37-500 Jarosław, NIP 792-106-37-95, Elżbieta Bańkowska, e-mail: dyrektor@jaroslaw.sr.gov.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Jarosławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 32430000000000, ul. Jana Pawła II 11, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 16 624 01 05, e-mail sad@jaroslaw.sr.gov.pl, faks 16 6248840.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny:

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiającym jest: Sąd Okręgowy w Przemyślu, ul. St. Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl - wyznaczony w trybie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania w imieniu i na rzecz następujących Zamawiających: 1. Sąd Okręgowy w Przemyślu, ul. St. Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl, 2. Sąd Rejonowy w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 11, 37-500 Jarosław. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest przez Pełnomocnika - Sąd Apelacyjny w Rzeszowie, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. Umowa w zakresie Zadania 1 będzie zawarta przez Sąd Okręgowy w Przemyślu. Umowa w zakresie Zadania 2 będzie zawarta przez Sąd Rejonowy w Jarosławiu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

F-271-59/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu, w zakresie i w sposób określony w SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania: 1.Zadanie 1. Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu W ramach w/w zadania wyszczególnia się roboty w zakresie: W ramach w/w zadania wyszczególnia się roboty w zakresie: - wykonania systemu okablowania strukturalnego w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu multimedialnego wraz z montażem w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu wideodomofonowego w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu kontroli dostępu w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu telewizji dozorowej w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu sygnalizacji pożaru w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu SUG (stałe urządzenie gaśnicze) w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu przyzywowego w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - dostawy i montażu urządzeń klimatyzujących (system VRF i split) w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - dla którego zamawiającym jest Sąd Okręgowy w Przemyślu; UWAGA: PRAWO OPCJI 1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w zakresie Zadania Nr 1 z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 2) Zamówienie w zakresie Zadania Nr 1 składać się będzie z: - zamówienia podstawowego, - zamówienia opcjonalnego (opcji) - DOSTAWY I MONTAŻU WINDY PLATFORMOWEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W JAROSŁAWIU (BUDYNEK UL. JANA PAWŁA II 11). 2.Zadanie 2. Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu w zakresie robót budowlanych remontowych branży budowlanej, instalacyjnej sanitarnej, instalacyjnej elektrycznej - dla którego zamawiającym jest Sąd Rejonowy w Jarosławiu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45433000-7, 45421130-4, 45421140-7, 45431000-7, 45442110-1, 45332000-3, 45332000-3, 45332000-3, 45314300-4, 54314320-0, 45315300-1, 45316000-5, 54312100-8, 45317000-2, 32323500-8, 32333000-6, 32342300-5, 45331200-8, 45313100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4904314.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grzegorz Powroźnik prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Handlowo-Usługowo-Finansowa Grzegorz Powroźnik
Email wykonawcy: biuro@budownictwopowroznik.ns48.pl
Adres pocztowy: ul. Stanisława Konery 3 lok. 3
Kod pocztowy: 37-600
Miejscowość: Lubaczów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6027030.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6027030.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6027030.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zamówienie wykona przy pomocy podwykonawców, którym powierzy wykonanie: -Posadki granitowe - parter, I, II, III piętro, -Klatki schodowe, -Branża elektryczna - rozdzielnice


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Uzasadnienie prawne: "Art. 67. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: (...) 4) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione." Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego, Nr postępowania F-271-53/2019, złożono tylko jedną ofertę. Przedmiotowa oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu, w zakresie Zadania 2 (Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu w zakresie robót budowlanych remontowych branży budowlanej, instalacyjnej sanitarnej, instalacyjnej elektrycznej) nie złożył kosztorysu ofertowego obejmującego wszystkich wymaganych elementów i pozycji wskazanych w przedmiarze robót, a to: kosztorys ofertowy odnoszący się do Zadania 2 nie obejmuje następujących elementów: stolarka drzwiowa, sanitariaty i p. socjalne. Brak kosztorysu na wskazane elementy i pozycje powoduje niemożność rozliczenia zadania. Tym samym podanie ceny jedynie na formularzu ofertowym, nie można uznać za wystarczające. Ofertę należało więc odrzucić na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp jako, że jej treść nie odpowiada treści SIWZ i nie jest możliwa poprawa tzw. innej omyłki w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. Ponadto warunki zamówienia wymagane przez Zamawiającego, ustalone w postępowaniu Nr F-271-53/2019 pozostały nie zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.