To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-13
Ogłoszenie nr 510199731-N-2020 z dnia 13-10-2020 r.
Starostwo Powiatowe w Tarnowie: Dostawa materiałów biurowych w związku z realizacją projektu pn.: "Mój rozwój- moja przyszłość II"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt: "Mój rozwój - Moja przyszłość" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574939-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Tarnowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Narutowicza
38,
33-100
Tarnów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
14 688 33 47, e-mail
zamowienia@powiat.tarnow.pl, faks
14 688 33 67.
Adres strony internetowej (url): www.bip.malopolska.pl/sptarnow
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych w związku z realizacją projektu pn.: "Mój rozwój- moja przyszłość II"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa przetargu: Dostawa materiałów biurowych w związku z realizacją projektu pn.: "Mój rozwój- moja przyszłość II" 2. Szczegółowy opis oraz zakres dostawy określono w zał. nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. W ramach zamówienia, Wykonawca dostarczy materiały biurowe zgodnie z zakresem wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ na adresy następujących jednostek: 1) Liceum Ogólnokształcące w Tuchowie ul. Jana Pawła II, 33-170 Tuchów 2) Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciężkowicach ul. Łuczkiewiczów 12, 33- 190 Ciężkowice 3) Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gromniku ul. Witosa 4, 33-180 Gromnik 4) Zespół Szkół Licealnych i Technicznych w Wojniczu ul. Jagiellońska 17, 32-830 Wojnicz 5) Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Zakliczynie ul. Grabina 57, 32-840 Zakliczyn 6) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Wierzchosławicach-Dwudniakach Wierzchosławice 758, 33-122 Wierzchosławice 4. Dostawa zostanie zrealizowana w dniach pracy jednostek tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 15:00. 5. Wszystkie zaoferowane materiały winny być fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, nie noszące śladów użytkowania, oryginalnie zapakowane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30192000-1, 37821000-9, 44812000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47401.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: APEKS Hurtownia Artykułów Biurowych i Szkolnych Józef Wojciechowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49488.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przebudowa systemu zaopatrzenia w wodę zimną w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Przebudowa ul. Dunikowskiego od Reisinga do ul. Nowodąbrowskiej".
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach - II półrocze 2025
- Wymiana dwóch wind dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem klatki schodowej przed windami w budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1
- Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach - II półrocze 2025
- Zakup i sukcesywna dostawa pojemników na materiał histopatologiczny z formaliną i bez formaliny , oraz pojemniki na ostre odpady medyczne dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy" część I i część II.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- Dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukarskich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu świętokrzyskiego
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Sprzedaż i dostawa okładek ma potrzeby dyplomatoriów dla kierunków: Fizjoterapia , Pielęgniarstwo i Położnictwo.
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla 1. RBLog
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.