To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-19
Ogłoszenie nr 510198599-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.
Krajowa Informacja Skarbowa : Dostawa sprzętu komputerowego dla Krajowej Informacji Skarbowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570922-N2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540153134-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowa Informacja Skarbowa , Krajowy numer identyfikacyjny 366063511,
ul. T. Sixta
17,
43-300
Bielsko-Biała, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
33 472 79 00, e-mail
przetargi.kis@mf.gov.pl, faks
33 472 79 04.
Adres strony internetowej (url): www.kis.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Krajowej Informacji Skarbowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):0110-KLL2.260.14.2019.1, ZKP-3/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu komputerowego dla Krajowej Informacji Skarbowej w tym dostawa: skanerów dokumentów - 9 sztuk,czytników kodów kreskowych - 9 sztuk, drukarek etykiet - 14 sztuk, pamięci RAM do: serwera DELL PowerEdge R730 - 4 sztuki, serwera ACTINA Solar E 212 S6 - 4 sztuki,serwera HP PROLIANT DL380 G6 - 4 sztuki,ACTINA Solar E 222 S5, komputera przenośnego - 1 sztuka, komputera Mini PC - 1 sztuka, splittera HDMI - 1 sztuka, przedłużaczy sygnału HDMI - RJ45 - 8 sztuk, zasilacza awaryjnego UPS wraz z automatycznym przełącznikiem serwisowym do zasilacza awaryjnego UPS - 1 sztuka. Sprzęt komputerowy oferowany przez Wykonawcę dla części I - IV musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, nieregenerowany, nienaprawiany, być w jednolitej konfiguracji w danym rodzaju sprzętu oraz nie może to być sprzęt, który, podlegał ponownej obróbce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają: dla Części I - Dostawa skanerów dokumentów, czytników kodów kreskowych oraz drukarek etykiet: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, Załącznik nr 4/I do SIWZ - Formularz cenowy dla części I, Załącznik nr 5/I do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, dla Części II - Dostawa pamięci RAM do serwerów: DELL PowerEdge R730, ACTINA Solar E 212 S6, HP PROLIANT DL380 G6, ACTINA Solar E 222 S5, dysków twardych do macierzy dyskowej QNAP TS - 421U oraz dysków zewnętrznych: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty,Załącznik nr 4/II do SIWZ - Formularz cenowy dla części II, Załącznik nr 5/II do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II, dla Części III - Dostawa komputera przenośnego, komputera mini PC, splittera oraz przedłużaczy sygnału HDMI - RJ45: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty,Załącznik nr 4/III do SIWZ - Formularz cenowy dla części III,Załącznik nr 5/III do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III, dla Części IV - Dostawa zasilacza awaryjnego UPS wraz z automatycznym przełącznikiem serwisowym do zasilacza awaryjnego UPS: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, Załącznik nr 4/IV do SIWZ - Formularz cenowy dla części IV, Załącznik nr 5/IV do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30216110-0, 30216130-6, 30232100-5, 30236110-6, 30233141-1, 30234000-8, 30213100-6, 30213000-5, 30237200-1, 31154000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa skanerów dokumentów, czytników kodów kreskowych oraz drukarek etykiet |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61663.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DIGITUS Krzysztof Olejniczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75845.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa pamięci RAM do serwerów: DELL PowerEdge R730, ACTINA Solar E 212 S6, HP PROLIANT DL380 G6, ACTINA Solar E 222 S5, dysków twardych do macierzy dyskowej QNAP TS - 421U oraz dysków zewnętrznych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16930.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AF SEKO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20823.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego, komputera mini PC, splittera oraz przedłużaczy sygnału HDMI - RJ45 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Dla tej części postępowania zostały złożone dwie oferty. W obu złożonych ofertach stwierdzono niezgodność parametrów technicznych zawartych w załączniku nr 5/III SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Obie oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa zasilacza awaryjnego UPS wraz z automatycznym przełącznikiem serwisowym do zasilacza awaryjnego UPS |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11596.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DIGITUS Krzysztof Olejniczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14263.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 26 w Bielsku-Białej
- USŁUGA BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA, DOZORU SYGNAŁÓW PRZESYŁANYCH, GROMADZONYCH I PRZETWARZANYCH W SYSTEMACH ALARMOWYCH DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W BIELSKU-BIAŁEJ
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 29 im. Janusza Korczaka w Bielsku-Białej i Przedszkola nr 40 w Bielsku-Białej
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 27 w Bielsku-Białej.
- Okresowe pomiary instalacji elektrycznej w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej.
- Świadczenie usługi transportu krwi oraz materiałów biologicznych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd w Wądrożu Wielkim
- Dostawa sprzętu komuterowego
- Zakup sprzętu komputerowego i sieciowego na potrzeby Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
- Zakup i dostawa sprzętu IT na potrzeby realizacji projektu pn. Wdrożenie programów rozwojowych szkół prowadzących kształcenie zawodowe w MOF Biała Podlaska
- Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - II POSTĘPOWANIE
- Dostawa macierzy dyskowych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.