eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDostawa sprzętu komputerowego dla Krajowej Informacji Skarbowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-19

Ogłoszenie nr 510198599-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.

Krajowa Informacja Skarbowa : Dostawa sprzętu komputerowego dla Krajowej Informacji Skarbowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570922-N2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540153134-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Krajowa Informacja Skarbowa , Krajowy numer identyfikacyjny 366063511, ul. T. Sixta 17, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 472 79 00, e-mail przetargi.kis@mf.gov.pl, faks 33 472 79 04.
Adres strony internetowej (url): www.kis.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego dla Krajowej Informacji Skarbowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

0110-KLL2.260.14.2019.1, ZKP-3/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa sprzętu komputerowego dla Krajowej Informacji Skarbowej w tym dostawa: skanerów dokumentów - 9 sztuk,czytników kodów kreskowych - 9 sztuk, drukarek etykiet - 14 sztuk, pamięci RAM do: serwera DELL PowerEdge R730 - 4 sztuki, serwera ACTINA Solar E 212 S6 - 4 sztuki,serwera HP PROLIANT DL380 G6 - 4 sztuki,ACTINA Solar E 222 S5, komputera przenośnego - 1 sztuka, komputera Mini PC - 1 sztuka, splittera HDMI - 1 sztuka, przedłużaczy sygnału HDMI - RJ45 - 8 sztuk, zasilacza awaryjnego UPS wraz z automatycznym przełącznikiem serwisowym do zasilacza awaryjnego UPS - 1 sztuka. Sprzęt komputerowy oferowany przez Wykonawcę dla części I - IV musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, nieregenerowany, nienaprawiany, być w jednolitej konfiguracji w danym rodzaju sprzętu oraz nie może to być sprzęt, który, podlegał ponownej obróbce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają: dla Części I - Dostawa skanerów dokumentów, czytników kodów kreskowych oraz drukarek etykiet: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, Załącznik nr 4/I do SIWZ - Formularz cenowy dla części I, Załącznik nr 5/I do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, dla Części II - Dostawa pamięci RAM do serwerów: DELL PowerEdge R730, ACTINA Solar E 212 S6, HP PROLIANT DL380 G6, ACTINA Solar E 222 S5, dysków twardych do macierzy dyskowej QNAP TS - 421U oraz dysków zewnętrznych: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty,Załącznik nr 4/II do SIWZ - Formularz cenowy dla części II, Załącznik nr 5/II do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II, dla Części III - Dostawa komputera przenośnego, komputera mini PC, splittera oraz przedłużaczy sygnału HDMI - RJ45: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty,Załącznik nr 4/III do SIWZ - Formularz cenowy dla części III,Załącznik nr 5/III do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III, dla Części IV - Dostawa zasilacza awaryjnego UPS wraz z automatycznym przełącznikiem serwisowym do zasilacza awaryjnego UPS: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, Załącznik nr 4/IV do SIWZ - Formularz cenowy dla części IV, Załącznik nr 5/IV do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30216110-0, 30216130-6, 30232100-5, 30236110-6, 30233141-1, 30234000-8, 30213100-6, 30213000-5, 30237200-1, 31154000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa skanerów dokumentów, czytników kodów kreskowych oraz drukarek etykiet

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61663.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DIGITUS Krzysztof Olejniczak
Email wykonawcy: biuro@digitus.com.pl
Adres pocztowy: ul. Krasińskiego 29/9a, 40-019 Katowice
Kod pocztowy: 40-019
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75845.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75845.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85239.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa pamięci RAM do serwerów: DELL PowerEdge R730, ACTINA Solar E 212 S6, HP PROLIANT DL380 G6, ACTINA Solar E 222 S5, dysków twardych do macierzy dyskowej QNAP TS - 421U oraz dysków zewnętrznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16930.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AF SEKO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: afs@seko.com.pl
Adres pocztowy: ul. Bogusławskiego 17, 43-300 Bielsko-Biała
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20823.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20823.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20823.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa komputera przenośnego, komputera mini PC, splittera oraz przedłużaczy sygnału HDMI - RJ45

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Dla tej części postępowania zostały złożone dwie oferty. W obu złożonych ofertach stwierdzono niezgodność parametrów technicznych zawartych w załączniku nr 5/III SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Obie oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa zasilacza awaryjnego UPS wraz z automatycznym przełącznikiem serwisowym do zasilacza awaryjnego UPS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11596.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DIGITUS Krzysztof Olejniczak
Email wykonawcy: biuro@digitus.com.pl
Adres pocztowy: ul. Krasińskiego 29/9a 40-019 Katowice
Kod pocztowy: 40-019
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14263.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14263.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14593.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.