To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-19
Ogłoszenie nr 510198386-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.
Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM REGAŁÓW PRZESUWNYCH I STACJONARNYCH W POMIESZCZENIACH ARCHIWUM WITU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588656-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, Krajowy numer identyfikacyjny 10153990000000,
ul. ul. Prymasa S. Wyszyńskiego
7,
05-220
Zielonka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 614 425, e-mail
witu@witu.mil.pl, faks
22 761 44 45.
Adres strony internetowej (url): www.witu.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut Badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM REGAŁÓW PRZESUWNYCH I STACJONARNYCH W POMIESZCZENIACH ARCHIWUM WITU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/27/19/F1/083/22
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych i sta-cjonarnych w pomieszczeniach archiwum w budynku Nr 16 Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia w Zielonce. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia w tym zakres prac, wymagane parametry techniczne oraz schematy ich rozmieszczenia zawarte są w załączniku Nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia). 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 1)Oferowane regały powinny być wykonane zgodnie z wymaganiami wynikającymiz obowiązujących polskich norm oraz posiadać wszystkie wymagane atesty.: -atest higieniczny PZH; -certyfikat bezpieczeństwa; -atesty ogniowe na niepalność materiałów, świadectwo bezpieczeństwa pracy; -deklaracje zgodności. 2)Zamawiający wymaga w okresie gwarancji, nieodpłatny serwis techniczny od Wykonawcy. 3)W zakresie zamówienia wymaga się od Wykonawcy, w szczególności: -wykonania, zamontowania, rozmieszczenia regałów po ich dostarczeniu w pomieszczeniach archiwum, biblioteki i kancelarii jawnej wskazanych przez Zamawiającego oraz przeszkoleniem użytkowników. -udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości od daty protokołu odbioru podpisanego przez Przedstawicieli obu Stron, bez zastrzeżeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.13.11.00 - Regały archiwalne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
119500.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "SKRAWMET" W Olejniczak, S. Solka i J. Stachurski, Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
93756.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Samochód osobowy typu SUV do przewozu 5 osób
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Ossowskiej w Zielonce - etap II
- Frezarka uniwersalna
- Licencja komercyjna oprogramowania ADAMS
- Budowa parkingu wraz z oświetleniem zewnętrznym i przebudową dróg wewnętrznych na terenie WITU w Zielonce
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa regałów stacjonarnych w ilości 700 sztuk na potrzeby Archiwum Zakładowego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa oraz montaż regałów jezdnych i stacjonarnych do Sądu Rejonowego w Kępnie przy Alei Marcinkowskiego 10
- Dostawa i montaż regałów przesuwnych w pomieszczeniach archiwum zakładowego w Areszcie Śledczym w Warszawie Białołęce
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Dostawa przemysłowego bezzałogowego statku powietrznego (drona) z dodatkową kamerą termowizyjną z noktowizją
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





